Koliko sam ja čuo, samo nemoj 18d - mada zavisi od serije, godišta, bla, bla, bla... A iskreno, mislim da nije pametno generalno da kupuješ taj auto. Jeste on lep i sve, ali brate mili naporan je za vožnju. Ali ako ti je cilj da imaš BMW, bilo koji, i koji dobro izgleda, onda OK, to apsolutno razume...m i nemam ništa protiv.Pročitaj više
Koliko sam ja čuo, samo nemoj 18d - mada zavisi od serije, godišta, bla, bla, bla... A iskreno, mislim da nije pametno generalno da kupuješ taj auto. Jeste on lep i sve, ali brate mili naporan je za vožnju. Ali ako ti je cilj da imaš BMW, bilo koji, i koji dobro izgleda, onda OK, to apsolutno razume...m i nemam ništa protiv.Pročitaj više
Може да троши пуно уља, због гумица вентила и запеклих карика. Захтева квалитетно уље и честу замену, како би се ово избегло, као и проблеми са VANOS-ом и ланцем.
Za potrošnju ne znam. Kako se pokazao motor? Kod tog godišta je najveći problem što teško možeš da pretpostaviš realnu kilometražu. A ovo što je Slobodan Čovek rekao, to je i najvažnije - nađeš auto u što boljem stanju i onda redovno održavanje, kvalitetno ulje i česta zamena.
Може да троши пуно уља, због гумица вентила и запеклих карика. Захтева квалитетно уље и честу замену, како би се ово избегло, као и проблеми са VANOS-ом и ланцем.
Za potrošnju ne znam. Kako se pokazao motor? Kod tog godišta je najveći problem što teško možeš da pretpostaviš realnu kilometražu. A ovo što je Slobodan Čovek rekao, to je i najvažnije - nađeš auto u što boljem stanju i onda redovno održavanje, kvalitetno ulje i česta zamena.
Zavisi kako je odrzavan. Kao i kod svakog drugog polovnjaka, mozes da naletis na primerak gde godinama osim ulja i filtera neces morati nista drugo da pipnes. Ali mozes i da ne izlazis od majstora, kao alfu da si kupio 😜
Dizeli su generalno skuplji za odrzavanje od benzinaca, sto verovatno znas i s...am.
Drug je pre 4 godine na brzinu, "povoljno" kupio 2.0 cdti u full opremi - siber, koza, sve na dugme... Karavan. Vrlo brzo je ukapirao zasto je cena bila "povoljna" - turbina za remont, a nakon samo nedelju dana od kupovine crkla dva grejaca. Nisam hteo da mu stajem na muku i da zapitkujem sta ga je sve snaslo, ali mislim da su grejaci crkli zbog problema sa elektronikom. Znam samo da je auto skoro mesec dana bio kod majstora. Rekao mi je da ga je jedan grejac u najjeftinijoj varijanti (tada) kostao 14.800 din. Poredjenja radi, u to vreme ja sam na benzicu 1.8 zamenio plivajuci zamajac koji je kostao oko 50.000 din. Prosle godine sam zamenio sva 4 diska i plocice. Uzeo sam Brembo i to je kostalo oko 280e. Da li su sada cene drugacije - ne znam. Raspitaj se pre kupovine sta koliko kosta.
Benzinac je daleko isplativiji za odrzavanje. Posebno 1.8 atmosferac ako je nadjes sa tim motorom. Malo je troma na startu ali ako ti je bitna udobnost za duzi put, a ne da li je trkac na semaforu, onda je taj motor skroz ok. Ja sam moju kupio u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika sa 140.000 km i ne mogu se pozaliti, mada je za 5 godina kod mene presla oko 30.000 km obzirom da je vozim samo kad krenem na duzi put. Za grad imam sluzbeni 😎
I dizel i benzinac su dooobri potrosaci po gradu.
Mada, to i nije auto za grad. Najpre zbog velicine ali i potrosnje. U obe varijante to je velik i tezak auto i tu ne mozes ocekivati malu potrosnju. Zatim, tesko ju je provuci kroz guzvu, tesko parkirati itd. Ali je za duza putovanja odlicna kada se uzmu odnos cene i onoga sto za taj novac dobijes. Udobna je, sa poprilicnim medjuosovinskim rastojanjem, velikim gepekom, dosta prostora za putnike... tako da je za duzi put sasvim dobar auto.
