extra auto za nase puteve, po meni dosta udoban i komforan
potrosnja za 1.4mpi sa plinom oko 9l kombinovane voznje. Sto se tice voznje po krivinama dosta stabilan auto s'obzirom na svoju visinu.
Sve u svemu auto za odnos cene i ulozenog extra
- Добар однос уложено/добијено.
- Поузданост.
- Добар дизајн (с обзиром да је сиротињска Б класа).
- Висок кров (места за главу).
- Пристојно и неутрално понашање у кривин...ама.
- Одличне кочнице (са ABS-ом).
- Издржљиво ослањање.
- Велик гепек за ту класу (320 литара).
- Велики спољни ретровизори (много већи од многих аутомобила из више класе).
Вероватно има још, али ко ће се свега сетити у моменту писања...
PotrošnjaMotor
- Безбедност у судару је доста лоша (деформација А-стуба, односно путничког простора). Мој има ваздушни јастук само за возача (1.4 2009. Ambiance опрема). Многи старији аутомо...били Б класе су доста безбеднији у судару. Што је најгоре, ни на новим Дачијама (из 2019. године) није скоро уопште побољшана безбедност (и даље је на нивоу 2008. године!). Једино су побољшали безбедност на новом Дастеру.
- Мотор старе конструкције (1.4 8v, првобитно направљен за Renault 5). Дакле мотор је слаб и троши 1-1.5 литара на 100km више од савремених мотора. Мени је просек 7.63 литара, док ми је најмања забележена потрошња 6.23 а највећа 9.43 литара. Мотор је бучан преко 3.000 обртаја при мањим брзинама (при већим, мање се примећује бука мотора), и има неспортски звук. Почиње боље да вуче тек преко 4.500 обртаја.
- За мене, незгодан положај за воланом/педалама (ноге ми ударају у доњи део волана - волан је велик). Држим седиште померено скоро потпуно уназад због тога, па како бих држао волан на 9-3, морам да се нагнем напред. Али због безбедности у судару, гледам да сам што више удаљен.
- Седишта немају подршку за доњи део леђа.
- Исти тастер за аблендер и за дуго светло, па се приликом аблендовања често укључи и искључи дуго светло (уместо да заблица 2 пута) .
- Задњи брисач нема опцију рада са паузом (као прва брзинана предњим).
- Папрено скупо редовно одржавање у овлашћеним сервисима.
- Од кварова за 80.000km имао сам кућиште термовентила/термостата расхладног система и средњи лонац ауспуха. Сијалице фарова и осветљења кабине и командне табле.
- Подуправљање у кривинама (решава се пуштањем педале гаса).
- Мењачу фали 6. брзина.
Вероватно има још, али ко ће се свега сетити у моменту писања...
Što se tiče menjača - moje mišljenje je da svakom autu fali šesta brzina, iako mnogi tvrde da su inženjeri sa dobrim razlogom stavili pet brzina. Ja nisam inženjer, ali kad auto urla u petoj brzini na 130 km/h, ne znam kakva je onda svrha od fabričke deklarisane brzine od 190 km/h?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.