Meni su Nemačka vozila odlična ,Audi je dosta uložio u svoje modele ima ogroman izbor motora i opreme ali i dobru cenu ...Meni licno je Audi odličan auto ,nešto između BMW i Mercedes a ,ima odličnu reputaciju i drži cenu ...
Hajde ljudi ne lupajte nebuloze, prvo kupite ovaj auto pa komentarisite. Kupio sam ovo vozilo u Nemackoj pre godinu dana, platio sam ga skoro 13000e. Svakog meseca dolazim kuci i za godinu dana presao sam sa njim preko 30.000km. Auto nema nikakvu manu, potrosnja do 120kmh je ispod 5.5l, sto je i ra...zumljivo za auto od skoro 1,5t. Vi sto kukate ako stvarno posedujete ovaj automobil, sigurno ste ga kupili ovde u Srbiji gde mu je izvadjena dusa i gde je vracena kilometraza najmanje 200-300.000km. Ja sam ga kupio sa 167000km i auto je po svim pitanjima kao nov.Pročitaj više
Jeftin za odrzavanje i pouzdan auto, za mene udoban (visok sam 185cm), gepek odlican.
Potrošnja
Ogromna potrosnja goriva koja je veca 50-60% od onoga sto Fabrika kaze.
Autoput 120kmh 6.0l/100km
Autoput 130kmh 6.6l
Grad lagane voznje 8-9l
Lokalni putevi 80-100kmh 5.3l
Poseban problem je što putni kompjuteri takođe "lažu". Kod nekih manje, kod drugih više, ali to je činjenica. Takođe je tek problem merenje potrošnje plina... A tu je i problem psihološke prirode - znam lika koji je ugradio HHO i od tada ga vozi kao po jajima i svima se hvali da mu se smanjila potr...ošnja za 30%. Drugi je odradio čip tjuning - obećana veća snaga, a istovremeno i manja potrošnja - on ga takođe vozi na ekstremno niskim obrtajima, lagano ubrzava i slično od kada je uradio taj čip tjuning. Uzmem ja da ga probam - bar da vidim po putnom kompjuteru potrošnju. Pod jedan, auto se mnogo napornije vozi, tj. izgubio elastičnost pa moraš češće da šaltaš menjač - to je ona priča o povećanju snage i obrtnog momenta u na jednom broju obrtaja, tj. tu dolazi do velikog skoka, a pre toga i posle toga je potpuno poremećeno u odnosu na fabrička podešavanja. Pod dva, da bi se brže vozio moraš da znaš na kojim obrtajima naglo počnu da padaju i snaga i obrtni moment zato što se auto bukvalno uguši... Dobro, on je uradio neki jeftini čip tjuning, a ni motor mu nije baš u najsjajnijem stanju, pa i to igra veliku ulogu, ali to su stvari kojih ljudi treba da budu svesni kad planiraju da rade čip tjuning.Pročitaj više
Ako je fabrička potrošnja ostvariva u praksi onda se smatra tačnom, a da li će neko tako voziti to je druga stvar. Problem je što kod mnogih nije moguće nikako spustiti potrošnju na fabrički deklarisanu. Kod izuzetnih slučajeva moguće je spustiti potrošnju i ispod fabričke, ali da treba menjati sist...em određivanja potrošnje tu nema sumnje. Isti problem se javlja i kod električnih automobila koji troše više struje i manje prelaze sa jednim punjenenjem od deklarisanog. Isto je i sa mobilnim telefonima, laptopovima i sl.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Zovu ga gospodar prstenova a i jedini ima prstenove😄 a i izgled mi se nije menjao zadnjih 25 god😄
Razlog za prijavu korisnika
Meni su Nemačka vozila odlična ,Audi je dosta uložio u svoje modele ima ogroman izbor motora i opreme ali i dobru cenu ...Meni licno je Audi odličan auto ,nešto između BMW i Mercedes a ,ima odličnu reputaciju i drži cenu ...
Razlog za prijavu korisnika
Hajde ljudi ne lupajte nebuloze, prvo kupite ovaj auto pa komentarisite. Kupio sam ovo vozilo u Nemackoj pre godinu dana, platio sam ga skoro 13000e. Svakog meseca dolazim kuci i za godinu dana presao sam sa njim preko 30.000km. Auto nema nikakvu manu, potrosnja do 120kmh je ispod 5.5l, sto je i ra...zumljivo za auto od skoro 1,5t. Vi sto kukate ako stvarno posedujete ovaj automobil, sigurno ste ga kupili ovde u Srbiji gde mu je izvadjena dusa i gde je vracena kilometraza najmanje 200-300.000km. Ja sam ga kupio sa 167000km i auto je po svim pitanjima kao nov.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftin za odrzavanje i pouzdan auto, za mene udoban (visok sam 185cm), gepek odlican.
Ogromna potrosnja goriva koja je veca 50-60% od onoga sto Fabrika kaze.
Autoput 120kmh 6.0l/100km
Autoput 130kmh 6.6l
Grad lagane voznje 8-9l
Lokalni putevi 80-100kmh 5.3l
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sasvim logično, veći i teži auto mora trošiti više, takođe jači motor više guta gorivo.
Razlog za prijavu korisnika
Poseban problem je što putni kompjuteri takođe "lažu". Kod nekih manje, kod drugih više, ali to je činjenica. Takođe je tek problem merenje potrošnje plina... A tu je i problem psihološke prirode - znam lika koji je ugradio HHO i od tada ga vozi kao po jajima i svima se hvali da mu se smanjila potr...ošnja za 30%. Drugi je odradio čip tjuning - obećana veća snaga, a istovremeno i manja potrošnja - on ga takođe vozi na ekstremno niskim obrtajima, lagano ubrzava i slično od kada je uradio taj čip tjuning. Uzmem ja da ga probam - bar da vidim po putnom kompjuteru potrošnju. Pod jedan, auto se mnogo napornije vozi, tj. izgubio elastičnost pa moraš češće da šaltaš menjač - to je ona priča o povećanju snage i obrtnog momenta u na jednom broju obrtaja, tj. tu dolazi do velikog skoka, a pre toga i posle toga je potpuno poremećeno u odnosu na fabrička podešavanja. Pod dva, da bi se brže vozio moraš da znaš na kojim obrtajima naglo počnu da padaju i snaga i obrtni moment zato što se auto bukvalno uguši... Dobro, on je uradio neki jeftini čip tjuning, a ni motor mu nije baš u najsjajnijem stanju, pa i to igra veliku ulogu, ali to su stvari kojih ljudi treba da budu svesni kad planiraju da rade čip tjuning.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako je fabrička potrošnja ostvariva u praksi onda se smatra tačnom, a da li će neko tako voziti to je druga stvar. Problem je što kod mnogih nije moguće nikako spustiti potrošnju na fabrički deklarisanu. Kod izuzetnih slučajeva moguće je spustiti potrošnju i ispod fabričke, ali da treba menjati sist...em određivanja potrošnje tu nema sumnje. Isti problem se javlja i kod električnih automobila koji troše više struje i manje prelaze sa jednim punjenenjem od deklarisanog. Isto je i sa mobilnim telefonima, laptopovima i sl.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.