MojaGaraza - Bojan Nedeljkovic | MojaGaraža MojaGaraza - Bojan Nedeljkovic | MojaGaraža

Bojan Nedeljkovic

Član od 16. Jul 2012.

4439 komentara 782 korisnih 72 beskorisnih 87 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

14. Nov

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja

1.0 benzin. Auto je iznenađujuće živahan u gradskoj vožnji sa ovim motorićem, pregledan, umerene potrošnje - prava gradska zujalica.
Opreme ima baš puno (multimedija, kamera za vožnju u rikverc, adaptivni tempomat, gomila nekih bezbednosnih sistema). Automobil deluje stabilno i ogibljenje j...

Komfor

Multimedija je spora kao da je iz vremena windows-a 95. Volan se izvlaci jedva par cm i za visoke ljude je gotovo nemoguce da nadju dobru pozicju.
Plastika je za klasu lošija od evropskih konkurenata i enterijer krcka tu i tamo. Menjač nije sa polugama, već na sajlu i iako ima kratke hodove, de...luje neprecizno.

Pročitaj više

14. Nov

29. Okt

Potrošnja Komfor

1.0 71ks, rentakar. Pregledan i jednostavan gradski autić. Motor je kilav, ali za grad je sasvim dovoljan. Iznenađujuće mali potrošač, kombinovana vožnja (grad + autoput) se uprosečila na 6 litara benzina.

Sedišta su udobna i lepo drže putnika. Enterijer ima dosta tvrde plastike, ali barem...

Nedostatak šeste brzine (ili barem duže pete). Tesna zadnja klupa. Prtljažnik je u proseku klase, ali otvor mi deluje uzano (u poređenju npr sa Fabiom ili Polom).

Pročitaj više

29. Okt

02. Sep

Potrošnja Motor

Rentakar na tri dana, 1.6 TDI 115 ks, presao sam 980 km sa njim. Prednosti ovog Golfa su cuvena nemacka ergonomija - sve komande se nalaze tacno tamo gde se i ocekuju, sve je jednostavno i prakticno. Posle 5 minuta covek se oseca kao da vozi auto godinama. Preglednost je jako dobra kada se uporedi ...

Komfor

Kao najvecu manu, naveo bih petostepeni menjac. Stvarno nije u redu da u ovoj klasi i za te pare VW i dalje uvaljuje petobrzince. Iako je peta brzina prilicno duga (2.400 obrtaja za 130 km/h), sesta bi svakako doprinela smanjenju buke, koja je na zalost izrazena kada se predje 120 km/h. Motor ima ja...ko ruzan zvuk pri vecim brzinama, zvuci kao ves masina.

Druga velika mana su sedista koja su izuzetno neudobna. Uska su cak iako ste fit, a zamor ledja posle visesatne voznje je strahovit. Nema puno mesta na zadnjim sedistima. Retrovizori su bas mali, cak i automobili B segmenta imaju vece retrovizore od golfa.

Pročitaj više

02. Sep

Pouzdanost Održavanje Komfor

Počeću od stavke koju bukvalno svi koji nisu vozili PUG-a hejtuju - ergonomija i položaj instrument table. Meni se položaj instrument table i volana baš dopao i osmišljen je tako da minimalno zamara vozača. Volan ne zaklanja tablu, malih je dimenzija i praktično sedi u krilima vozača. Samim...

Motor

Motor je preslab. Iako na papiru zvuči kao da je dovoljno, 1.2 Vti od 82 KS je nedovoljan za ovu karoseriju i vožnja van grada je pravo mučenje. Deset godina starija fabija sa tri klipa može bukvalno da opere ovaj auto kad bi se trkali. Kvalitet plastike i zvučna izolacija bi morali biti bolji.... Multimedija je spora. Relativno mali prtljažnik (285 litara).

Pročitaj više

07. Aug
Dimitrije Nikolić MG moderator 07. Aug

Moraću stvarno da odem da sednem u par tih novih Peugeota da vidim jel to sa volanom i instrument tablom stvarno toliko problematično. Ako je tako kao što ti kažeš da mi praktično volan sedi u krilu, to znači da ću bukvalno morati da ga pomeram svaki put kad ulazim i izlazim iz auta, ako ne grešim.

Motor

1.2 turbo benzinac, rent a kar na dva dana. Motoric je iznenadjujuce zivahan, posle 2.000 obrtaja turbina pocinje da puni i gura sve do nekih 4.500 obrtaja. Posle toga obrtni momenat opada. Iako je vozilo tesko, motor lepo moze da potegne pri manjim brzinama. Na vecim se ipak oseca da fali kubikaze....

Potrošnja

Potrosnja je visoka. Meni se na 700km uhvatilo 10.5 litara (ali bilo je deonica gde sam vozio 180, tako da nije bas da sam bio lagan na gasu). Prostor na zadnjoj klupi i nije bas velikodusan. Mali gepek. Slabasna klima (dvozonska automatska).



Pročitaj više

16. Jul

Cena/Kvalitet Potrošnja

Rentirao sam 1.5 dci 110ks na tri dana. Dosao je sa visokim paketom opreme (tempomat, automatska klima, navigacija, dinamicki paket) i mogu da konstatujem da je automobil odlican. Sedista odlicno drze vozaca, ima puno prostora za noge napred. Motor je izuzetno tih i ugladjen. U 6 brzini na autoputu ...

Malo mesta na zadnjoj klupi. Elektronska kocnica koja se sama pali kada joj se cefne. Hill assist je izuzetno dosadan jer vozac mora da dodaje nepotrebno veliku kolicinu gasa da bi se auto pokrenuo na uzbrdici. Sporija navigacija.

Pročitaj više

04. Jun
Pogledaj ostalih 6 komentara
Dimitrije Nikolić MG moderator 16. Jul

Meriva ima automatsko otpuštanje ručne kočnice čim kreneš, tako da praktično po preporuci fabrike koristi kao hill assist. Meni nije pravilo nikakve probleme, mada nekako iritira u vožnji. Ipak mi više odgovara ručna kočnica klasična ali nju će verovatno u nekom roku izbaciti potpuno iz svih kola.

'www.halooglasi.com/vozila/polovni-automobili/zastava-yugo-45-space-warrior/5425634245353'

04. Sep 2018.
Top