1.25 benzinac. Dosta prostora u kabini, zahvaljujuci nepostojanju centralnog grebena tri putnika mogu komotno da se smeste pozadi. Odlicna zvucna izolacija i pristojna oprema (tempomat, komande na volanu, bluetooth). Potrosnja po bordu - umerenih 6.1-6.2 litara benzina pri 120 km/h.
Nepregledan pozadi. Motor je mrtvak. Gepek je veliki, ali ima visoku utovarnu ivicu.
Koliko vidim, razvoj obrtnog momenta mu čak nije ni toliko loš - do 2.000 obrtaja razvije 100 Nm, a preostalih 22 stižu polako tek na putu do 4.000 obrtaja i onda kreće pad. Možda mu je jednostavno menjač loše ukomponovan - npr. razvučene brzine da bi manje trošio ili tako nešto.
Recimo da je fabija koju imam sa 70 konja (dakle 15 konja i jedan klip manje) zvrk za ovog Hjundaija u gradu. Škoda ima i precizniji menjač.
Na otvorenom putu je Hjundaji dosta bolji zbog duge pete brzine. Na 120 km/h njemu treba 3200 obrtaja, a fabiji celih 4.000. Tu se itekako oseti razlika u b...uci i potrošnji,Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Da...ali kod mene su obična...a ja sam hteo da menjam i stavim led dnevna
Razlog za prijavu korisnika
Obična se menja sigurno, uvek postoji neka fora ako tih sijalica. Verovatno ima na You Tube kako se to radi.
Razlog za prijavu korisnika
Potražiću....hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.25 benzinac. Dosta prostora u kabini, zahvaljujuci nepostojanju centralnog grebena tri putnika mogu komotno da se smeste pozadi. Odlicna zvucna izolacija i pristojna oprema (tempomat, komande na volanu, bluetooth). Potrosnja po bordu - umerenih 6.1-6.2 litara benzina pri 120 km/h.
Nepregledan pozadi. Motor je mrtvak. Gepek je veliki, ali ima visoku utovarnu ivicu.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koliko vidim, razvoj obrtnog momenta mu čak nije ni toliko loš - do 2.000 obrtaja razvije 100 Nm, a preostalih 22 stižu polako tek na putu do 4.000 obrtaja i onda kreće pad. Možda mu je jednostavno menjač loše ukomponovan - npr. razvučene brzine da bi manje trošio ili tako nešto.
Razlog za prijavu korisnika
Izgleda sa sve ima svoje
Razlog za prijavu korisnika
Recimo da je fabija koju imam sa 70 konja (dakle 15 konja i jedan klip manje) zvrk za ovog Hjundaija u gradu. Škoda ima i precizniji menjač.
Na otvorenom putu je Hjundaji dosta bolji zbog duge pete brzine. Na 120 km/h njemu treba 3200 obrtaja, a fabiji celih 4.000. Tu se itekako oseti razlika u b...uci i potrošnji,Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.