Rentirao sam 1.5 dci 110ks na tri dana. Dosao je sa visokim paketom opreme (tempomat, automatska klima, navigacija, dinamicki paket) i mogu da konstatujem da je automobil odlican. Sedista odlicno drze vozaca, ima puno prostora za noge napred. Motor je izuzetno tih i ugladjen. U 6 brzini na autoputu ...pri 120km/h motor se vrti na 1900 obrtaja. Prosecna potrosnja je bila oko 5 litara kombinovane voznje. Odlicno ozvucenje. Enterijer izuzetno lepo i kvalitetno uradjen, nista nije skripalo ili puckalo. Preglednost je ok, stubovi pozadi su poveliki i zadnji vetrobran je mali, ali veliki retrovizori dosta kompenzuju.
Malo mesta na zadnjoj klupi. Elektronska kocnica koja se sama pali kada joj se cefne. Hill assist je izuzetno dosadan jer vozac mora da dodaje nepotrebno veliku kolicinu gasa da bi se auto pokrenuo na uzbrdici. Sporija navigacija.
Meriva ima automatsko otpuštanje ručne kočnice čim kreneš, tako da praktično po preporuci fabrike koristi kao hill assist. Meni nije pravilo nikakve probleme, mada nekako iritira u vožnji. Ipak mi više odgovara ručna kočnica klasična ali nju će verovatno u nekom roku izbaciti potpuno iz svih kola.
Cena: Auto kupljen u Zen paketu opreme + metalik boja, za taj iznos mogao sam da uzmem Ceed 1.4 crdi ili Focus 1.5 tdci 95ks. Po mom mišljenju oba modela će u sledećih godinu dana dobiti nove verzije. U pitanju je 1.5 dci agregat i uzimajući u obzir da je auto nov ide veoma lepo. Subjektivan ose...ćaj je da se vozite u autu za klasu iznad zbog sveukupne uglađenosti i tišine. Menjač je precizan a prva dva stepena prenosa su veoma kratki, u 6. brzini pri 110km/h potrošnja je 4L, i auto radi na 1800 rpm. Po navodima Renoa potpune performanse i ekonomičnost mogu se očekivati tek posle 6000 km. Mali servis se radi na 30000 km ( definitivno ću raditi ranije ) dok se veliki servis radi ( verovali ili ne ) na samo 60000 km.
Za sva ostala pitanja slobodno kucnite...
Pozicija elektro podizača je pomerena i suviše nazad na vozačkim vratima.
Auto je udoban ali u isto vreme i čvrst, tako da ukoliko neko očekuje klasično trimovanog i ( pre ) mekanog Francuza neka auto traži na drugoj adresi
Reci mi šta spada pod veliki/mali servis? Da li znaš cene? Jesu cene u ovlašćenom servisu ili van ovlašćenog?
Kako ti se sada ponaša reno posle 3 godine?
Imao sam priliku da probam na par sati Megane GT 2016 god, 1,6 benzinac sa 205 KS. Auto poseduje zadnje tockove koje (blago) skrecu. Na pocetki, u prvi brze krivine, daje utisak gubitka kontrole automobila, kao da ce da izleti iz krivine. Dovoljno je 3-4 krivine da se utisak promeni i da da vecu sig...urnost u voznju u krivinu. Auto je veoma interesantnu cenu odnosno na konnkurenciju (tipa Peugeot 308 GT). Pocetna cena u CH je 31500 franka, Sa sve subvencij koje se dobijaju (barem u CH), moze se dobije bas interesantna zavrsna cena.
Mnogo lepa unutrasnjost, sto moze da se menja boja osvetljenja, kao da se bira izmedju 4 razlicite instrument table.
Održavanje
Po meni je mana sto mora da se servisira svake godine, a ne na neki malo duzi interval (tipa 2 ili 3 godina). To barem dok je auto nov i zeli se odrzati garancija.
Ipak motor me nije mnogo odusevio, mada je lepo sto uvek odrzava uljucen sport modus, i posle gasenja motora (kod konkurencije kad se u...gasi auto, ugasi se i sport modus). Jeste da odmah reaguje, ali mi izgleda nesto mnogo tih.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Zanimljivo, pre neki dan sam rentao Nissan Quasqai, i ovakvih gluposti sa Hill Assist nije bilo. Verovatno je moj auto imao nekih problema.
Razlog za prijavu korisnika
Meriva ima automatsko otpuštanje ručne kočnice čim kreneš, tako da praktično po preporuci fabrike koristi kao hill assist. Meni nije pravilo nikakve probleme, mada nekako iritira u vožnji. Ipak mi više odgovara ručna kočnica klasična ali nju će verovatno u nekom roku izbaciti potpuno iz svih kola.
Razlog za prijavu korisnika
Ipak je izgleda opet u pitanju ta cuvena Renaultova elektronika koja zna tako da ludi kod njihovih automobila!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Cena: Auto kupljen u Zen paketu opreme + metalik boja, za taj iznos mogao sam da uzmem Ceed 1.4 crdi ili Focus 1.5 tdci 95ks. Po mom mišljenju oba modela će u sledećih godinu dana dobiti nove verzije. U pitanju je 1.5 dci agregat i uzimajući u obzir da je auto nov ide veoma lepo. Subjektivan ose...ćaj je da se vozite u autu za klasu iznad zbog sveukupne uglađenosti i tišine. Menjač je precizan a prva dva stepena prenosa su veoma kratki, u 6. brzini pri 110km/h potrošnja je 4L, i auto radi na 1800 rpm. Po navodima Renoa potpune performanse i ekonomičnost mogu se očekivati tek posle 6000 km. Mali servis se radi na 30000 km ( definitivno ću raditi ranije ) dok se veliki servis radi ( verovali ili ne ) na samo 60000 km.
Za sva ostala pitanja slobodno kucnite...
Pozicija elektro podizača je pomerena i suviše nazad na vozačkim vratima.
Auto je udoban ali u isto vreme i čvrst, tako da ukoliko neko očekuje klasično trimovanog i ( pre ) mekanog Francuza neka auto traži na drugoj adresi
Pročitaj više
25. Okt 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Reci mi šta spada pod veliki/mali servis? Da li znaš cene? Jesu cene u ovlašćenom servisu ili van ovlašćenog?
Kako ti se sada ponaša reno posle 3 godine?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam priliku da probam na par sati Megane GT 2016 god, 1,6 benzinac sa 205 KS. Auto poseduje zadnje tockove koje (blago) skrecu. Na pocetki, u prvi brze krivine, daje utisak gubitka kontrole automobila, kao da ce da izleti iz krivine. Dovoljno je 3-4 krivine da se utisak promeni i da da vecu sig...urnost u voznju u krivinu. Auto je veoma interesantnu cenu odnosno na konnkurenciju (tipa Peugeot 308 GT). Pocetna cena u CH je 31500 franka, Sa sve subvencij koje se dobijaju (barem u CH), moze se dobije bas interesantna zavrsna cena.
Mnogo lepa unutrasnjost, sto moze da se menja boja osvetljenja, kao da se bira izmedju 4 razlicite instrument table.
Po meni je mana sto mora da se servisira svake godine, a ne na neki malo duzi interval (tipa 2 ili 3 godina). To barem dok je auto nov i zeli se odrzati garancija.
Ipak motor me nije mnogo odusevio, mada je lepo sto uvek odrzava uljucen sport modus, i posle gasenja motora (kod konkurencije kad se u...gasi auto, ugasi se i sport modus). Jeste da odmah reaguje, ali mi izgleda nesto mnogo tih.
Pročitaj više
28. Feb 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.