Mirko Kojic
iznosi svoje utiske o
Mirko Kojic
iznosi svoje utiske o
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stara tehnologija K4M 16v sa par modifikacija, nadam se da je pouzdan kao prastari K7M 8v 🙂
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno te razumem po pitanju tromosti,pošto ljudi misle da ako ima 110 konja da može da leti kao dizelaš od 110 konja, a zaboravljaju da ne može da se poredi turbo dizel i atmosferski benzinac iste snage. Ja imam Citroen Xsaru iste kubikaže i iste snage i ona ide prilično lepo, ali nije to uopšte... onako kako bih ja voleo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kasno shvatio kako francuzi daju specifikacije za snagu motora - vazno je pogledati na kolikom broju obrtaja se postize tih 110 konja. Kod nemackih dizela to je na 3000, a kod francuza bude na 6500.... Posto NIKO ne vozi na 6500 obrtaja, znaci da tih 110 konja macku o rep...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.