Offtopic – sve i svašta | MojaGaraža Offtopic – sve i svašta | MojaGaraža
Objavi

Pozdrav ljudi.
Kako da udjem u meni Golfa 6 (2009)za podesavanje jezika,sata itd...?
Pokusao sam da drzim donje dugme sa desne strane ali se nista ne desava..Inace auto nema komande na volanu.Hvala

05. Maj
Bojan Kolovic 28m

Cao Ivane.Kupio sam golfa u aprilu ove godine.Do sada nisam imao ni jedan problem sa autom.Presao sam 6000km.Ja sam prezadovoljanNe cuje se dok radi,ubrzanje mu je super.Kada slusas kompjuter kada da promenis brzinu trosi 7L a kada to zanemaris i hoces da ga cepas trosi 11-12L...to je eto ukratko.St...Pročitaj više

Bojan Kolovic 25m

Inace srpski mentalitet je takav da ljudi hoce dizela 'koji manje trosi od dizela'..Zavisi koliko prelazis godisnje...Ja predjem oko 8000-9000km max tako da i da trosi 3Litre na 300m meni ne smeta.Kazu lanac mu problem....jeste problem ako ne odrzavas auto i ako ne menjas ulje na vreme...

Evo, što se tiče diskusije od pre par dana u vezi toga da li se maksimalno ubrzanje ostvaruje pri maksimalnom obrtnom momentu ili pri maksimalnoj snazi motora, stigao sam da napravim dva snimka.
U oba snimka je ubrzanje od 30 km/h u drugoj brzini do 80 km/h, sa punim gasom.
U prvom snimku su brzine menjane tako da su obrtaji motora kod maksimalnog momenta, a u drugom snimku sam išao do blokade tako da obrtaji motora budu stalno najbliži maksimalnoj snazi.
'... '- 1
​​​​'youtu.be/2SK0dqKMIfs '- 2
Mislim da je više nego jasno da se maksimalno ubrzanje ostvaruje pri maksimalnoj snazi, a ne pri maksimalnom obrtnom momentu.
P.S. Možda sam malo kasnije nego što je trebalo promenio iz druge u treću brzinu u prvom snimku, ali mislim da nije uticalo na rezultate. Svakako se vidi da kada menjam u četvrtu, i obrtaji su na 2000 (maksimalni obrtni moment), mnogo slabije vuče nego u trećoj brzini na 3700 RPM (tamo gde je blizu maksimalne snage). Pročitaj više

20. Okt
'Aleksandar Boskovic 20. Okt

Ето подвучено црвеном упрошћено објашњење 'imgur.com/a/3MYmWOU
'То твоје убрзање није релевантно јер се снага губи кроз трансмисију приликом шалтања. Никада се моћ убрзања у одређеном тренутку није гледала кроз коњске снаге већ кроз обртни момент који је код турбо дизела обично 1500-2000 обртаја у з
...Pročitaj više

Pogledaj 3 komentara
Učitaj još odgovora

Da li neko moze da mi objasni pojam rezonantni auspuh kod dvotaktnih motora?

21. Okt
Učitaj još odgovora

Da li moze neko da mi objasni kako funkcionise rezonantni auspuh?

pre 2 sata
Vasilije Zderonjic 21m

Precizno se projektuje geometrija auspuha tako da se odbijeni izduvni gas koristi da doda malo energije motoru pa on bolje radi sa manje goriva. Uz to, smanjuje buku kao i svaki auspuh .

'en.wikipedia.org/wiki/Tuned_exhaust'

Pogledaj 1 komentar

Dali neko moze da mi kaze dali na pezo 307sw,cuje mi se pozadi brujanje na zadnjem tocu pa me zanima dali se menja samo lager ili kompletna glavcina

21. Okt
Top