Kvarovi | MojaGaraža Kvarovi | MojaGaraža
Objavi

Pozdrav, imam problem u pitanju je Bmw e60 530d
Auto ide skroz normalno i od jednom je prestao da vuce, ne gubi ulje ne dimi.
Na dijagnostici je pisalo da ima preveliki pritisak u auspuhu. Na 220.000km je stavljen nov dpf sada auto ima skoro 250.000 obrisana greska auto je isao dobro, ponovo se pojavila greska isto nece da prebaci 3.000 obrtaja jedva se vuce do 70-80km/h maksimum. Ociscen dpf ociscen ceo auspuh, vozen 3,4 dana i opet isto se desava nece da da vuce. Onda je izbacio da ima milion... Pročitaj više

60m

Pozdrav...
Juce mi se po prvi put desio kvar a da ne znam sta je..U pitanju je hyundai accent 1.5 12v 2001..Auto je poceo da se gusi prilikom davanja gasa..Otisao sam kod majstora i on ga je nakacio na kom i pokazalo je da je protokomer problem..Narucili smo drugi protokomer koji smo pre par sati stavili ali opet izbacuje istu gresku i isto se sve desava..Da napomenem da sam pre nekih 7000km menjao filter goriva,svecice,kablove i cistio dizne..

pre 9 sati
Radic Dusan pre 4 sata

Imao sam slican problem na accentu 2000 1.3 , isto je na dijagnostici pokazivao protokomer ali na kraju je bilo gorivo u pitanju. Sad sipam samo na jednoj pumpi i nemam taj problem vise. To ti je jeftinija varijanta.

Pozdrav svima.
Imam jedan problem sa servom.
Culo se zujanje kada se okrece volan i kljuca ulje u posudi za servo.Zamenio sam servo pumpu i ubacio polovnu.Pri promeni pumpe ista prica se nastavlja.
Da li je u pitanju neispravna ugradjena pumpa posto je polovna ili je mozda nesto drugo!?
Ako jeste sa cim je ta pumpa uskopovezana i sta bi moglo da bude!?

17. Jul 2014.
Vlada Markovic 17. Jul 2014.

Kljuca i kod mene u posudi ali se nista ne cuje.... sto se tice kljucanja to je normalno jer pumpa mesa non stop ulje.a kako se mota volan..lako ili tesko? i pre zamene i posle zamene?

Vlada Markovic 17. Jul 2014.

desava se da pumpa zuji kada se namota skroz na stranu nbt dal levu ili desnu...ali i to je normalno... jel kod tebe zuji dok auto radi na leru i ne diras volan?

Učitaj još odgovora

Pozdrav ljudi imam problem sa pasatom b5.5 1.8t kad odstoji par sati tesko pali ili upali pa se ugasi par puta ili radi neravnomerno par minuta i posle sve ok pali bez problema i ide sta moze da bude ako neko imao taj problem da nije mozda pumpa za benzin da vrati gorivo u rezervoar pa dok povuce dizne sam zamenio svecice lanac sve ok ako zna neko xvala

42m

Posle voznje od 15ak kilometara po gradu auto pali uz vibracije motora. Nema ono klasicno verglanje kao na prvo paljenje, vec upali odmah po okretanju kljuca i napravi jake vibracije.

Mjenjac je imao problem i zamijenjen je uz postavljanje novog zamajca i seta kvacila uz promjenu nosaca mjenjaca. Anlaser je remontovan dan posle zamjene prethodno navedenog. Gumice dizini su promijenjene u avgustu.

Da li neko ima predstavu zasto bi ove vibracije mogle da se javljaju? BIo sam kod par majstora i o... Pročitaj više

pre 23 sata
Ivan II pre 20 sati

Da li neko moze da mi kaze koji bi sve senzori mogli da budu u pitanju da su pokvareni vezano za ovaj problem?

Svaki majstor mi je rekao da je neki od senzora u pitanju i da ce dijagnostika to utvrditi ali kod nas nema nidje original VW dijagnostike. A sa nagadjanjem je tesko rijesiti problem.

Vasilije Zderonjic pre 12 sati

Pa uzmi makar kinesku dijagnostiku od 10 evra pa probaj da očitaš greške sam . Vibracije mogu da nastanu ako senzor temperature očitava loše, pa napravi pogrešnu smešu. Ali ovo je samo nagađanje, ako su vibracije takve da ih samo ti primetiš a majstori ne, onda nije toliko strašno. Ipak je to mator ...Pročitaj više

Ivan II pre 4 sata

Vjerovali ili ne problem je bio u akumulatoru. Uspio sam da pronadjem original WAG dijagnostiku, posto na drugim nije nista pokazivalo da ima greske.

Stavio sam novi akumulator i sad vise nema vibracija pri startovanju kad je vruc motor. Postojeci akumulator je bio 65% pun u toku rada motora zbog
...Pročitaj više

Učitaj još odgovora
Top