Ja imam Xsaru 1.6 sa 109 KS iz 2001. godine. Troši mi nešto malo ulja, a menjam ga na 10.000 km. Ne znam tačno koliko troši, ali nije ništa zabrinjavajuće. Uglavnom vozim na plin, ništa ne smrdi na izduvu i ne primećujem da negde pušta. Međutim, zaboravljamo da u ulje iz cilindara probija i nesagor...elo gorivo i razne čestice sagorevanja zbog pritiska. To je naročito problem kod dizelaša sa DPF-om, pa njima može lako da se desi da nivo ulja čak i raste, zato što u karter uđe mnogo nesagorelog goriva , a auto se vozi na kratkim relacijama, pa tu ima i kondenzacije. Uglavnom, to što auto nekome ne troši ni gram ulja ne mora obavezno da znači da je to dobro.Pročitaj više
1 do 2 deci maximalno ali desava se i da nista ne potrosi. Menjam ulje jednom godisnje, to je na odprilike 7 eventualno 8000km. Sipam GM polusinteticko ulje 10-40 evo vec petu godinu, prezadovoljan sam i potrosnjom i cinjenicom da se ulje zuti od menjanja do menjanja. U pitanju je 1.8 benzinac sa pr...edjenih 202.000km.Pročitaj više
Ja imam Xsaru 1.6 sa 109 KS iz 2001. godine. Troši mi nešto malo ulja, a menjam ga na 10.000 km. Ne znam tačno koliko troši, ali nije ništa zabrinjavajuće. Uglavnom vozim na plin, ništa ne smrdi na izduvu i ne primećujem da negde pušta. Međutim, zaboravljamo da u ulje iz cilindara probija i nesagor...elo gorivo i razne čestice sagorevanja zbog pritiska. To je naročito problem kod dizelaša sa DPF-om, pa njima može lako da se desi da nivo ulja čak i raste, zato što u karter uđe mnogo nesagorelog goriva , a auto se vozi na kratkim relacijama, pa tu ima i kondenzacije. Uglavnom, to što auto nekome ne troši ni gram ulja ne mora obavezno da znači da je to dobro.Pročitaj više
1 do 2 deci maximalno ali desava se i da nista ne potrosi. Menjam ulje jednom godisnje, to je na odprilike 7 eventualno 8000km. Sipam GM polusinteticko ulje 10-40 evo vec petu godinu, prezadovoljan sam i potrosnjom i cinjenicom da se ulje zuti od menjanja do menjanja. U pitanju je 1.8 benzinac sa pr...edjenih 202.000km.Pročitaj više
Негативно. Чишћење угљеника се ради тако што се скину клапна, усисна грана. Па се физички очисте, као и усисни вентили. Плус све друго што треба периодично очистити, EGR и PCV.
Декарбонизација би евентуално помогла уколико мотор троши доста уља јер су карике зачепљене. Али и то је џаба, јер се карик...е зачепљују због превеликог сервисног интервала, па ће се десити поново.Pročitaj više
Pratim tu dekarbonizaciju baš dugo i retko gde sam pročitao ili čuo da se neko usrećio nakon što je obavio, osim kad je očigledno bilo da to promoviše neko ko se time bavi.
Dekarbonizacija možda pomaže preventivno ako se obavlja redovno, ali da reši neki ozbiljan problem, to ne verujem. Ljudi pre me...ne su u suštini napisali sve ono što bih ja dodao, tako da se ne ponavljam. Uglavnom, po mom mišljenju, to je bacanje para.Pročitaj više
Негативно. Чишћење угљеника се ради тако што се скину клапна, усисна грана. Па се физички очисте, као и усисни вентили. Плус све друго што треба периодично очистити, EGR и PCV.
