Imam problem, da li znate koji je uzrok paljenja crvene lampice od ulja, desava mi se to poslije predjenih 20,30km i kad zaustavim auto aktivira se i zahtijeva gasenje automobila, dok je auto u voznji ne prijavljuje kvar, kad zaustavim odmah me upozorava, da li mi mozete pomoci? Majstori bježe kao djavo od krsta kad im pomenem kvar
Низак притисак уља. Вероватно треба да се очисти мрежица (решетка, сито, како ли се већ зове) од цеви за довод уља у пумпу за уље. Скине се картер и очисти.
Али ако је варијабилна пумпа, може бити да је она отишла.
Pozdrav
Da li neko ima iskustva sa ugradnjom led farova u A4 B8 2015 God?
Da li je izvodljivo? Cena?
Da li postoje kineski farovi, kakvi su sa kvalitetom?
Preporuka ko to radi?
Moja preporuka je samo ono što je fabrički ugrađivano, nikako neka naknadna ugradnja. Ne znam da li postoje fabrički led farovi za konkretan auto, ako postoje ugradi njih, polovne - nove svejedno. Ako je potrebno naknadno ubacivati led sijalice to ne može biti dobro rešenje jer takva svetla lošije o...svetljavaju od bilo kojih fabričkih.Pročitaj više
Pozdrav drugari! Molim vas za savet! Skoro sam kupio Audi u pitanju je a4b8 quattro 2.0tdi sa 177ks automatik sa 7 brzina. Tokom startovanja auta uvek iskljucujem star stop sistem. Ali problem imam kad postigne odredjenu temperaturu motora tad hoce da mi zatrese auto tokom stajanja hoce da zatrese kao da se gasi na kratko a kad je hladan radi odlicno i ne cima nista tokom saltanja. Sta bi moglo da bude i dali moze ne kako da se iskljucuje start stop sistem za stalno.
Meni se isto dešava na službenom kombiju. Rađena je generalna motora, dizne, sve je sređeno, zemenjen i regulator pritiska goriva (što nije valjalo), ali to podrhtavanje motora je ostalo. Majstor kaže, nema šta drugo osim plivajućeg zamajca, koji svojim luftom izaziva neravomeran rad. Ipak meni to d...eluje nerealno, poštujem njegovo iskustvo, ali više sumnjam da je problem u softveru koji je jednom davno nešto diran i čini mi se da od tada dolazi do tog problema. Dakle kompjuter motora, odnosno njegov softver koji možda treba nadograditi, osvežiti.Pročitaj više
Nzm drug tokom startovanja motora lepo pali nema da zatrese i kad se gasi isto sve ok i kad je hladan ide extra ali cim dize odredjenu temperaturu motora krece da zeza kad treba da stanem on na kratko zatrese ko da se gasi i radi ok samo tokom stajanja. A naravno start stop iskljucen. A probao sam ...i u D i na + - isto se ponasa dali moze nesto oko menjaca ili da zeza ili taj start stop sistem ili mozda neki senzor?Pročitaj više
Pozdrav, imam jedno pitanje.Kupio sam auto pre par dana koji ima fabričku euro kuku, krenuo na tehnički ljudi tamo mi kazu da ne mogu da mi upišu kuku u saobraćajnu zato što kad je auto uvezen pre dve godine nisu mu upisali da ima kuku.Jel neko imao sličan problem?i ako jeste kako to rešiti ?
Кум није могао технички да уради у Београду због исте ситуације. У Ваљеву урадили без проблема. Сад не знам да ли је после техничког уписана кука у саобраћајну или није.
Da, bilo je dosta takvih sučajeva - jednostavno ovi za AMSS na ispitivanju ne upišu da auto ima fabričku kuku i ti kad dođeš na tehnički oni ti traže papire da je homologovana. Nema svrhe da se žališ ovima iz AMSS...
To pranje je onda prilično sumnjivo. Da nisi negde iz blizine kroz zazor na haubi uprskao vodu u motorni prostor ili nešto tako, pa stradalo nešto od elektronike?
Pozdrav svima. Da li mi neko moze reći koliko kosta otp veliki servis sa originalnim delovima za navedeni Audi A4 Avant 2012 143ps u Srbiji? I koji proizvođač delova osim originalnih je najpouzdaniji? Hvala svima unapred.
