Kupio sam ovaj auto pre jedno 3 meseca sa "pravih" 161.000km i prezadovoljan sam njime. Meni licno jako lepo, atraktivan dizajn i spolja i iznutra, udobna sedista, puno mesta i napred i nazad, pa cak je i gepek sasvim dovoljan a celokupan enterijer je dosta kvalitetniji nego sto bi se za jednog opel...a mozda pomislilo. Pun paket opreme i najjaci 1.6 cdti motor cine voznju ovog auta pravom uzivancijom. Cak i sa niskoprofilnim 18-icama je udobnost sasvim zadovoljavajuca, odlicna upravljivost kao i osecaj sigurnosti a performanse daju utisak ko da auto ima najmanje 200 a ne 160 konja. Ova biturbo verzija je izuzetno izrazajna u bilo kom rezimu voznje, odmah lepo povuce i na niskim obrtajima a sa sport modom lepi i pri vecim brzinama. Sve u svemu jedan odlican hatchback i odnos cene i kvaliteta, po meni je sasvim zasluzeno izabran za euro auto godine 2016.
Glavna mana je sto svi 1.6 cdti motori "do 2018" nemaju fabricki stavljen zaptivac spanera (fabricki je spaner lose dizajniran) koji omogucava da spaner u sebi uvek ima odredjenu kolicinu ulja, pa pravilno zateze lanac odmah na prvom jutarnjem paljenju. Zaptivac nije skup, posao stavljanja istog nij...e previse komplikovan, jedini izazov je ustvari naci majstora da odradi taj posao posto ima dosta njih koji oce da ubedjuju da to ili ne moze ili ne treba ili moze ali samo pod uslovom da se i kompletan set lanca promeni. Ako se lanac cuje samo na par sekundi prilikom paljenja nakon sto je auto stajao neko vreme, onda je stavljanje zaptivaca spanera jedina stvar koju treba uraditi. Ostale sitne mane su malo losija preglednost nazad i malo veca osetljivost senzora umozorenja na potencijalni sudar. Takodje audio sistem je mogao biti malo jaci.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.