Декарбонизација би евентуално помогла уколико мотор троши доста уља јер су карике зачепљене. Али и то је џаба, јер се карик...е зачепљују због превеликог сервисног интервала, па ће се десити поново.Pročitaj više
Pratim tu dekarbonizaciju baš dugo i retko gde sam pročitao ili čuo da se neko usrećio nakon što je obavio, osim kad je očigledno bilo da to promoviše neko ko se time bavi.
Dekarbonizacija možda pomaže preventivno ako se obavlja redovno, ali da reši neki ozbiljan problem, to ne verujem. Ljudi pre me...ne su u suštini napisali sve ono što bih ja dodao, tako da se ne ponavljam. Uglavnom, po mom mišljenju, to je bacanje para.Pročitaj više
S obzirom na količinu para, traženo godište i snagu, ja mislim da je Alfa ili Lancia bolji izbor od Golfa ili A3. S obzirom da je reč o turbo benzincima, mislim da u ovom slučaju Golf i A3 neće imati ni toliku prednost kada odlučiš da prodaš auto.
S obzirom na količinu para, traženo godište i snagu, ja mislim da je Alfa ili Lancia bolji izbor od Golfa ili A3. S obzirom da je reč o turbo benzincima, mislim da u ovom slučaju Golf i A3 neće imati ni toliku prednost kada odlučiš da prodaš auto.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Мој је 1.4 и није Stepway, али не троши уопште уље.
Razlog za prijavu korisnika
Ja imam Xsaru 1.6 sa 109 KS iz 2001. godine. Troši mi nešto malo ulja, a menjam ga na 10.000 km. Ne znam tačno koliko troši, ali nije ništa zabrinjavajuće. Uglavnom vozim na plin, ništa ne smrdi na izduvu i ne primećujem da negde pušta. Međutim, zaboravljamo da u ulje iz cilindara probija i nesagor...elo gorivo i razne čestice sagorevanja zbog pritiska. To je naročito problem kod dizelaša sa DPF-om, pa njima može lako da se desi da nivo ulja čak i raste, zato što u karter uđe mnogo nesagorelog goriva , a auto se vozi na kratkim relacijama, pa tu ima i kondenzacije. Uglavnom, to što auto nekome ne troši ni gram ulja ne mora obavezno da znači da je to dobro.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
1 do 2 deci maximalno ali desava se i da nista ne potrosi. Menjam ulje jednom godisnje, to je na odprilike 7 eventualno 8000km. Sipam GM polusinteticko ulje 10-40 evo vec petu godinu, prezadovoljan sam i potrosnjom i cinjenicom da se ulje zuti od menjanja do menjanja. U pitanju je 1.8 benzinac sa pr...edjenih 202.000km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedno opusteno pitanje za sve clanove.
28. Jul 2022.Koliko ulja trosi vaš auto od/do malog servisa?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Мој је 1.4 и није Stepway, али не троши уопште уље.
Razlog za prijavu korisnika
Ja imam Xsaru 1.6 sa 109 KS iz 2001. godine. Troši mi nešto malo ulja, a menjam ga na 10.000 km. Ne znam tačno koliko troši, ali nije ništa zabrinjavajuće. Uglavnom vozim na plin, ništa ne smrdi na izduvu i ne primećujem da negde pušta. Međutim, zaboravljamo da u ulje iz cilindara probija i nesagor...elo gorivo i razne čestice sagorevanja zbog pritiska. To je naročito problem kod dizelaša sa DPF-om, pa njima može lako da se desi da nivo ulja čak i raste, zato što u karter uđe mnogo nesagorelog goriva , a auto se vozi na kratkim relacijama, pa tu ima i kondenzacije. Uglavnom, to što auto nekome ne troši ni gram ulja ne mora obavezno da znači da je to dobro.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
1 do 2 deci maximalno ali desava se i da nista ne potrosi. Menjam ulje jednom godisnje, to je na odprilike 7 eventualno 8000km. Sipam GM polusinteticko ulje 10-40 evo vec petu godinu, prezadovoljan sam i potrosnjom i cinjenicom da se ulje zuti od menjanja do menjanja. U pitanju je 1.8 benzinac sa pr...edjenih 202.000km.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedno opusteno pitanje za sve clanove.
