To za km se podrazumeva, nije puno 330.000 pravih za dizela, mogao si ubosti i onaj sa 440.000 :) Drugo, 330.000 km na auto putu je bolje nego 150.000 ciste voznje po gradu :) Rupa ispod patosnice... no comment, jest da je opel ali ne bi smeo tako brzo da je dobije od rdje. Alu felne mozes kupiti za... 100 e to nije neki bauk. Ponekad je i bolje kupiti auto sa 300.000 nego sa pravih 200.000 jer tu na 200.000 obicno ide zamajac, turbina (naravno zavisi gde je vozen). Ako si ti kupio auto sa 330.000 na kom je nedavno stavljen novi zamajac, nova turbina i ostalo, ti si na konju :) Nemoj da ocajavas pre vremena :) Jedino je mana sto si mogao proci jeftinije tj. da si kupio insigniu koja na satu ima 330.000 sa kompletnom istorijom u ovlasenom serv.Pročitaj više
Da, realno taj auto je trebao biti bar 400-500 eur jeftiniji. Jbg...
Rupe gde je peta su u tapaciru ispod patosnice, ne limarija. Pa taman posla jos i to.
Kako god, nazad nema. Ide sad dobro, ali razmisljam da mu uradim cip tjuning na bar 130ks. Treba mu.
Odličan pogon 4x4. Redovno održavanje povoljno. A20NHT ide kao raketa. Iako za ovakve motore nije kulturno pitati za potrošnju, potrošnja na otvorenom (ne autoput) može da se spusti na ispod 7l.
kratka prva brzina (A20NHT 4x4), po gradu u sred špica vrlo često se menja brzina. Nikako mali točkovi (ispod 17")
Motor je odličan Fiatov multijet, imam verziju 2.0 cdti 131ks, ima snage u svakom momentu, održavanje je normalno, nikakvih poseta servisu nisam imao osim redovnih servisa, imam model sa full opremom bukvalno i mogu da kažem da izgleda bolje konkurencije u istom segmentu vozila
Imam audi a4 b8 i... insigniu kad uporedim oba automobila u svemu blagu prednost dajem insigni-i
Jedina mana koja zna ponekad da nervira je loše upakovana centrala konzola oko multimedie i zna da krcka dosta na lošim putevima što je kod nas većina
Ja sam odusevljen mojom insigniom..vozim je 10ak dana,u full opremi je,2010 god..kupio sam je sa 180 000,prodavac mi je rekao da je 50 000 km vise presla ali je radjen plivajuci pre 10 000 km pa mislim da sam miran bar jos stotinak km..zaista sam odusevljen celokupnim autom
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To za km se podrazumeva, nije puno 330.000 pravih za dizela, mogao si ubosti i onaj sa 440.000 :) Drugo, 330.000 km na auto putu je bolje nego 150.000 ciste voznje po gradu :) Rupa ispod patosnice... no comment, jest da je opel ali ne bi smeo tako brzo da je dobije od rdje. Alu felne mozes kupiti za... 100 e to nije neki bauk. Ponekad je i bolje kupiti auto sa 300.000 nego sa pravih 200.000 jer tu na 200.000 obicno ide zamajac, turbina (naravno zavisi gde je vozen). Ako si ti kupio auto sa 330.000 na kom je nedavno stavljen novi zamajac, nova turbina i ostalo, ti si na konju :) Nemoj da ocajavas pre vremena :) Jedino je mana sto si mogao proci jeftinije tj. da si kupio insigniu koja na satu ima 330.000 sa kompletnom istorijom u ovlasenom serv.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, realno taj auto je trebao biti bar 400-500 eur jeftiniji. Jbg...
Rupe gde je peta su u tapaciru ispod patosnice, ne limarija. Pa taman posla jos i to.
Kako god, nazad nema. Ide sad dobro, ali razmisljam da mu uradim cip tjuning na bar 130ks. Treba mu.
Razlog za prijavu korisnika
Jedno jos pitanje. Ako bih radio cip tjuning, da li bi ti majstori pre toga odradili dijagnostiku, msm, da li se to podrazumeva pri tom zahvatu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odličan pogon 4x4. Redovno održavanje povoljno. A20NHT ide kao raketa. Iako za ovakve motore nije kulturno pitati za potrošnju, potrošnja na otvorenom (ne autoput) može da se spusti na ispod 7l.
kratka prva brzina (A20NHT 4x4), po gradu u sred špica vrlo često se menja brzina. Nikako mali točkovi (ispod 17")
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
moze kad ga pustis niz durmitor
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor je odličan Fiatov multijet, imam verziju 2.0 cdti 131ks, ima snage u svakom momentu, održavanje je normalno, nikakvih poseta servisu nisam imao osim redovnih servisa, imam model sa full opremom bukvalno i mogu da kažem da izgleda bolje konkurencije u istom segmentu vozila
Imam audi a4 b8 i... insigniu kad uporedim oba automobila u svemu blagu prednost dajem insigni-i
Jedina mana koja zna ponekad da nervira je loše upakovana centrala konzola oko multimedie i zna da krcka dosta na lošim putevima što je kod nas većina
Pročitaj više
07. Nov 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja sam odusevljen mojom insigniom..vozim je 10ak dana,u full opremi je,2010 god..kupio sam je sa 180 000,prodavac mi je rekao da je 50 000 km vise presla ali je radjen plivajuci pre 10 000 km pa mislim da sam miran bar jos stotinak km..zaista sam odusevljen celokupnim autom
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.