Uglavnom, daleko jeftiniji za odrzavanje nego drugi automobili te velicine i tog godista. Iako je slicne velicine, ipak to nije auto u klasi mercedesa e, bmw 5 ili nekog audija, ali zato je i odrzavanje jeftinije.Pročitaj više
Drugaru je pre 4 godine crkao grejac na 2.0 cdti Najjeftiniji koji je uspeo da nadje je kostao 14.800 Poredjenja radi, tad je plivajuci zamajac za nju kostao oko 60 - 70.000 din. Kakve su cene sada - ne znam. Pogledaj malo po sajtovima radnji koje prodaju auto delove.
Imam 1.8 benzinca i prilicno sa...m zadovoljan. Kupio sam je sa 140.000 km u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika. Bas onako kako su i svi ostali automobili na auto placevima u Srbiji kupljeni - od babe koja ima 60 god. Samo sto sam ja moj zaista kupio od coveka od 60 god. U pitanju je prvi komsija mog najboljeg druga, tako da sam imao srece sto sam prvi saznao da hoce da ga proda.
Od kvarova (da kucam u drvo) - nista, osim onog sto se inace radi na tim kilometrazama. Na 155.000 sam uradio veliki servis i zamenio plivajuci i kvacilo. Na 165.000 zamenio sva 4 diska i plocice. I to je to. Bez obzira sto godisnje ne predjem viseo od 6-7.000 km svake godine uradim redovan servis sa kvalitenim uljem.Pročitaj više
Ako se odlučiŝ za dizela, gledaj da uzmeš 2.0 sa najmanje kw. Ti motori su najjeftiniji za odrźavanje. Imao sam insigniju sa takvim motorom i generalno nisam imao problema sa njom. Npr, grijač motora sam platio 2000din, dok je drugar za svoju od 160Ks platio oko 200 eura.
Zavisi kako je odrzavan. Kao i kod svakog drugog polovnjaka, mozes da naletis na primerak gde godinama osim ulja i filtera neces morati nista drugo da pipnes. Ali mozes i da ne izlazis od majstora, kao alfu da si kupio 😜
Dizeli su generalno skuplji za odrzavanje od benzinaca, sto verovatno znas i s...am.
Drug je pre 4 godine na brzinu, "povoljno" kupio 2.0 cdti u full opremi - siber, koza, sve na dugme... Karavan. Vrlo brzo je ukapirao zasto je cena bila "povoljna" - turbina za remont, a nakon samo nedelju dana od kupovine crkla dva grejaca. Nisam hteo da mu stajem na muku i da zapitkujem sta ga je sve snaslo, ali mislim da su grejaci crkli zbog problema sa elektronikom. Znam samo da je auto skoro mesec dana bio kod majstora. Rekao mi je da ga je jedan grejac u najjeftinijoj varijanti (tada) kostao 14.800 din. Poredjenja radi, u to vreme ja sam na benzicu 1.8 zamenio plivajuci zamajac koji je kostao oko 50.000 din. Prosle godine sam zamenio sva 4 diska i plocice. Uzeo sam Brembo i to je kostalo oko 280e. Da li su sada cene drugacije - ne znam. Raspitaj se pre kupovine sta koliko kosta.
Benzinac je daleko isplativiji za odrzavanje. Posebno 1.8 atmosferac ako je nadjes sa tim motorom. Malo je troma na startu ali ako ti je bitna udobnost za duzi put, a ne da li je trkac na semaforu, onda je taj motor skroz ok. Ja sam moju kupio u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika sa 140.000 km i ne mogu se pozaliti, mada je za 5 godina kod mene presla oko 30.000 km obzirom da je vozim samo kad krenem na duzi put. Za grad imam sluzbeni 😎
I dizel i benzinac su dooobri potrosaci po gradu.
Mada, to i nije auto za grad. Najpre zbog velicine ali i potrosnje. U obe varijante to je velik i tezak auto i tu ne mozes ocekivati malu potrosnju. Zatim, tesko ju je provuci kroz guzvu, tesko parkirati itd. Ali je za duza putovanja odlicna kada se uzmu odnos cene i onoga sto za taj novac dobijes. Udobna je, sa poprilicnim medjuosovinskim rastojanjem, velikim gepekom, dosta prostora za putnike... tako da je za duzi put sasvim dobar auto.
