To je prakticno nov auto reno daje garanciju na njega 5godina ili 150000km,tako da ces tesko naci neko iskustvo,a sto se tice motora ja bi se odlucio za 1.6dci sa 130hp mada bi i 1.5dci zavrsavao posao
Auto je odličan u svakom smislu. Možda neke plastike unutra nisu baš premijum kvalitet, ali to je zanemarljivo. Najbolji je motor 2.0 dci, međutim on je prisutan samo kod najnovijih modela, stariji ga nemaju. 1.6 dci 130 ks je ok, jači 1.6 ima neke mane, nisam tačno upoznat, ali znam da su se dosta ...žalili. 1.5 je provereno dobar, ali slab realno. Benzinci su retki, ali dobri.Pročitaj više
Primetio sam da Megane grand coupe drzi mnogo bolje cenu nego Talisman, ima li ko ideju o cemu je rec? Jos jedno pitanje, ako bih kupovao novog Megana, da li je bolje limuzina ili karavan i da li je motor 1.5 dci preslab? Hvala.
Uvek su cupei dzali cene bolje nego druge karoserije, jeste da ovo nije klasican cupe. To je jednostavno tako. Sto se tice novog auta ti najbolje znas sta ti treba, ako ti ne treba karavan uzmi limuzinu, karavani su malo dojadili bar po mom misljenju. Za neku normalnu voznju 1.5 zadovoljava sve usl...ove, ali ne teba ocekivati neke performanse.Pročitaj više
Grand Coupe mu je samo naziv, on je u suštini kalsičan sedan. Megan je u popularnijoj klasi, taj D segment gde pripada Talisman se gasi polako, prodaja ide slabo kod svih, većina se više orjentiše ka SUV kategoriji. Talisman je skuplji i veći od Megana zato mu pada cena, Megan je praktičniji auto za... običnog čoveka. Inače ako pitaš koji je auto bolji, Talisman svakako, samo zbog njrgove veličine 2.0 dci je adekvatan motor, 1.6 dci se kažu nije pokazao najbolje, benzinci su ok. Što se Megana tiče 1.5 je sasvim adekvatan motor. Karavan ili limuzina, zavisi od potrebe, menije je limuzina svakako lepša, ali upotrebni prostor je kod karavana znatno veći...Pročitaj više
Proizvođači bukvalno muljaju i obmanjuju kupce i sa nazivima karoserijskih verzija i sa samim automobilima - ne znaš više ko spada u koju klasu i kategoriju. Nikakva pravila praktično više ne važe. Ali činjenica je da su u stvari kupci sami krivi za to zato što im je na prvom mestu da auto bude lep..., atraktivan, a kao što vidimo po rastućoj popularnosti SUV-ova i krosovera, više od pola sveta se u stvari loži na džipove, pa onda kupuju ono što liči na džipove, odnosno terence. Sve one priče o tome kako su SUV-ovi i krosoveri praktičniji, da imaju više prostora i slično su priče za malu decu - samo izgovori, odnosno ljudi lažu sami sebe i druge da bi opravdali to što daju više para za auto koji liči na nekog terenca, a da bi time zadovoljili neki svoj kompleks, bez uvrede za vlasnike ovakvih vozila, ali kome realno treba SUV u gradskim uslovima? Treba malom procentu ljudi. A istovremeno su svima puna usta ekologije, manje potrošnje goriva...Pročitaj više
Dobar dan zanima me zasto je auto toliko osetljiv na rupe , da li zbog niskog profila 245 40 19 ili zbog prepumpanih guma koje su na 2,7 ? Ipak se radi o premium klasi vozila . Pozdrav
Koliko je težak automobilski motor? Orjentaciono ako ima neko podatak za bilo koji auto. Zanima me iz prostog razloga što se kod nekih auta javlja zalika u celokupnoj masi između benzinca i dizelaša po 100 i više kg. Neverovatno mi je da dizel motor ima 100 kg više od benzinca iste zapremine. Neku drugu posebnu razliku na autu ne vidim...
Ja znam za jedan - Toyotin 2JZ šestak bez agregata je težak 230kg :)
E sad masa dizelaša je po pravilu veća zato sto su blokovi masivniji - dizeli rade sa vecom kompresijom, turbine stvaraju veći pritisak u cilindrima, pa treba i vise "mesa". To opet povlači i masivnije klipove, klipnjače i radilicu...
Takodje, blok motora moze da bude otvoren, poluzatvoren i zatvoren pa i to dosta ima značaja u ukupnoj masi.