16. Jun 2022.Kakvo misljenje imate o dekarbonizaciji?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Негативно. Чишћење угљеника се ради тако што се скину клапна, усисна грана. Па се физички очисте, као и усисни вентили. Плус све друго што треба периодично очистити, EGR и PCV.
Декарбонизација би евентуално помогла уколико мотор троши доста уља јер су карике зачепљене. Али и то је џаба, јер се карик...е зачепљују због превеликог сервисног интервала, па ће се десити поново.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da nije lose ali samo ukoliko se radi redovno, a uraditi jednom na automobilu starom ne znam koliko godina to je bez veze.
Razlog za prijavu korisnika
Pratim tu dekarbonizaciju baš dugo i retko gde sam pročitao ili čuo da se neko usrećio nakon što je obavio, osim kad je očigledno bilo da to promoviše neko ko se time bavi.
Dekarbonizacija možda pomaže preventivno ako se obavlja redovno, ali da reši neki ozbiljan problem, to ne verujem. Ljudi pre me...ne su u suštini napisali sve ono što bih ja dodao, tako da se ne ponavljam. Uglavnom, po mom mišljenju, to je bacanje para.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedno opusteno pitanje za sve clanove.
16. Jun 2022.Kakvo misljenje imate o dekarbonizaciji?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Негативно. Чишћење угљеника се ради тако што се скину клапна, усисна грана. Па се физички очисте, као и усисни вентили. Плус све друго што треба периодично очистити, EGR и PCV.
Декарбонизација би евентуално помогла уколико мотор троши доста уља јер су карике зачепљене. Али и то је џаба, јер се карик...е зачепљују због превеликог сервисног интервала, па ће се десити поново.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da nije lose ali samo ukoliko se radi redovno, a uraditi jednom na automobilu starom ne znam koliko godina to je bez veze.
Razlog za prijavu korisnika
Pratim tu dekarbonizaciju baš dugo i retko gde sam pročitao ili čuo da se neko usrećio nakon što je obavio, osim kad je očigledno bilo da to promoviše neko ko se time bavi.
Dekarbonizacija možda pomaže preventivno ako se obavlja redovno, ali da reši neki ozbiljan problem, to ne verujem. Ljudi pre me...ne su u suštini napisali sve ono što bih ja dodao, tako da se ne ponavljam. Uglavnom, po mom mišljenju, to je bacanje para.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koji bi bio dobar turbo benzinac cene oko 5000 - 6000€, segment C eventualno D, 4 vrata, 140ks+, god. "08+
06. Maj 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Alfa Romeo julieta, Lancia Delta. Tu su Golfovi i Audi sa TSI motorima koji su onako. I to bi bilo to otprilike.
Razlog za prijavu korisnika
S obzirom na količinu para, traženo godište i snagu, ja mislim da je Alfa ili Lancia bolji izbor od Golfa ili A3. S obzirom da je reč o turbo benzincima, mislim da u ovom slučaju Golf i A3 neće imati ni toliku prednost kada odlučiš da prodaš auto.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koji bi bio dobar turbo benzinac cene oko 5000 - 6000€, segment C eventualno D, 4 vrata, 140ks+, god. "08+
06. Maj 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Alfa Romeo julieta, Lancia Delta. Tu su Golfovi i Audi sa TSI motorima koji su onako. I to bi bilo to otprilike.
Razlog za prijavu korisnika
S obzirom na količinu para, traženo godište i snagu, ja mislim da je Alfa ili Lancia bolji izbor od Golfa ili A3. S obzirom da je reč o turbo benzincima, mislim da u ovom slučaju Golf i A3 neće imati ni toliku prednost kada odlučiš da prodaš auto.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.