Uglavnom, daleko jeftiniji za odrzavanje nego drugi automobili te velicine i tog godista. Iako je slicne velicine, ipak to nije auto u klasi mercedesa e, bmw 5 ili nekog audija, ali zato je i odrzavanje jeftinije.Pročitaj više
Drugaru je pre 4 godine crkao grejac na 2.0 cdti Najjeftiniji koji je uspeo da nadje je kostao 14.800 Poredjenja radi, tad je plivajuci zamajac za nju kostao oko 60 - 70.000 din. Kakve su cene sada - ne znam. Pogledaj malo po sajtovima radnji koje prodaju auto delove.
Imam 1.8 benzinca i prilicno sa...m zadovoljan. Kupio sam je sa 140.000 km u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika. Bas onako kako su i svi ostali automobili na auto placevima u Srbiji kupljeni - od babe koja ima 60 god. Samo sto sam ja moj zaista kupio od coveka od 60 god. U pitanju je prvi komsija mog najboljeg druga, tako da sam imao srece sto sam prvi saznao da hoce da ga proda.
Od kvarova (da kucam u drvo) - nista, osim onog sto se inace radi na tim kilometrazama. Na 155.000 sam uradio veliki servis i zamenio plivajuci i kvacilo. Na 165.000 zamenio sva 4 diska i plocice. I to je to. Bez obzira sto godisnje ne predjem viseo od 6-7.000 km svake godine uradim redovan servis sa kvalitenim uljem.Pročitaj više
Ako se odlučiŝ za dizela, gledaj da uzmeš 2.0 sa najmanje kw. Ti motori su najjeftiniji za odrźavanje. Imao sam insigniju sa takvim motorom i generalno nisam imao problema sa njom. Npr, grijač motora sam platio 2000din, dok je drugar za svoju od 160Ks platio oko 200 eura.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
M47 122ks i 163 ks
Razlog za prijavu korisnika
M47 122ks i 163ks
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja čuo, samo nemoj 18d - mada zavisi od serije, godišta, bla, bla, bla... A iskreno, mislim da nije pametno generalno da kupuješ taj auto. Jeste on lep i sve, ali brate mili naporan je za vožnju. Ali ako ti je cilj da imaš BMW, bilo koji, i koji dobro izgleda, onda OK, to apsolutno razume...m i nemam ništa protiv.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me koji bi motor preporucili u bmw 1 , cuo sam da je 2.0 163ks jedan od boljih
13. JulRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
M47 122ks i 163 ks
Razlog za prijavu korisnika
M47 122ks i 163ks
Razlog za prijavu korisnika
Koliko sam ja čuo, samo nemoj 18d - mada zavisi od serije, godišta, bla, bla, bla... A iskreno, mislim da nije pametno generalno da kupuješ taj auto. Jeste on lep i sve, ali brate mili naporan je za vožnju. Ali ako ti je cilj da imaš BMW, bilo koji, i koji dobro izgleda, onda OK, to apsolutno razume...m i nemam ništa protiv.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupio bi bđw e 90 2.0 150ks benzin
12. JulPa me zanima koja je realna potrošnja i kako se pokazao taj motor
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Може да троши пуно уља, због гумица вентила и запеклих карика. Захтева квалитетно уље и честу замену, како би се ово избегло, као и проблеми са VANOS-ом и ланцем.
Razlog za prijavu korisnika
Za potrošnju ne znam. Kako se pokazao motor? Kod tog godišta je najveći problem što teško možeš da pretpostaviš realnu kilometražu. A ovo što je Slobodan Čovek rekao, to je i najvažnije - nađeš auto u što boljem stanju i onda redovno održavanje, kvalitetno ulje i česta zamena.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupio bi bđw e 90 2.0 150ks benzin
12. JulPa me zanima koja je realna potrošnja i kako se pokazao taj motor
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Може да троши пуно уља, због гумица вентила и запеклих карика. Захтева квалитетно уље и честу замену, како би се ово избегло, као и проблеми са VANOS-ом и ланцем.
Razlog za prijavu korisnika
Za potrošnju ne znam. Kako se pokazao motor? Kod tog godišta je najveći problem što teško možeš da pretpostaviš realnu kilometražu. A ovo što je Slobodan Čovek rekao, to je i najvažnije - nađeš auto u što boljem stanju i onda redovno održavanje, kvalitetno ulje i česta zamena.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav
02. JulKupio bi Opel insingiu
Pa me zanimaju vaša iskustva sto se tiče odrzavanja i kvarova ,da li je skupa za odrzavanje . Pitam za dizel motore
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zavisi kako je odrzavan. Kao i kod svakog drugog polovnjaka, mozes da naletis na primerak gde godinama osim ulja i filtera neces morati nista drugo da pipnes. Ali mozes i da ne izlazis od majstora, kao alfu da si kupio 😜
Dizeli su generalno skuplji za odrzavanje od benzinaca, sto verovatno znas i s...am.
