Jeftin za odrzavanje
Neudobnost, slabo opremljen
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan,Komforan,jeftino odrzavanje,mala potrosnja.
Slaba zavrsna obrada.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan, nikada me nije ostavio na putu, sve sto sam ocekivao od auta ispunio je.
Bukvalno nema mana, mozda malo veca potrosnja li to je klasika za sve benzince.
Koji motor ? i kakve su cene odrzavanja
?
Prva generacija ima 1.4 i 1.6 8V. Druga generacija ima 1.2 16V i tce 90. 1.6 16V ima samo Duster.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
extra auto za nase puteve, po meni dosta udoban i komforan
potrosnja za 1.4mpi sa plinom oko 9l kombinovane voznje. Sto se tice voznje po krivinama dosta stabilan auto s'obzirom na svoju visinu.
Sve u svemu auto za odnos cene i ulozenog extra
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrošnja, 1.5dci
Dosta je bučan preko 100, nije za veće brzine, fali mu 6a brzina
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
- Добар однос уложено/добијено.
- Поузданост.
- Добар дизајн (с обзиром да је сиротињска Б класа).
- Висок кров (места за главу).
- Пристојно и неутрално понашање у кривин...ама.
- Одличне кочнице (са ABS-ом).
- Издржљиво ослањање.
- Велик гепек за ту класу (320 литара).
- Велики спољни ретровизори (много већи од многих аутомобила из више класе).
Вероватно има још, али ко ће се свега сетити у моменту писања...
- Безбедност у судару је доста лоша (деформација А-стуба, односно путничког простора). Мој има ваздушни јастук само за возача (1.4 2009. Ambiance опрема). Многи старији аутомо...били Б класе су доста безбеднији у судару. Што је најгоре, ни на новим Дачијама (из 2019. године) није скоро уопште побољшана безбедност (и даље је на нивоу 2008. године!). Једино су побољшали безбедност на новом Дастеру.
- Мотор старе конструкције (1.4 8v, првобитно направљен за Renault 5). Дакле мотор је слаб и троши 1-1.5 литара на 100km више од савремених мотора. Мени је просек 7.63 литара, док ми је најмања забележена потрошња 6.23 а највећа 9.43 литара. Мотор је бучан преко 3.000 обртаја при мањим брзинама (при већим, мање се примећује бука мотора), и има неспортски звук. Почиње боље да вуче тек преко 4.500 обртаја.
- За мене, незгодан положај за воланом/педалама (ноге ми ударају у доњи део волана - волан је велик). Држим седиште померено скоро потпуно уназад због тога, па како бих држао волан на 9-3, морам да се нагнем напред. Али због безбедности у судару, гледам да сам што више удаљен.
- Седишта немају подршку за доњи део леђа.
- Исти тастер за аблендер и за дуго светло, па се приликом аблендовања често укључи и искључи дуго светло (уместо да заблица 2 пута) .
- Задњи брисач нема опцију рада са паузом (као прва брзинана предњим).
- Папрено скупо редовно одржавање у овлашћеним сервисима.
- Од кварова за 80.000km имао сам кућиште термовентила/термостата расхладног система и средњи лонац ауспуха. Сијалице фарова и осветљења кабине и командне табле.
- Подуправљање у кривинама (решава се пуштањем педале гаса).
- Мењачу фали 6. брзина.
Вероватно има још, али ко ће се свега сетити у моменту писања...
Papreno skupo redovno održavnje u ovlašćenim servisima - to je izgleda standard bez obzira koju marku kupiš.
Što se tiče menjača - moje mišljenje je da svakom autu fali šesta brzina, iako mnogi tvrde da su inženjeri sa dobrim razlogom stavili pet brzina. Ja nisam inženjer, ali kad auto urla u petoj brzini na 130 km/h, ne znam kakva je onda svrha od fabričke deklarisane brzine od 190 km/h?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto imam od skora kupio sam ga u Backoj Palanci od jednog momka sa predjenih 32000 km. Isti je kao ovaj gore mislim na boju. Inace gas u auto je ugradjen naknadno motor je 1.4 i nisam primetio da je neki potrosac. Sto se tice voznoh karakteristika veoma je stabilan na putu sedista su izdignuta ...pa imate utisak kao da se vozite u nekom dzipu. Kocnice su odlicne i daju osecaj sigurnosti. Ogibljenje mu je veoma dobro i odlicno upija rupe na nasim uzasnim putevima. Imam jednostavno utisak da je ovo auto za nas sirotinju idealan.
Losa preglednost posebno u rikverc , veoma siroki stubovi, Prilicno grub servo volan, losa plastika. I na kraju auto je malo trom pogotovu ako ga drzite nisko sa obrtajima pa naglo hocete da ubrzate, mada je za to zasluzan dosta i plin.
"auto je malo trom pogotovu ako ga drzite nisko sa obrtajima pa naglo hocete da ubrzate, mada je za to zasluzan dosta i plin. "
Потпуно исто и на бензин.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odnos uloženog i dobijenog je ubedljiv na strani dobijenog. Pouzdan i komforan auto.
Ovlašćeni servisi deru.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobijate najviše za uloženi novac. za predjenih 325000 ko (motor 1.4mpi) nema apsolitno nikakvih problema. do sada zamenjeno: set kvačila, desna poluosovina (zbog homokinetičkog mora cela da se menja) i dve gumice na trapu (ove gumice zamenjuju stabilzatore) redovni servisi su radjeni na 15.000,... a veliki servisi na 100.000 i ako proizvodječ predvidja na 60.000. auto još uvek ne troši ni gram ulja. dosta je prostran i pouzdan nikada me nije ostavio na putu. samo sipaj i vozi. savršen auto za ove naše nazovi puteve, pa čak i za one gde nema asfalta. zimi sa dobrim gumama ide uz masnu banderu. pravi auto za ljude koji misle o svom budžetu.
ovo nije sportski auto, znači nema oštrog ubrzavanja, nije za veće brzine od 120km/h. potrošnja je na otvorenom ok (5,5l kod mene), ali zato beogradska vožnja leti sa klimom u špicu oko 9l. malo je nelagodan osećaj ako ga brže vozite po krivinama mislim neverovatno je stabilan ali vozač ima... utisak da se previše naginje zbog visoke pozicije sedenja. udobnost na zadnjoj klupi bi mogla biti bolja.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto izuzetno pouzdan, vozio sam ga 3 godine bez i jednog jedinog kvara, samo redovan servis i teraj.
cena redovnog servisa je sasvm korektna.
Motoru hvali snage, vozio sam verziju sa 1.4 motorom i 75ks i ne moze se pohvaliti nekim performansama. Potrosnja mu je malo jaca, s' obzirom na performanse 8l u gradu je mozda malo vise nego sto bi trebalo ali sve u svemu je ok.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.