Originalni delovi se mogu naći samo u ovlašćenom servisu ili ovlašćenim prodavnicama, to su delovi koji nose žig VW-Audi. Servis sa takvim delovima nije ispod 600 evra. Što se drugih delova tiče, moguće je naći iste kao original samo bez žiga VW-a, sa tim delovima i sa majstorom koji nije ovlašćeni ...serviser moguće je proći sa oko 400 evra. Sa jeftinijim delovima servis može biti 300 evra, ali treba imati na umu da samo ulje i filteri koštaju oko 100 evra i ne treba kupovati jeftino ulje, već samo ono koje je predviđeno za motor sa dpf-om.Pročitaj više
Pozdrav svima. Imam pitanje u vezi Audia A4 Avant 2.0 tdi 143ps. Kupio sam ga u Nemačkoj sa originalnih 125 000 km,mali servisi redovno radjene, sve upisano u servisnu knjižicu. Ono što me zanima je veliki servis. Naime, u servisnoj knjizici stoji da se zupcasti kaiš menja tek nakon 210 000 km, bio sam i u servisi gde je majstor ukucao broj šasije i izašlo mu je da je to stvarno tako. Čak piše da uopšte ne igra ulogu koliko je auto star, nego koliko je prešao. Da li neko ko ima ovaj auto može da... mi odgovori? PS da napomen da sam sve ovo pitao u Nemačkoj pošto tu trenutno živim. Pozdrav 👋Pročitaj više
Поздрав момци. Размишљам да купим Ауди а4 2012. 2.0 ТДИ 103/140 (кв/кс). Какво је ваше мишљење о том моделу. Потребно ми је свачије мишљење, да бих знао чега да се пазим и на шта да обратим пажњу. Хвала унапред. :)
Pozdrav ekipa. Treba mi konkretna pomoć oko izbora 2.0 dizel motora kod Audia A4 karavan. Koliko sam ispratio po forumima "najpouzdaniji" je 1.9 koji je ranije bio ugrađivan, ali mene interesuje 2.0 i od koje godine je rešen taj problem sa uljnom pumpom na koji se svi žale. Možete izneti generalno vaše mišljenje, bitno mi je da je potrošnja ok, ali da imam startan auto. HVALA PUNO!
Od 2008. 2.0 TDI je promenio sistem ubrizgavanja, prešao na common rail i rešio pogon pumpe, bar ja nisam čuo sa se kod tih novijih motora žale toliko kao do 2008. Uglavnom Audi 2.0 tdi 2008. + je proglašavan za najpouzdaniji auto u Nemačkoj. Koliko je to objektivno ne znam, ali svakako da je bolji ...od predhodnih generacija. 2.0 TDI common rail je vrlo verovatno najbolji nemački dizel motor u kategoriji do 2000 kubika pošto je BMW pukao po pitanju pouzdanosti i kvaliteta, Mercedes je tek sada prešao na 2.0, inače je bio 2.2 dugi niz godina, Opel je koristio Fiatove motore koji i nisu toliko loši, ali ne i bolji od VW-ovih. Što se van Nemačke tiče Pežoov 2.0 dizel je najbliži konkurent 2.0 tdi motoru po pitanju pouzdanosti, a ugrađivao se takođe u ogroman broj modela kod marki Pežo, Citroen, Volvo, Mazda, Ford... Sve u svemu da ne dužim, u klasi 2.0 dizelaša od neke 2008. do 2018. Pežo i VW su dominantni po kvalitetu, ostali idu u drugi plan.Pročitaj više
Beži od tog motora . 2.0 TDI CR motori imaju problema sa pumpom visokog pritiska, sa diznama , a povrh svega toga ni problem sa balanserima uljne pumpe nije nikad u potpunosti rešen . Od govna se ne pravi pita, a 2.0 TDI je bio i ostao govno od motora, samo su to malo maskirali da crkavanja počinju ...negde od 200 hiljada km kad auto više nije u garanciji .Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Низак притисак уља. Вероватно треба да се очисти мрежица (решетка, сито, како ли се већ зове) од цеви за довод уља у пумпу за уље. Скине се картер и очисти.
Али ако је варијабилна пумпа, може бити да је она отишла.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kada Se treba menjati San remen na koliko Kilometara?
05. Mar 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kakav remen?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi A4 avant 2015- ugradnja led farova
31. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pozdrav
Da li neko ima iskustva sa ugradnjom led farova u A4 B8 2015 God?