Drug je pre 4 godine na brzinu, "povoljno" kupio 2.0 cdti u full opremi - siber, koza, sve na dugme... Karavan. Vrlo brzo je ukapirao zasto je cena bila "povoljna" - turbina za remont, a nakon samo nedelju dana od kupovine crkla dva grejaca. Nisam hteo da mu stajem na muku i da zapitkujem sta ga je sve snaslo, ali mislim da su grejaci crkli zbog problema sa elektronikom. Znam samo da je auto skoro mesec dana bio kod majstora. Rekao mi je da ga je jedan grejac u najjeftinijoj varijanti (tada) kostao 14.800 din. Poredjenja radi, u to vreme ja sam na benzicu 1.8 zamenio plivajuci zamajac koji je kostao oko 50.000 din. Prosle godine sam zamenio sva 4 diska i plocice. Uzeo sam Brembo i to je kostalo oko 280e. Da li su sada cene drugacije - ne znam. Raspitaj se pre kupovine sta koliko kosta.
Benzinac je daleko isplativiji za odrzavanje. Posebno 1.8 atmosferac ako je nadjes sa tim motorom. Malo je troma na startu ali ako ti je bitna udobnost za duzi put, a ne da li je trkac na semaforu, onda je taj motor skroz ok. Ja sam moju kupio u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika sa 140.000 km i ne mogu se pozaliti, mada je za 5 godina kod mene presla oko 30.000 km obzirom da je vozim samo kad krenem na duzi put. Za grad imam sluzbeni 😎
I dizel i benzinac su dooobri potrosaci po gradu.
Mada, to i nije auto za grad. Najpre zbog velicine ali i potrosnje. U obe varijante to je velik i tezak auto i tu ne mozes ocekivati malu potrosnju. Zatim, tesko ju je provuci kroz guzvu, tesko parkirati itd. Ali je za duza putovanja odlicna kada se uzmu odnos cene i onoga sto za taj novac dobijes. Udobna je, sa poprilicnim medjuosovinskim rastojanjem, velikim gepekom, dosta prostora za putnike... tako da je za duzi put sasvim dobar auto.
Uglavnom, daleko jeftiniji za odrzavanje nego drugi automobili te velicine i tog godista. Iako je slicne velicine, ipak to nije auto u klasi mercedesa e, bmw 5 ili nekog audija, ali zato je i odrzavanje jeftinije.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Drugaru je pre 4 godine crkao grejac na 2.0 cdti Najjeftiniji koji je uspeo da nadje je kostao 14.800 Poredjenja radi, tad je plivajuci zamajac za nju kostao oko 60 - 70.000 din. Kakve su cene sada - ne znam. Pogledaj malo po sajtovima radnji koje prodaju auto delove.
Imam 1.8 benzinca i prilicno sa...m zadovoljan. Kupio sam je sa 140.000 km u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika. Bas onako kako su i svi ostali automobili na auto placevima u Srbiji kupljeni - od babe koja ima 60 god. Samo sto sam ja moj zaista kupio od coveka od 60 god. U pitanju je prvi komsija mog najboljeg druga, tako da sam imao srece sto sam prvi saznao da hoce da ga proda.
Od kvarova (da kucam u drvo) - nista, osim onog sto se inace radi na tim kilometrazama. Na 155.000 sam uradio veliki servis i zamenio plivajuci i kvacilo. Na 165.000 zamenio sva 4 diska i plocice. I to je to. Bez obzira sto godisnje ne predjem viseo od 6-7.000 km svake godine uradim redovan servis sa kvalitenim uljem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se odlučiŝ za dizela, gledaj da uzmeš 2.0 sa najmanje kw. Ti motori su najjeftiniji za odrźavanje. Imao sam insigniju sa takvim motorom i generalno nisam imao problema sa njom. Npr, grijač motora sam platio 2000din, dok je drugar za svoju od 160Ks platio oko 200 eura.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav
02. JulKupio bi Opel insingiu
Pa me zanimaju vaša iskustva sto se tiče odrzavanja i kvarova ,da li je skupa za odrzavanje . Pitam za dizel motore
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zavisi kako je odrzavan. Kao i kod svakog drugog polovnjaka, mozes da naletis na primerak gde godinama osim ulja i filtera neces morati nista drugo da pipnes. Ali mozes i da ne izlazis od majstora, kao alfu da si kupio 😜
Dizeli su generalno skuplji za odrzavanje od benzinaca, sto verovatno znas i s...am.
