MojaGaraza - Dacia Sandero (2009 - 2013) | MojaGaraža MojaGaraza - Dacia Sandero (2009 - 2013) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Ostale fotke
27 ocena
72
  • Cena/Kvalitet:
    80/100
    Komfor:
    70/100
  • Održavanje:
    78/100
    Potrošnja:
    46/100
  • Pouzdanost:
    85/100
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost

- Добар однос уложено/добијено.
- Поузданост.
- Добар дизајн (с обзиром да је сиротињска Б класа).
- Висок кров (места за главу).
- Пристојно и неутрално понашање у кривин...

Potrošnja Motor

- Безбедност у судару је доста лоша (деформација А-стуба, односно путничког простора). Мој има ваздушни јастук само за возача (1.4 2009. Ambiance опрема). Многи старији аутомо...били Б класе су доста безбеднији у судару. Што је најгоре, ни на новим Дачијама (из 2019. године) није скоро уопште побољшана безбедност (и даље је на нивоу 2008. године!). Једино су побољшали безбедност на новом Дастеру.
- Мотор старе конструкције (1.4 8v, првобитно направљен за Renault 5). Дакле мотор је слаб и троши 1-1.5 литара на 100km више од савремених мотора. Мени је просек 7.63 литара, док ми је најмања забележена потрошња 6.23 а највећа 9.43 литара. Мотор је бучан преко 3.000 обртаја при мањим брзинама (при већим, мање се примећује бука мотора), и има неспортски звук. Почиње боље да вуче тек преко 4.500 обртаја.
- За мене, незгодан положај за воланом/педалама (ноге ми ударају у доњи део волана - волан је велик). Држим седиште померено скоро потпуно уназад због тога, па како бих држао волан на 9-3, морам да се нагнем напред. Али због безбедности у судару, гледам да сам што више удаљен.
- Седишта немају подршку за доњи део леђа.
- Исти тастер за аблендер и за дуго светло, па се приликом аблендовања често укључи и искључи дуго светло (уместо да заблица 2 пута) .
- Задњи брисач нема опцију рада са паузом (као прва брзинана предњим).
- Папрено скупо редовно одржавање у овлашћеним сервисима.
- Од кварова за 80.000km имао сам кућиште термовентила/термостата расхладног система и средњи лонац ауспуха. Сијалице фарова и осветљења кабине и командне табле.
- Подуправљање у кривинама (решава се пуштањем педале гаса).
- Мењачу фали 6. брзина.


Вероватно има још, али ко ће се свега сетити у моменту писања...

Pročitaj više

08. Nov
Dimitrije Nikolić MG moderator 09. Nov

Što se tiče menjača - moje mišljenje je da svakom autu fali šesta brzina, iako mnogi tvrde da su inženjeri sa dobrim razlogom stavili pet brzina. Ja nisam inženjer, ali kad auto urla u petoj brzini na 130 km/h, ne znam kakva je onda svrha od fabričke deklarisane brzine od 190 km/h?

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor

Auto imam od skora kupio sam ga u Backoj Palanci od jednog momka sa predjenih 32000 km. Isti je kao ovaj gore mislim na boju. Inace gas u auto je ugradjen naknadno motor je 1.4 i nisam primetio da je neki potrosac. Sto se tice voznoh karakteristika veoma je stabilan na putu sedista su izdignuta ...

Losa preglednost posebno u rikverc , veoma siroki stubovi, Prilicno grub servo volan, losa plastika. I na kraju auto je malo trom pogotovu ako ga drzite nisko sa obrtajima pa naglo hocete da ubrzate, mada je za to zasluzan dosta i plin.

Pročitaj više

23. Maj 2015.
Dimitrije Nikolić MG moderator 09. Nov

Naravno, ubrzavanje iz niskih obrtaja je i opasno kad pretičeš nekoga, a i šteti motoru. Čak ni kod jačih dizelaša nije zdravo potapati gas, odnosno oštro ubrzavati iz niskih obrtaja iako oni to mogu da rade prilično dobro. Ali onda se ljudi čude kako im brzo strada plivajući zamajac.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor

Odnos uloženog i dobijenog je ubedljiv na strani dobijenog. Pouzdan i komforan auto.

Ovlašćeni servisi deru.

