Kao začetniku nove serije BMW se baš potrudio oko ovog modela. Generalno poznat je po veoma kvalitetnoj izradi, čvrstini šasije, odlično vešanje, kočnice, dobrim materijalima u kabini i odličnoj ergonomiji, jednoj opštoj pouzdanosti (naročito ako je M47 motor u pitanju), te izvanrednim voz...
Meni nije bilo teško da ga zavolim, a siguran sam da neće nikome ko gaji iole ljubavi prema automobilima. Za one kojima je auto samo od tačke do tačke B ili ima neke svoje Golf poglede na svet (te sve ovo što ja napisah smatra za budalaštinu i bespotrebno loženje) Serija 1 svakako nije auto z...a njega. Njemu će da bude neudoban, da ga žulja, da mu bude nizak, skučen pozadi, ružan, odsečen sa predugačkom haubom, na dizel se ore, ’nema BMW-a bez 6-aka’ ili šta već.. E, za one koji traže auto sa dušom, koji je pritom i kralj na putu evo i nekih smernica na koje treba da obrate pažnju..
Ko nije navikao na BMW-ovu 'tvrdoću', trebaće mu malo navikavanja na ležećim i po džombama (..ali zato kada sašije kao pegla sa 80km/h u krivinu brzo će to zaboraviti).
Zbog niskog sedenja, koje doprinosi tom uživanju u vožnji, nije baš nazgodnije ako po gradu morate mnogo puta da ulazite i izlazite iz auta. Takođe, u modelu sa 5 vrata (E87), izraženi luk kod zadnjeg točka može smetati kod stavljanja sedišta za decu na zadnju klupu isl.. Na zadnjoj klupi ima malo manje mesta, ali nije strašno. Kolena nisu frka, bitno je samo da vozač i suvozač ne spuste sedište skroz do poda, da bi imalo mesta za stopala.
Od opreme obavezno juriti model sa sportskim sedištima, dobrim M Sport volanom i bar zadnjim parking senzorima. Dok sve ostale BMW džidža bidže, poput grejača sedišta i volana, električno pomeranje sedišta, dvozonske klime, HK ozvučenje, iDrive, multimedije, alkantare i M Badge detalja itd.. Naravno što više to bolje.
Najbitnije je da uzmete auto koji je dobro održavan, da ima ZDRAV motor, sve ostalo nije problem, lako se reši kod dobrog majstora za BMW i nije papreno. Serija 1 i E46 su najpovoljniji za održavanje od svih BMW-a. Delova ima svuda i cene su prosek ili blago iznad proseka, jer ipak radi se o premijum vozilu. Bitno je da nađete pouzdanog majstora koji radi BMW, a ne nekog svaštara. Svaki deo može se naći polovan, ali uvek je bolje staviti nov, tu nisam otkrio ništa novo. Međutim, cena novih delova može varirati i nekoliko puta u zavisnosti od brenda, zato je bitno da imate pouzdanog majstora koji će vas savetovati šta može sa otpada, a sa čime nema zezanja.
da li moze da se produzi registracija za ovu skodu feliciju
Razlog za prijavu korisnika
interesuje me da li moze da se produzi registracija za skodu feliciju
Razlog za prijavu korisnika
BMW jedinica definitivno nije za svakoga. Namenjena je mlađima kao lifestyle model. Međutim, mnogi se zalete i kupe je misleći da su kupili seriju 3 u obliku Golfa, ali onda shvate koliko je auto neudoban, naročito kad sediš pozadi i koliko pozadi nema mesta. Verzija sa troja vrata je pakao ako si m...alo krupniji i viši, a moraš da sediš pozadi. Ali ja ništa od toga ne smatram manom. Auto je namerno napravljen da bude takav. Jedini Hatchback u Golf klasi sa zadnjim pogonom, sa sportskim izgledom i imidžom, sportskim ponašanjem i tako dalje. Dakle, nije bilo nikad ni predviđeno da ovo bude udobna i praktična limuzina.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan, kvalitetna izrada, prelep osecaj u voznji. Polozaj za volanom top, upraljivost savrsena. Jako atraktivan model koji privlaci paznju iako je 2006 god.
Manjak prostora na zadnjoj klupi i tvrdji na ogibljenju-oseca svaku neravninu.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?