Drug je pre 4 godine na brzinu, "povoljno" kupio 2.0 cdti u full opremi - siber, koza, sve na dugme... Karavan. Vrlo brzo je ukapirao zasto je cena bila "povoljna" - turbina za remont, a nakon samo nedelju dana od kupovine crkla dva grejaca. Nisam hteo da mu stajem na muku i da zapitkujem sta ga je sve snaslo, ali mislim da su grejaci crkli zbog problema sa elektronikom. Znam samo da je auto skoro mesec dana bio kod majstora. Rekao mi je da ga je jedan grejac u najjeftinijoj varijanti (tada) kostao 14.800 din. Poredjenja radi, u to vreme ja sam na benzicu 1.8 zamenio plivajuci zamajac koji je kostao oko 50.000 din. Prosle godine sam zamenio sva 4 diska i plocice. Uzeo sam Brembo i to je kostalo oko 280e. Da li su sada cene drugacije - ne znam. Raspitaj se pre kupovine sta koliko kosta.
Benzinac je daleko isplativiji za odrzavanje. Posebno 1.8 atmosferac ako je nadjes sa tim motorom. Malo je troma na startu ali ako ti je bitna udobnost za duzi put, a ne da li je trkac na semaforu, onda je taj motor skroz ok. Ja sam moju kupio u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika sa 140.000 km i ne mogu se pozaliti, mada je za 5 godina kod mene presla oko 30.000 km obzirom da je vozim samo kad krenem na duzi put. Za grad imam sluzbeni 😎
I dizel i benzinac su dooobri potrosaci po gradu.
Mada, to i nije auto za grad. Najpre zbog velicine ali i potrosnje. U obe varijante to je velik i tezak auto i tu ne mozes ocekivati malu potrosnju. Zatim, tesko ju je provuci kroz guzvu, tesko parkirati itd. Ali je za duza putovanja odlicna kada se uzmu odnos cene i onoga sto za taj novac dobijes. Udobna je, sa poprilicnim medjuosovinskim rastojanjem, velikim gepekom, dosta prostora za putnike... tako da je za duzi put sasvim dobar auto.
Uglavnom, daleko jeftiniji za odrzavanje nego drugi automobili te velicine i tog godista. Iako je slicne velicine, ipak to nije auto u klasi mercedesa e, bmw 5 ili nekog audija, ali zato je i odrzavanje jeftinije.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Drugaru je pre 4 godine crkao grejac na 2.0 cdti Najjeftiniji koji je uspeo da nadje je kostao 14.800 Poredjenja radi, tad je plivajuci zamajac za nju kostao oko 60 - 70.000 din. Kakve su cene sada - ne znam. Pogledaj malo po sajtovima radnji koje prodaju auto delove.
Imam 1.8 benzinca i prilicno sa...m zadovoljan. Kupio sam je sa 140.000 km u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika. Bas onako kako su i svi ostali automobili na auto placevima u Srbiji kupljeni - od babe koja ima 60 god. Samo sto sam ja moj zaista kupio od coveka od 60 god. U pitanju je prvi komsija mog najboljeg druga, tako da sam imao srece sto sam prvi saznao da hoce da ga proda.
Od kvarova (da kucam u drvo) - nista, osim onog sto se inace radi na tim kilometrazama. Na 155.000 sam uradio veliki servis i zamenio plivajuci i kvacilo. Na 165.000 zamenio sva 4 diska i plocice. I to je to. Bez obzira sto godisnje ne predjem viseo od 6-7.000 km svake godine uradim redovan servis sa kvalitenim uljem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se odlučiŝ za dizela, gledaj da uzmeš 2.0 sa najmanje kw. Ti motori su najjeftiniji za odrźavanje. Imao sam insigniju sa takvim motorom i generalno nisam imao problema sa njom. Npr, grijač motora sam platio 2000din, dok je drugar za svoju od 160Ks platio oko 200 eura.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.