Saša Nikolić
ima pitanje o
Saša Nikolić
ima pitanje o
Trebalo bi da je DPF filter. I nakon što odstoji ugašen čim upališ i dalje je u safe mode? Probaj da ga voziš u malo većim obrtajima (ako ugasi grešku) nekih 15-ak min. Da bi sam odradio regeneraciju mora da bude nekoliko uslova ispunjeno. Rezervoar preko polovine, motor na radnoj temperaturi i da s...i u vožnji nekoj na otvorenom putu (meni npr pali na mostu na Adi regeneraciju) i obrtaji preko 2500.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prijavljuje ti nakupljanje čađi. Najčesci problem je u dodatnom isparivacu/dizni/mlaznici goriva kako god je zovu. Ima svoju pumpu, grijac, dovod...kada se mlaznica blokira prijavljuje gresku i ne dozvoljava regeneraciju
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam nisam primetio da je radio regenraciju,ja uglavnom imam otvoren put i dosta prelazim,grad vrlo malo.Juce sam vozio 15 km preko 3000 onrtaja i nista se ne desava,i dalje je u safe modu.Kad ga ugasim i upalim ne gasi greske uoppste
Razlog za prijavu korisnika
Nema veze što uglavnom voziš na otvorenom putu, pošto će DPF da strada kad-tad. Mnogo ranije u gradskoj vožnji, ali jednostavno i sami proizvođači nekad kažu da mu je radni vek 200.000 km.
Razlog za prijavu korisnika
Hoce li smetati nesto ako ga vozim po gradu,dok ne stignem za red na servis?
Razlog za prijavu korisnika
Upalio mi geesku egr,bio na dijagnostici i pokrenuto je ciscenje.Medjutim posle nekog vremena ponovo prijavljije egr i baca u safe mod.
Zna li neko da li mora nov egr da se stavi ili pomaze nekakvo ciscenje ili sta vec?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Trebalo bi da je DPF filter. I nakon što odstoji ugašen čim upališ i dalje je u safe mode? Probaj da ga voziš u malo većim obrtajima (ako ugasi grešku) nekih 15-ak min. Da bi sam odradio regeneraciju mora da bude nekoliko uslova ispunjeno. Rezervoar preko polovine, motor na radnoj temperaturi i da s...i u vožnji nekoj na otvorenom putu (meni npr pali na mostu na Adi regeneraciju) i obrtaji preko 2500.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prijavljuje ti nakupljanje čađi. Najčesci problem je u dodatnom isparivacu/dizni/mlaznici goriva kako god je zovu. Ima svoju pumpu, grijac, dovod...kada se mlaznica blokira prijavljuje gresku i ne dozvoljava regeneraciju
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam nisam primetio da je radio regenraciju,ja uglavnom imam otvoren put i dosta prelazim,grad vrlo malo.Juce sam vozio 15 km preko 3000 onrtaja i nista se ne desava,i dalje je u safe modu.Kad ga ugasim i upalim ne gasi greske uoppste
Razlog za prijavu korisnika
Nema veze što uglavnom voziš na otvorenom putu, pošto će DPF da strada kad-tad. Mnogo ranije u gradskoj vožnji, ali jednostavno i sami proizvođači nekad kažu da mu je radni vek 200.000 km.
Razlog za prijavu korisnika
Hoce li smetati nesto ako ga vozim po gradu,dok ne stignem za red na servis?
Razlog za prijavu korisnika
Upalio mi geesku egr,bio na dijagnostici i pokrenuto je ciscenje.Medjutim posle nekog vremena ponovo prijavljije egr i baca u safe mod.
Zna li neko da li mora nov egr da se stavi ili pomaze nekakvo ciscenje ili sta vec?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Trebalo bi da je DPF filter. I nakon što odstoji ugašen čim upališ i dalje je u safe mode? Probaj da ga voziš u malo većim obrtajima (ako ugasi grešku) nekih 15-ak min. Da bi sam odradio regeneraciju mora da bude nekoliko uslova ispunjeno. Rezervoar preko polovine, motor na radnoj temperaturi i da s...i u vožnji nekoj na otvorenom putu (meni npr pali na mostu na Adi regeneraciju) i obrtaji preko 2500.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prijavljuje ti nakupljanje čađi. Najčesci problem je u dodatnom isparivacu/dizni/mlaznici goriva kako god je zovu. Ima svoju pumpu, grijac, dovod...kada se mlaznica blokira prijavljuje gresku i ne dozvoljava regeneraciju
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam nisam primetio da je radio regenraciju,ja uglavnom imam otvoren put i dosta prelazim,grad vrlo malo.Juce sam vozio 15 km preko 3000 onrtaja i nista se ne desava,i dalje je u safe modu.Kad ga ugasim i upalim ne gasi greske uoppste
Razlog za prijavu korisnika
Nema veze što uglavnom voziš na otvorenom putu, pošto će DPF da strada kad-tad. Mnogo ranije u gradskoj vožnji, ali jednostavno i sami proizvođači nekad kažu da mu je radni vek 200.000 km.
Razlog za prijavu korisnika
Hoce li smetati nesto ako ga vozim po gradu,dok ne stignem za red na servis?
Razlog za prijavu korisnika
Upalio mi geesku egr,bio na dijagnostici i pokrenuto je ciscenje.Medjutim posle nekog vremena ponovo prijavljije egr i baca u safe mod.
Zna li neko da li mora nov egr da se stavi ili pomaze nekakvo ciscenje ili sta vec?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Trebalo bi da je DPF filter. I nakon što odstoji ugašen čim upališ i dalje je u safe mode? Probaj da ga voziš u malo većim obrtajima (ako ugasi grešku) nekih 15-ak min. Da bi sam odradio regeneraciju mora da bude nekoliko uslova ispunjeno. Rezervoar preko polovine, motor na radnoj temperaturi i da s...i u vožnji nekoj na otvorenom putu (meni npr pali na mostu na Adi regeneraciju) i obrtaji preko 2500.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Prijavljuje ti nakupljanje čađi. Najčesci problem je u dodatnom isparivacu/dizni/mlaznici goriva kako god je zovu. Ima svoju pumpu, grijac, dovod...kada se mlaznica blokira prijavljuje gresku i ne dozvoljava regeneraciju
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam nisam primetio da je radio regenraciju,ja uglavnom imam otvoren put i dosta prelazim,grad vrlo malo.Juce sam vozio 15 km preko 3000 onrtaja i nista se ne desava,i dalje je u safe modu.Kad ga ugasim i upalim ne gasi greske uoppste
Razlog za prijavu korisnika
Nema veze što uglavnom voziš na otvorenom putu, pošto će DPF da strada kad-tad. Mnogo ranije u gradskoj vožnji, ali jednostavno i sami proizvođači nekad kažu da mu je radni vek 200.000 km.
Razlog za prijavu korisnika
Hoce li smetati nesto ako ga vozim po gradu,dok ne stignem za red na servis?
Razlog za prijavu korisnika
Upalio mi geesku egr,bio na dijagnostici i pokrenuto je ciscenje.Medjutim posle nekog vremena ponovo prijavljije egr i baca u safe mod.
Zna li neko da li mora nov egr da se stavi ili pomaze nekakvo ciscenje ili sta vec?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.