Odličan auto, kvalitetan, udoban, dobra zvučna izolacija, dobra sedišta. Motor je možda najbolji dizel koji je Reno do sad napravio, ugrađuje se i u Mercedes C klasu. Dobro, kada se sagleda način na koji je izrađen možda deluje kao uvećani Megan po pitanju sistema vešanja, nekih plastičnih elemenata... i rešenja netipičnih za tu klasu vozila, deluje kao da je iz "Golf" klase preuzeto. Ali meni se to sviđa jer jeftinije je za održavanje, a teško da običan vozač može osetiti razliku između njegove polukrute osovine i multilnk sistema kod Passata recimo... Zato Talisman opciono može imati upravljanje na 4 točka koje mu daje vrhunsku okretnost i upravljivost.Pročitaj više
Engleski Telegraph kaže "The Renault Talisman – the car that the French won't give us" u prevodu automobil koji nam francuzi neće dati.
Talisman će konačno uzeti mjeru WV Pasatu ;)
I meni se svidja, iako mi se veoma retko svide francuska kola. Ni njegov predhodnik uopste nije los, Latitude. Ali se i dalje prodaje u veoma malim kolicinama, pogotovu kod nas. Nema 1.9dci koliko sam upoznat najveci dizel je 1.6dci sa 130 i twin turbo 160ks.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je prakticno nov auto reno daje garanciju na njega 5godina ili 150000km,tako da ces tesko naci neko iskustvo,a sto se tice motora ja bi se odlucio za 1.6dci sa 130hp mada bi i 1.5dci zavrsavao posao
Razlog za prijavu korisnika
Auto je odličan u svakom smislu. Možda neke plastike unutra nisu baš premijum kvalitet, ali to je zanemarljivo. Najbolji je motor 2.0 dci, međutim on je prisutan samo kod najnovijih modela, stariji ga nemaju. 1.6 dci 130 ks je ok, jači 1.6 ima neke mane, nisam tačno upoznat, ali znam da su se dosta ...žalili. 1.5 je provereno dobar, ali slab realno. Benzinci su retki, ali dobri.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na info, još jedno pitanje automatik ili manulni menjač ?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Primetio sam da Megane grand coupe drzi mnogo bolje cenu nego Talisman, ima li ko ideju o cemu je rec? Jos jedno pitanje, ako bih kupovao novog Megana, da li je bolje limuzina ili karavan i da li je motor 1.5 dci preslab? Hvala.
30. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Uvek su cupei dzali cene bolje nego druge karoserije, jeste da ovo nije klasican cupe. To je jednostavno tako. Sto se tice novog auta ti najbolje znas sta ti treba, ako ti ne treba karavan uzmi limuzinu, karavani su malo dojadili bar po mom misljenju. Za neku normalnu voznju 1.5 zadovoljava sve usl...ove, ali ne teba ocekivati neke performanse.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Grand Coupe mu je samo naziv, on je u suštini kalsičan sedan. Megan je u popularnijoj klasi, taj D segment gde pripada Talisman se gasi polako, prodaja ide slabo kod svih, većina se više orjentiše ka SUV kategoriji. Talisman je skuplji i veći od Megana zato mu pada cena, Megan je praktičniji auto za... običnog čoveka. Inače ako pitaš koji je auto bolji, Talisman svakako, samo zbog njrgove veličine 2.0 dci je adekvatan motor, 1.6 dci se kažu nije pokazao najbolje, benzinci su ok. Što se Megana tiče 1.5 je sasvim adekvatan motor. Karavan ili limuzina, zavisi od potrebe, menije je limuzina svakako lepša, ali upotrebni prostor je kod karavana znatno veći...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Proizvođači bukvalno muljaju i obmanjuju kupce i sa nazivima karoserijskih verzija i sa samim automobilima - ne znaš više ko spada u koju klasu i kategoriju. Nikakva pravila praktično više ne važe. Ali činjenica je da su u stvari kupci sami krivi za to zato što im je na prvom mestu da auto bude lep..., atraktivan, a kao što vidimo po rastućoj popularnosti SUV-ova i krosovera, više od pola sveta se u stvari loži na džipove, pa onda kupuju ono što liči na džipove, odnosno terence. Sve one priče o tome kako su SUV-ovi i krosoveri praktičniji, da imaju više prostora i slično su priče za malu decu - samo izgovori, odnosno ljudi lažu sami sebe i druge da bi opravdali to što daju više para za auto koji liči na nekog terenca, a da bi time zadovoljili neki svoj kompleks, bez uvrede za vlasnike ovakvih vozila, ali kome realno treba SUV u gradskim uslovima? Treba malom procentu ljudi. A istovremeno su svima puna usta ekologije, manje potrošnje goriva...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobar dan zanima me zasto je auto toliko osetljiv na rupe , da li zbog niskog profila 245 40 19 ili zbog prepumpanih guma koje su na 2,7 ? Ipak se radi o premium klasi vozila . Pozdrav
24. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Verovatno zbog oba. Sa 19-icama svaki auto mora biti osetljiviji na rupe nego sa 16-icama. Pritisak napred je 2.3, pozadi 2.1.
Razlog za prijavu korisnika
Zbog felgi. Ja sam sa 16" presao na 18" i sad na svakoj neravnini mi krcka enterijer :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koliko je težak automobilski motor? Orjentaciono ako ima neko podatak za bilo koji auto. Zanima me iz prostog razloga što se kod nekih auta javlja zalika u celokupnoj masi između benzinca i dizelaša po 100 i više kg. Neverovatno mi je da dizel motor ima 100 kg više od benzinca iste zapremine. Neku drugu posebnu razliku na autu ne vidim...
24. Feb 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pretpostavljam da automobili sa dizel motorom imaju teže amortizere, više izolacije zbog buke i slično..
Razlog za prijavu korisnika
Ja znam za jedan - Toyotin 2JZ šestak bez agregata je težak 230kg :)
E sad masa dizelaša je po pravilu veća zato sto su blokovi masivniji - dizeli rade sa vecom kompresijom, turbine stvaraju veći pritisak u cilindrima, pa treba i vise "mesa". To opet povlači i masivnije klipove, klipnjače i radilicu...
Takodje, blok motora moze da bude otvoren, poluzatvoren i zatvoren pa i to dosta ima značaja u ukupnoj masi.
'www.clubsub.org.nz/forum/applications/core/interface/file/index.php?file=/monthly_2015_09/blockdesign.jpg.36ae118d41fc1ea347f77bb5046545c4.jpg'
Razlog za prijavu korisnika
dizel ima pumpu visokog pritiska,teze dizne,tezi alternator i alanser,vise elemenata na motoru od benzinca i naravno da je tezi
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kako se pokazao reno talisman 1.6 dizel
01. Feb 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Odličan auto, kvalitetan, udoban, dobra zvučna izolacija, dobra sedišta. Motor je možda najbolji dizel koji je Reno do sad napravio, ugrađuje se i u Mercedes C klasu. Dobro, kada se sagleda način na koji je izrađen možda deluje kao uvećani Megan po pitanju sistema vešanja, nekih plastičnih elemenata... i rešenja netipičnih za tu klasu vozila, deluje kao da je iz "Golf" klase preuzeto. Ali meni se to sviđa jer jeftinije je za održavanje, a teško da običan vozač može osetiti razliku između njegove polukrute osovine i multilnk sistema kod Passata recimo... Zato Talisman opciono može imati upravljanje na 4 točka koje mu daje vrhunsku okretnost i upravljivost.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Auto mojih snova,ima jako lepu liniju i paket opreme,Motor je novije generacije i za preporuku.Samo sto mu cena brzo pada
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima li ko iskustva sa ovim autom? :) Ima li 1.9 dci motor 130 ks?
30. Jan 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Engleski Telegraph kaže "The Renault Talisman – the car that the French won't give us" u prevodu automobil koji nam francuzi neće dati.
Talisman će konačno uzeti mjeru WV Pasatu ;)
Razlog za prijavu korisnika
I meni se svidja, iako mi se veoma retko svide francuska kola. Ni njegov predhodnik uopste nije los, Latitude. Ali se i dalje prodaje u veoma malim kolicinama, pogotovu kod nas. Nema 1.9dci koliko sam upoznat najveci dizel je 1.6dci sa 130 i twin turbo 160ks.
Razlog za prijavu korisnika
ovaj 1.6 dci je li to motor koji se ugrađuje u Mercedes A klasu ?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sta mislite o najnovijem renu talismanu koji je odgovor pasatu i da li je dostojni naslednik legendarne 25 ice i safrana
07. Okt 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto prelepo izgleda iz svakog ugla, u odnosu na Lagunu 3, Talisman je bombona :D
Samo mi se cini da je paleta motora malo siromasna ali nadam se da ce da se prosiri narednih godina.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.