Subaru Forester 1999god 2.0 benz plin 16v 92kw.Auto ne trosi gram ulja i radi kao sat ne cuje se.Bas mi mnogo trosi i skroz slabo vuce nzm dal to tako svi, kad treba da krenem uz brdo on se gusi treba mu bas velik gas a i ovako je lenj, a na auspuhu smrdi kao barut da sagoreva nzm sta moze to da bude dosta toga sam pokusavao da resim problem ne snam sta da probam vise.
Jel zna neko sta to moze da bude problem, motor radi perfektno necuje se na leru ne trosi gram ulja, ali ga nesto opsano gusi i mislim da mi zbog toga mnogo trosi, sta to moze da bude?
ima. i prva verzija SF 97-02 ima i druga SG 02-09 pa cak i trece verzije do 2012...posle toga je samo u najvisoj opremi... uglavnom su sa atmo motorima imali svi.
Malo detaljnije objasni sta ti se desava sa autom,sta si primetio i da li si nesto radio na autu tipa menjao gume ili nesto drugo pa si primetio da nesto zeza ili je odjednom pocelo?
Jedino sto sam primetio je da trese volan na preko 120 km/h...neko kaze da je diferencijal pri kraju a neko kaze da proverim komplet trap,pa reko da pitam ovde nekog da li zna nesto oko diferencijala jer nije ni malo jeftino za popravku....trap je dosta jeftiniji da se sredi
Jedan moj rodjak ima problem sa ovim autom. U pitanju je subaru forester 2.0 s turbo. 1999 god. i presao je oko 150000 km. Na auto putu izmedju novog sada i beograda je auto izbacio ulje kroz auspuh. Otisla je turbina i jos neke stvari, ne znam ni ja tacno sta sve. Auto je inace stranac (svajcarac) i stalno je odrzavan u svajcarskoj u ovlascenom servisu. Interesuje me da li neko zna koliko bi eventualno moglo da se uzme za taj auto, posto ga taj rodjak prodaje ovde u srbiji.
Bolje mu je da ga pokusa prodati u Svici, tamo cijene japance ovdje ne, a za turbo remont idi u Sabac kod Ilije Burina, nema da omane i postuj rad turbo motora slijedeci put, znaci kvalitetno ulje koje zahtjeva proizvodjac, ne forsirati hladnog, ne gasiti odmah nakon teske voznje i sve ce biti ok jo...s dosta km...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Idi kod Subaru majstora koji ce proveriti sva creva, vakume itd.
Razlog za prijavu korisnika
Katalizator?
Razlog za prijavu korisnika
Mozda.. mozda i protokomer.. ko zna sta sve moze biti.. pumpa za benzin.. regulator pritiska benzina..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dosta mi trosi i dosta je lenj slabo mi vuce za tu kubikazu a na auspuhu smrdi kao barut da sagoreva sta to moze da bude?
22. Feb 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jel zna neko sta to moze da bude problem, motor radi perfektno necuje se na leru ne trosi gram ulja, ali ga nesto opsano gusi i mislim da mi zbog toga mnogo trosi, sta to moze da bude?
Razlog za prijavu korisnika
Katalizator.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Molim za pomoc...Da li postoji subaru forester BEZ REDUKTORA a da ima manuelni menjac?
10. Feb 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
postoji... velika vecina 2.0T modela nemaju reduktor. zapravo tesko je naci koji ima. imaju gotovo svi atmosferski 2.0 motori kao i 2.5 atmo..
Razlog za prijavu korisnika
Ja prvi put cujem da Forester ima reduktor... To su mozda neke starije verzije.
Razlog za prijavu korisnika
ima. i prva verzija SF 97-02 ima i druga SG 02-09 pa cak i trece verzije do 2012...posle toga je samo u najvisoj opremi... uglavnom su sa atmo motorima imali svi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dajte brojeve telefona neke radnje sa delovima za Subaru,trebaju mi neke stvari za trap...unapred vam hvala!
17. Jan 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko zna prve simptome za kvar diferencijala na Subaru Forester AWD??Unapred hvala za svaki odgovor
07. Dec 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Malo detaljnije objasni sta ti se desava sa autom,sta si primetio i da li si nesto radio na autu tipa menjao gume ili nesto drugo pa si primetio da nesto zeza ili je odjednom pocelo?
Razlog za prijavu korisnika
Jedino sto sam primetio je da trese volan na preko 120 km/h...neko kaze da je diferencijal pri kraju a neko kaze da proverim komplet trap,pa reko da pitam ovde nekog da li zna nesto oko diferencijala jer nije ni malo jeftino za popravku....trap je dosta jeftiniji da se sredi
Razlog za prijavu korisnika
prvo pregledaj gume, balans i reglazu trapa.
Prvi simptomi za kvar diferencijala su brujanje u predelu ispred rucice menjaca.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jedan moj rodjak ima problem sa ovim autom. U pitanju je subaru forester 2.0 s turbo. 1999 god. i presao je oko 150000 km. Na auto putu izmedju novog sada i beograda je auto izbacio ulje kroz auspuh. Otisla je turbina i jos neke stvari, ne znam ni ja tacno sta sve. Auto je inace stranac (svajcarac) i stalno je odrzavan u svajcarskoj u ovlascenom servisu. Interesuje me da li neko zna koliko bi eventualno moglo da se uzme za taj auto, posto ga taj rodjak prodaje ovde u srbiji.
16. Apr 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Bolje mu je da ga pokusa prodati u Svici, tamo cijene japance ovdje ne, a za turbo remont idi u Sabac kod Ilije Burina, nema da omane i postuj rad turbo motora slijedeci put, znaci kvalitetno ulje koje zahtjeva proizvodjac, ne forsirati hladnog, ne gasiti odmah nakon teske voznje i sve ce biti ok jo...s dosta km...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice odrzavanja znam da je odrzavan redovno i u ovlascenom servisu u Svajcarskoj. Stvarno ne znam sto je se to desilo.
Razlog za prijavu korisnika
kakva svica pa tamo pare rastu u parku
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.