Megane Hatchback
(2008 - 2014)

Lista aktivnosti
Lep dizajn,relativno krupan u smislu prtljaga i mesta za sedenje.Udoban i sa dosta opreme.
Cena i odnos dobijeno-ulozeno.Kako održavaš-takav ti je auto,održavam i meni je odličan.
Motor 1.6 110 ks je trom je kao krmača.Deluje kao da ima snage,ali je baš trom.Priče ne znaš kako se vozi benzinac padaju u vodu jer mi je ovo 7i auto na benzin,nema šta - trom je.Vozio sam Fiestu 1.25 75ks isto troma ali živahnija.Oseća se snaga,ali nikako da krene.Na većim brzinama isto sv...e jer turbine nema.
Potrošnja oko 10+L po gradu.Na putovanjima oko 8.Plastika ne na najvišem kvalitetu jer je u Turskoj pravljen, zadovoljavajuća.Naravno nepregledan ali to je cena koju nosi niži i"kad porastem biću sportski auto" izgled :)
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.