Imam problem sa ADblue greskom, izbacuje mi Emissions control fault, cak je izbacio bio i Check engine svetlo, otisao sam do majstora, dopunio AdBlue do vrha I izbrisao gresku. Medjutim, posle 10km mi ponovo izbacuje Urea svetlo na komandnoj table kao I Emissions Control fault. Da li je neko imao iskustva sa ovim kvarom I sta moze biti problem. Cuo sam da je ako ode AdBlue pumpa ili rezervoar da je skupa popravka. Hvala na odgovoru.
Pumpa se menja sa rezervoarom u kompletu zato je skupo. Može ad blue da se isključi softverski, to je možda najbolje rešenje. Ne utiče na test izduvnih gasova.
Imam problem sa ADblue greskom, izbacuje mi Emissions control fault, cak je izbacio bio i Check engine svetlo, otisao sam do majstora, dopunio AdBlue do vrha I izbrisao gresku. Medjutim, posle 10km mi ponovo izbacuje Urea svetlo na komandnoj table kao I Emissions Control fault. Da li je neko imao iskustva sa ovim kvarom I sta moze biti problem. Cuo sam da je ako ode AdBlue pumpa ili rezervoar da je skupa popravka. Hvala na odgovoru.
Pumpa se menja sa rezervoarom u kompletu zato je skupo. Može ad blue da se isključi softverski, to je možda najbolje rešenje. Ne utiče na test izduvnih gasova.
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
Kočnice škripe jer uvek malo doduruju disk, kad stisneš kočnicu pritisnu jače i zvuk se izgubi. Takav je materijal kočionih površina, nema tu nekog leka osim ako mnogo škripi da menjaš sve.
Kočnice škripe jer uvek malo doduruju disk, kad stisneš kočnicu pritisnu jače i zvuk se izgubi. Takav je materijal kočionih površina, nema tu nekog leka osim ako mnogo škripi da menjaš sve.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Pumpa se menja sa rezervoarom u kompletu zato je skupo. Može ad blue da se isključi softverski, to je možda najbolje rešenje. Ne utiče na test izduvnih gasova.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa ADblue greskom, izbacuje mi Emissions control fault, cak je izbacio bio i Check engine svetlo, otisao sam do majstora, dopunio AdBlue do vrha I izbrisao gresku. Medjutim, posle 10km mi ponovo izbacuje Urea svetlo na komandnoj table kao I Emissions Control fault. Da li je neko imao iskustva sa ovim kvarom I sta moze biti problem. Cuo sam da je ako ode AdBlue pumpa ili rezervoar da je skupa popravka. Hvala na odgovoru.
13. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pumpa se menja sa rezervoarom u kompletu zato je skupo. Može ad blue da se isključi softverski, to je možda najbolje rešenje. Ne utiče na test izduvnih gasova.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko zna cenu delova za veliki servis, Citroen C4 1.6HDi, 99ks, 2016, i sta bi od delova trebalo da zamenim tacno?
23. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je motor sa 8 ventila, u suštini nije skup za servisiranje. Menja se zupčasti kaiš sa španerima, pumpa za vodu, pk kaiš sa španerima i mali servis se podrazumeva uz veliki. Cena kvalitetnog seta zupčastog kaiša je oko 9000 din. Pumpa za vodu oko 6000, set pk kaiša je oko 10.000 ukoliko se menjaju... samo tockići španera, ukoliko se menja i mehanizam sa oprugom to je + 4000 din. Mali servis izlazi oko 8000 din. što je ukupno između 30.000 i 35.000 din. za materijal i majstor sko nije neki ovlašćeni i "bitan" ne bi trebalo da uzme više od 50 - 60 evra za ruke. Ako je "bitan", renomiran može uzeti u 100 evra, u suštini kvalitet usluge ne određuje cena, najbolje je lično poznavati majstora ili po preporuci otići kod njega. Dakle sa nekih 350 evra sa najkvalitetnijim delovima koji nisu originalni, tj. nisu sa fabričkim žigom. Može jeftinije, ali to ne preporučujem, ovo je servis koji se radi na 10 godina ili na 120.000 km i nema glavobolje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nigde ne mogu da pronadje prednji branik sa maglenkama,
03. Mar 2020.crna boja. Da li neko ima ideju gde ima ovaj deo?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kako mislis sa maglenkama, on svakako ima rupe dole samo je pitanje da li one crne plastike imaju rupe za maglenke ili ne.
Razlog za prijavu korisnika
Plastike sa rupama se mogu naći posebno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nigde ne mogu da pronadje prednji branik sa maglenkama,
03. Mar 2020.crna boja. Da li neko ima ideju gde ima ovaj deo?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kako mislis sa maglenkama, on svakako ima rupe dole samo je pitanje da li one crne plastike imaju rupe za maglenke ili ne.
Razlog za prijavu korisnika
Plastike sa rupama se mogu naći posebno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Cuje mi se neko pistanje iz tockova, kao cvilenje, mislim da su prednji tockovi, kad pritisnem kocnicu zvuk nestaje, sta je u pitanju?
25. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Cena zadnje kvake spoljašnjeg dela za grande punto. Crna. Cena je? Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Plocice/diskovi
Razlog za prijavu korisnika
Kočnice škripe jer uvek malo doduruju disk, kad stisneš kočnicu pritisnu jače i zvuk se izgubi. Takav je materijal kočionih površina, nema tu nekog leka osim ako mnogo škripi da menjaš sve.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Cuje mi se neko pistanje iz tockova, kao cvilenje, mislim da su prednji tockovi, kad pritisnem kocnicu zvuk nestaje, sta je u pitanju?
25. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Cena zadnje kvake spoljašnjeg dela za grande punto. Crna. Cena je? Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Plocice/diskovi
Razlog za prijavu korisnika
Kočnice škripe jer uvek malo doduruju disk, kad stisneš kočnicu pritisnu jače i zvuk se izgubi. Takav je materijal kočionih površina, nema tu nekog leka osim ako mnogo škripi da menjaš sve.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.