MojaGaraza - Aleksandar Trpkovic | MojaGaraža MojaGaraza - Aleksandar Trpkovic | MojaGaraža

Aleksandar Trpkovic

Član od 17. Mar

6 komentara 1 korisnih

U garaži

Lista aktivnosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

Pouzdan, nikada me nije ostavio na putu, sve sto sam ocekivao od auta ispunio je.

Bukvalno nema mana, mozda malo veca potrosnja li to je klasika za sve benzince.

17. Mar
Boki Made in Serbia MG moderator 18. Mar

Baš danas videh Logan 2007. sa 1.6 16V motorom, Prestige oprema, auto je top, vrlo redak kod nas. Inače taj motor je iz Megana 1 i to je odlično pošto je to najbolja verzija bez elektronske klapne gasa, bez varijabilne remenice.

17. Mar
Boki Made in Serbia MG moderator 18. Mar

Baš danas videh Logan 2007. sa 1.6 16V motorom, Prestige oprema, auto je top, vrlo redak kod nas. Inače taj motor je iz Megana 1 i to je odlično pošto je to najbolja verzija bez elektronske klapne gasa, bez varijabilne remenice.

Dobar dan,
Naime vozim daciju sandero 1.4 benzinac
Imam problem sa radnom temperaturom a to je da tokom voznje pada na autoputu kad je hladno i do 0 crtica (4 crtice je radna temperatura), najcesce se drzi na 2 crtice. Radnu temperaturu postigne samo kreni stani prva druga brzina ili u mestu cim krenem da vozim 3 brzina 4 vec padne na 2 crtice. Zamenio sam termostat kupljen u "TopAuto" oko 900 dinara, takodje zamenio i kućište termostata oko 300 dinara, ispututio vazduh na ventilu onom u sistem... Pročitaj više

17. Mar
Слободан Човек 17. Mar

Па, делује као проблем са термостатом. Ја сам уградио италијански EPS термостат за мог Сандера са истим мотором. Платио сам га 1.200 динара. Ради исто као фабрички. Ако се добро сећам на 89 степени отвара. Али сам гумицу термостата купио оригиналну код дилера.
Шта још може да буде, рецимо запушен хл
...Pročitaj više

Слободан Човек 17. Mar

А што се кућишта термостата тиче ја сам имао проблем цурења расхладне течности на њему. Па сам исто купио неки no-name (јер нисам други нашао) за 350 динара, и мајстор га је заменио и ставио силикон. Држао је 800-900 км, и поново процурео. Проблем са тим кинеским кућиштима термостата је што површина која належе на мотор није довољно равна. Тако да би морао да бар обрадиш ту површину (шмиргла на равној површини па крушним покретима обрађујеш површину кућишта), и да опет ставиш силикон и да се он добро осуши. Или боље да купиш кућиште од неког реномираног произвођача. Ја сам на крају купио оригинално кућиште у Рено Сава за 3.500 динара и коначно решио проблем.
Иначе имам још једно кинеско кућиште које сам обрадио, али нисам уградио.
После дам видео да постоји и алуминијумско кућиште, али нису имали на лагеру.
'www.particco-delovi.com/?2548 ,'kuciste-termostata-14-16-mpi-(logan-sandero-solenza)-aluminijum
...Pročitaj više

Pogledaj 1 komentar
Učitaj još odgovora

Dobar dan,
Naime vozim daciju sandero 1.4 benzinac
Imam problem sa radnom temperaturom a to je da tokom voznje pada na autoputu kad je hladno i do 0 crtica (4 crtice je radna temperatura), najcesce se drzi na 2 crtice. Radnu temperaturu postigne samo kreni stani prva druga brzina ili u mestu cim krenem da vozim 3 brzina 4 vec padne na 2 crtice. Zamenio sam termostat kupljen u "TopAuto" oko 900 dinara, takodje zamenio i kućište termostata oko 300 dinara, ispututio vazduh na ventilu onom u sistem... Pročitaj više

17. Mar
Слободан Човек 17. Mar

Па, делује као проблем са термостатом. Ја сам уградио италијански EPS термостат за мог Сандера са истим мотором. Платио сам га 1.200 динара. Ради исто као фабрички. Ако се добро сећам на 89 степени отвара. Али сам гумицу термостата купио оригиналну код дилера.
Шта још може да буде, рецимо запушен хл
...Pročitaj više

Слободан Човек 17. Mar

А што се кућишта термостата тиче ја сам имао проблем цурења расхладне течности на њему. Па сам исто купио неки no-name (јер нисам други нашао) за 350 динара, и мајстор га је заменио и ставио силикон. Држао је 800-900 км, и поново процурео. Проблем са тим кинеским кућиштима термостата је што површина која належе на мотор није довољно равна. Тако да би морао да бар обрадиш ту површину (шмиргла на равној површини па крушним покретима обрађујеш површину кућишта), и да опет ставиш силикон и да се он добро осуши. Или боље да купиш кућиште од неког реномираног произвођача. Ја сам на крају купио оригинално кућиште у Рено Сава за 3.500 динара и коначно решио проблем.
Иначе имам још једно кинеско кућиште које сам обрадио, али нисам уградио.
После дам видео да постоји и алуминијумско кућиште, али нису имали на лагеру.
'www.particco-delovi.com/?2548 ,'kuciste-termostata-14-16-mpi-(logan-sandero-solenza)-aluminijum
...Pročitaj više

Pogledaj 1 komentar
Učitaj još odgovora
Top