08. Apr 2015.

Cena/Kvalitet Pouzdanost

Dobijate najviše za uloženi novac. za predjenih 325000 ko (motor 1.4mpi) nema apsolitno nikakvih problema. do sada zamenjeno: set kvačila, desna poluosovina (zbog homokinetičkog mora cela da se menja) i dve gumice na trapu (ove gumice zamenjuju stabilzatore) redovni servisi su radjeni na 15.000,...

ovo nije sportski auto, znači nema oštrog ubrzavanja, nije za veće brzine od 120km/h. potrošnja je na otvorenom ok (5,5l kod mene), ali zato beogradska vožnja leti sa klimom u špicu oko 9l. malo je nelagodan osećaj ako ga brže vozite po krivinama mislim neverovatno je stabilan ali vozač ima... utisak da se previše naginje zbog visoke pozicije sedenja. udobnost na zadnjoj klupi bi mogla biti bolja.

Pročitaj više

14. Feb 2015.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje

Auto izuzetno pouzdan, vozio sam ga 3 godine bez i jednog jedinog kvara, samo redovan servis i teraj.
cena redovnog servisa je sasvm korektna.

Motor

Motoru hvali snage, vozio sam verziju sa 1.4 motorom i 75ks i ne moze se pohvaliti nekim performansama. Potrosnja mu je malo jaca, s' obzirom na performanse 8l u gradu je mozda malo vise nego sto bi trebalo ali sve u svemu je ok.

24. Dec 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor

Neverovatan odnos cene i kvaliteta, redovno održavanje i ništa mu fali, izuzetno komforan.
Sve zavisi iz kog auta prelazite u ovaj, nekada ume da bude tvrd i da oseti svaku rupu, a nekada vam se čini da ne oseća ni jednu.
Mekana su sedišta, preglednost u rikverc desno mu je loša.
Nema šta da ...

Potrošnja

Neočekivana potrošnja, ide oko 7-7,5 litra mešovita,
Naravno, trom motor 1.4 benzin 75 konja, bučan pri brzinama preko 140km/h.

Pročitaj više

20. Nov 2014.

Dobra cena,

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor

Pouzdanost dosta losa, za 9 meseci voznje (kupljen nov) imamo sam par vecih intervencija, alternator, servo, papucica gasa.
Kod mene je bio oko dve godine i za te dve godine posetio sam servis preko 20 puta. Kompresor ( tamo je kupljen) dosta nestrucnih i neljubaznih ljudi na jednom mestu.
Garanc...ija je 5 godina , ali ako treba svaki put da idem u servis i da se molim sa njima da odrade kako treba , po meni kao i da nepostoji garancija.

Pročitaj više

01. Jun 2014.

Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Veoma je pouzdan ,stabilan.Odrzavanje nije skupo za nase uslove.Potrošnja je od 6 do 7l u lokalu a na otvorenom i manje.Motor je extra 1.4.

Nisam video mane za nov auto bolji je od punta.

08. Jan 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost

Veoma sposoban autic, dosta izdrzljiv ! Nema gde ga nisam vozio ni po kojim sve uslovima . . Prilicno dosta prostora u unutrasnjosti kola , prosecne udobnosti . Odlicna limarija ,osetljivi branici , solidna plastika u kolima . Neverovatno dobar i sposaoban po snegu sa podrazumeva se zimskim gumama.

Potrošnja

Pa zavisi od opterecenosi i stila voznje . Neka prosecna potrosnje 8-9 bezolovni i tng 9-10 . Stim sto na otvorenom putu i pod punim opterecnjem kad je pun ide dosta tromije,teze vuce i vise trosi .

28. Apr 2013.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

odličan auto za te pare,kupio nov 2011 god.,pouzdan i siguran za duža putovanja,dobar 1.4. motor,potrošnja 5.6l otvoreno,mešovita vožnja 6.5l, jeftino održavanje,mesta ima dovoljno,gepek dobar 320l prezadovoljan

mana skoro da nema,ako se izuzme slabiji kvalitet plastike i lima

24. Jan 2013.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

odnos cene i kvaliteta odlicna, veoma pouzdan(redovno servisi, prekontrolisati uljepovremeno i sipati gorivo )
Veoma komforan.
Motor pouzdan i dovoljno startan sem ako zelite da se trkate.

Potrošnja

Velika gradska potrosnja.
preglednost pozadi(narocito desno nazad) vrlo losa.

24. Okt 2012.

Cena/Kvalitet Potrošnja Motor

odlican auto

za sada ih nema

24. Sep 2012.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

prezadovoljan sam

nepregledan dok se vozi unazad,sve u svemu ok

24. Aug 2012.

Ambiance oprema nudi sve sto vozaču treba.

Creva za vodu prskalica šoferšajbne hoće da ispucaju i same prskalice da se zapuše. Nikako ne sipati vodu iz česme u bocu za šoferšajbnu.

02. Jun 2012.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top