Da li je izvodljivo? Cena?
Da li postoje kineski farovi, kakvi su sa kvalitetom?
Preporuka ko to radi?
Razlog za prijavu korisnika
Moja preporuka je samo ono što je fabrički ugrađivano, nikako neka naknadna ugradnja. Ne znam da li postoje fabrički led farovi za konkretan auto, ako postoje ugradi njih, polovne - nove svejedno. Ako je potrebno naknadno ubacivati led sijalice to ne može biti dobro rešenje jer takva svetla lošije o...svetljavaju od bilo kojih fabričkih.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav drugari! Molim vas za savet! Skoro sam kupio Audi u pitanju je a4b8 quattro 2.0tdi sa 177ks automatik sa 7 brzina. Tokom startovanja auta uvek iskljucujem star stop sistem. Ali problem imam kad postigne odredjenu temperaturu motora tad hoce da mi zatrese auto tokom stajanja hoce da zatrese kao da se gasi na kratko a kad je hladan radi odlicno i ne cima nista tokom saltanja. Sta bi moglo da bude i dali moze ne kako da se iskljucuje start stop sistem za stalno.
14. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Meni se isto dešava na službenom kombiju. Rađena je generalna motora, dizne, sve je sređeno, zemenjen i regulator pritiska goriva (što nije valjalo), ali to podrhtavanje motora je ostalo. Majstor kaže, nema šta drugo osim plivajućeg zamajca, koji svojim luftom izaziva neravomeran rad. Ipak meni to d...eluje nerealno, poštujem njegovo iskustvo, ali više sumnjam da je problem u softveru koji je jednom davno nešto diran i čini mi se da od tada dolazi do tog problema. Dakle kompjuter motora, odnosno njegov softver koji možda treba nadograditi, osvežiti.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Moze biti do menjaca.
Razlog za prijavu korisnika
Nzm drug tokom startovanja motora lepo pali nema da zatrese i kad se gasi isto sve ok i kad je hladan ide extra ali cim dize odredjenu temperaturu motora krece da zeza kad treba da stanem on na kratko zatrese ko da se gasi i radi ok samo tokom stajanja. A naravno start stop iskljucen. A probao sam ...i u D i na + - isto se ponasa dali moze nesto oko menjaca ili da zeza ili taj start stop sistem ili mozda neki senzor?Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, imam jedno pitanje.Kupio sam auto pre par dana koji ima fabričku euro kuku, krenuo na tehnički ljudi tamo mi kazu da ne mogu da mi upišu kuku u saobraćajnu zato što kad je auto uvezen pre dve godine nisu mu upisali da ima kuku.Jel neko imao sličan problem?i ako jeste kako to rešiti ?
27. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Кум није могао технички да уради у Београду због исте ситуације. У Ваљеву урадили без проблема. Сад не знам да ли је после техничког уписана кука у саобраћајну или није.
Razlog za prijavu korisnika
Traže majmuni atest, odnosno pare 'trijumf021.rs/KukaTehnickiPregled'
Razlog za prijavu korisnika
Da, bilo je dosta takvih sučajeva - jednostavno ovi za AMSS na ispitivanju ne upišu da auto ima fabričku kuku i ti kad dođeš na tehnički oni ti traže papire da je homologovana. Nema svrhe da se žališ ovima iz AMSS...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
MMI3G ne reaguje, mrtav !
27. Sep 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jel pokazivao neke simptome pre nego što je crkao ili samo odjednom? Da nisi skidao akumulator ili radio nešto drugo u vezi elektronike?
Razlog za prijavu korisnika
Nista nije pokazivalo pre toga, ugasio auto oprao auto u perionici upalio auto i ne radi, ne sve tle ni komande oko menjaca nav phone media itd...
Razlog za prijavu korisnika
To pranje je onda prilično sumnjivo. Da nisi negde iz blizine kroz zazor na haubi uprskao vodu u motorni prostor ili nešto tako, pa stradalo nešto od elektronike?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. Da li mi neko moze reći koliko kosta otp veliki servis sa originalnim delovima za navedeni Audi A4 Avant 2012 143ps u Srbiji? I koji proizvođač delova osim originalnih je najpouzdaniji? Hvala svima unapred.
31. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Originalni delovi se mogu naći samo u ovlašćenom servisu ili ovlašćenim prodavnicama, to su delovi koji nose žig VW-Audi. Servis sa takvim delovima nije ispod 600 evra. Što se drugih delova tiče, moguće je naći iste kao original samo bez žiga VW-a, sa tim delovima i sa majstorom koji nije ovlašćeni ...serviser moguće je proći sa oko 400 evra. Sa jeftinijim delovima servis može biti 300 evra, ali treba imati na umu da samo ulje i filteri koštaju oko 100 evra i ne treba kupovati jeftino ulje, već samo ono koje je predviđeno za motor sa dpf-om.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. Imam pitanje u vezi Audia A4 Avant 2.0 tdi 143ps. Kupio sam ga u Nemačkoj sa originalnih 125 000 km,mali servisi redovno radjene, sve upisano u servisnu knjižicu. Ono što me zanima je veliki servis. Naime, u servisnoj knjizici stoji da se zupcasti kaiš menja tek nakon 210 000 km, bio sam i u servisi gde je majstor ukucao broj šasije i izašlo mu je da je to stvarno tako. Čak piše da uopšte ne igra ulogu koliko je auto star, nego koliko je prešao. Da li neko ko ima ovaj auto može da... mi odgovori? PS da napomen da sam sve ovo pitao u Nemačkoj pošto tu trenutno živim. Pozdrav 👋 Pročitaj više
14. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto je 2012 godiste,zaboravio sam da napišem.
Razlog za prijavu korisnika
Istina, kod mene isto veliki servis ide na toj kilometrazi. Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Istina, kod mene je isto veliki servis na toj kilometrazi, samo se radi o passatu. Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.8t
09. Jun 2019.jel ima neko iskustva sa ovim motorom ?msm jel se kvari itd
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Поздрав момци. Размишљам да купим Ауди а4 2012. 2.0 ТДИ 103/140 (кв/кс). Какво је ваше мишљење о том моделу. Потребно ми је свачије мишљење, да бих знао чега да се пазим и на шта да обратим пажњу. Хвала унапред. :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ekipa. Treba mi konkretna pomoć oko izbora 2.0 dizel motora kod Audia A4 karavan. Koliko sam ispratio po forumima "najpouzdaniji" je 1.9 koji je ranije bio ugrađivan, ali mene interesuje 2.0 i od koje godine je rešen taj problem sa uljnom pumpom na koji se svi žale. Možete izneti generalno vaše mišljenje, bitno mi je da je potrošnja ok, ali da imam startan auto. HVALA PUNO!
06. Maj 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Od 2008. 2.0 TDI je promenio sistem ubrizgavanja, prešao na common rail i rešio pogon pumpe, bar ja nisam čuo sa se kod tih novijih motora žale toliko kao do 2008. Uglavnom Audi 2.0 tdi 2008. + je proglašavan za najpouzdaniji auto u Nemačkoj. Koliko je to objektivno ne znam, ali svakako da je bolji ...od predhodnih generacija. 2.0 TDI common rail je vrlo verovatno najbolji nemački dizel motor u kategoriji do 2000 kubika pošto je BMW pukao po pitanju pouzdanosti i kvaliteta, Mercedes je tek sada prešao na 2.0, inače je bio 2.2 dugi niz godina, Opel je koristio Fiatove motore koji i nisu toliko loši, ali ne i bolji od VW-ovih. Što se van Nemačke tiče Pežoov 2.0 dizel je najbliži konkurent 2.0 tdi motoru po pitanju pouzdanosti, a ugrađivao se takođe u ogroman broj modela kod marki Pežo, Citroen, Volvo, Mazda, Ford... Sve u svemu da ne dužim, u klasi 2.0 dizelaša od neke 2008. do 2018. Pežo i VW su dominantni po kvalitetu, ostali idu u drugi plan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala puno Boki, znaci posto zelim Audi onda gledam 2.0 tdi ali ove posle 2008. Svakako sam planirao neko 2011-2012 godiste karavana. Hvala jos jednom
Razlog za prijavu korisnika
Beži od tog motora . 2.0 TDI CR motori imaju problema sa pumpom visokog pritiska, sa diznama , a povrh svega toga ni problem sa balanserima uljne pumpe nije nikad u potpunosti rešen . Od govna se ne pravi pita, a 2.0 TDI je bio i ostao govno od motora, samo su to malo maskirali da crkavanja počinju ...negde od 200 hiljada km kad auto više nije u garanciji .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.