Izgled spolja i iznutra, komforan, u voznji odlican, vrlo upravljiv i motor iz opel astre.
Losa izolacija kabine, celokupno kvalitet materijala od plastike do lima, sve ima nekako jeftin osecaj ali zato je i niza cena... ipak je to verzija pravljena u Koreji. Sto se tice benzinca fali mu snaga, ima oko 124 ali osecaj je kao 80-90.
Zemljace, taj motor se vrti na 6500 obrtaja sto znaci da ni ne mozes osetiti njegovih 124 konja u voznji u kojoj ne prelazis vise od 3000 obrtaja (na 2000 obrtaja se pali lampica za saltanje u visu brzinu kod verzije sa 141 hp a verovatno i kod one sa 124 hp) jer to nije ni polovina njegove snage. O...vi benzinski motori nemaju turbinu koja bi odmah posle 2000 obrtaja pocela izvlaciti maximum iz njih. Da bi osetio istinitu snagu bilo kog DOHC motora (motor koji ima 4 ventila po cilindru), on treba da se vrti minimalno na polovini od njegovih maximalnih obrtaja.
A sto se tice izolacije kabine ... ne znam dal su kod tebe neke traktorske gume ili ipak mozda neka fabricka greska jer kod mene na letnjim michelin gumama mos komotno terati do 160 a da ne bude buka u auto ili da ne daj boze zvoni u usima.Pročitaj više
Odlican izgled kako spolja tako i iznutra. Udoban je i komforan, dobra izolacija kabine, ogroman gepek, u voznji odlican, vrlo upravljiv i stabilan auto. Sigurnost mu je na top nivou sto je ipak najvaznije. Da je dobro konstruisan dokazuje i cinjenica da ga je "euro ncap" oznacio za najbezbedniji au...to godine kad je proizveden sto je svakako za veliku pohvalu. Njegova sigurnost opravdava njegovu tezinu a samim tim i potrosnju. Delovi nisu farbani zlatnom bojom sto ga cini povoljnim za odrzavanje a trenutna prosecna cena mu je samo 5500 eura.
Ponekad oce da pametuje kad je kvalitet goriva u pitanju tako sto prijavi gresku, ali na naftagasov G-Drive se jos nije zalio.
Ipak je uzrok greske bila neispravna druga lambda sonda. Sad je stavljena nova "delphi" sonda, potrosio sam vec odprilike pola rezervoara 95 oktanskog benzina i greske nema. Za katalizator mi tvrde da je jos u jako dobrom stanju i da najverovatnije jos dugo nece biti potrebe za zamenu.
Jako lep dizajn od glave do pete, lepa instrument tabla kao i kompletna unutrasnjost, po prilicno prostran, za mene udoban i jako komforan auto. U voznji ostavlja jako dobar utisak sigurnosti, dobro lezi na putu, stabilan je i lako podnosi vecu brzinu, ne trese i ne stvara nepodnosljivu buku. Kod me...ne je benzinac 1.6 koji nije za trke ali je pouzdan, proveren i jeftin za odrzavanje. Trenutno 137.000 predjenih km i radi tecno i tiho da se ni ne cuje, osim redovnih servisa bez ikakvog ulaganja.
Za mene licno nekih posebnih mana nema, jedino mozda malo slabija preglednost pozadi i kazu da trosi puno, generalno benzinci i veci/tezi auti u gradskoj voznji trose vise, da. Ali na otvorenom putu ne trosi vise od 6l sto za benzinca od 1300kg uopste nije puno. Po meni najveca mana cruza je sto je ...na ovim prostorima, tu gde ljudi vole i traze uglavnom nemce, pa francuze kao i sve ostale europske proizvodjace. Ali cinjenica je da Cruze malo kosta a puno pruza, za njegovu cenu vise nego dobar auto.
Sta pruza ima masu kao segment ispod njega sto govori koliko je supalj,zvoni 20km kad zalupis vrata,pruza moj kurac,vidim u evropi se vise bas vozi,kanta su im svi modeli,jedino se slazem da je lep.
Zamolio bih moderatora za izbrise ili prepravi komentar gospodina citroena zbog upotrebe neprihvatljivog recnika, razdrazljivi dziber je nedavno sisao sa brda i jos ne zna da stavlja **** umesto reci kad su psovke u pitanju, bahato ponasanje sam primetio kod vecini njegovih komentara sto nije ugledn...o za bilo koju net zajednicu. Hvala u napred!Pročitaj više
Znaci ja kad recimo kazem da je Citroen C5 picka a ne auto to je skrok OK ovde? Izgleda da ste vi svi ovde nedavno sisli sa brda. MojaGaraza je znaci samo jedna obicna zajednica dzibera. Predpostavljao sam ali sam se hteo za sigurno uveriti. Bilo je jako poucno biti deo ovog kluba celih 2 i po dana.... Bio sam se pitao za opciju "Izbrisi nalog" reku sta ce to .... koji kurac, da tako kazem, pa mi je sad jasno, Vise njih izaslo iz ovog MogPodruma nego sto ih ustvari ima tu. Aj ucini mi uslugu i izbrisi moj nalog ja se s time jos nisam sreoPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Zemljace, taj motor se vrti na 6500 obrtaja sto znaci da ni ne mozes osetiti njegovih 124 konja u voznji u kojoj ne prelazis vise od 3000 obrtaja (na 2000 obrtaja se pali lampica za saltanje u visu brzinu kod verzije sa 141 hp a verovatno i kod one sa 124 hp) jer to nije ni polovina njegove snage. O...vi benzinski motori nemaju turbinu koja bi odmah posle 2000 obrtaja pocela izvlaciti maximum iz njih. Da bi osetio istinitu snagu bilo kog DOHC motora (motor koji ima 4 ventila po cilindru), on treba da se vrti minimalno na polovini od njegovih maximalnih obrtaja.
A sto se tice izolacije kabine ... ne znam dal su kod tebe neke traktorske gume ili ipak mozda neka fabricka greska jer kod mene na letnjim michelin gumama mos komotno terati do 160 a da ne bude buka u auto ili da ne daj boze zvoni u usima.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika