Imam Pasata 2.0 TDI 150ks DSG, 2015. godište. Kupljen prošle godine sa proverenih 117 hiljada na satu, odmah po kupovini urađen mali i veliki servis i servis DSG menjača. Kada upalim auto i odmah ga stavim u rikverc ili drajv i vrlo malo dodam gas (pipnem samo, tek dovoljno da krene) hoće da se ugasi i moram ručno da ga startujem (stavim u P i pritisnem dugme za paljenje). Međutim, kada malo zadržim gas to se ne dešava. Šalta perfektno kad je u vožnji i tu nema nikakvih problema.... Da li je ovo kvar, nesto sto se moze nastelovati ili ja i dalje nisam navikao 100% na DSG?Pročitaj više
Ne bi smeo on da se gasi bez obzira što je DSG, mada DSG u nekim verzijama ume da bude prilično nervozan. Znači da nešto nije u redu, ali ne mogu da pretpostavim šta.
Imam Pasata 2.0 TDI 150ks DSG, 2015. godište. Kupljen prošle godine sa proverenih 117 hiljada na satu, odmah po kupovini urađen mali i veliki servis i servis DSG menjača. Kada upalim auto i odmah ga stavim u rikverc ili drajv i vrlo malo dodam gas (pipnem samo, tek dovoljno da krene) hoće da se ugasi i moram ručno da ga startujem (stavim u P i pritisnem dugme za paljenje). Međutim, kada malo zadržim gas to se ne dešava. Šalta perfektno kad je u vožnji i tu nema nikakvih problema.... Da li je ovo kvar, nesto sto se moze nastelovati ili ja i dalje nisam navikao 100% na DSG?Pročitaj više
Ne bi smeo on da se gasi bez obzira što je DSG, mada DSG u nekim verzijama ume da bude prilično nervozan. Znači da nešto nije u redu, ali ne mogu da pretpostavim šta.
Kupio sam ga kao prvi auto, imam ga 6 meseci. Godiste 2005, 1.6 HDI, 109 ks, dobro poznat motor, za ovu limuzinicu sasvim dovoljan a i za mene kao pocetnika. Medjutim, ako niste ograniceni po pitanju snage uzmite 2.0 HDI, prosto je bolji. Uzeo sam ga prevashodno zato sto je limuzina a nije velikih d...imenzija, jos je Volvo tako da imate neki osecaj kvaliteta i sigurnosti dok se vozite. Odrzavanje prosecno kao i ostali dizelasi ovog ranga. Uglavnom ga vozim po gradu, potrosnja 6.8l sto je skroz okej i normalno. Jako lepa linija spolja, iznutra isto lepo i kvalitetno odradjeno. Posebno bih pohvalio sedista na kojima je Volvo uvek posvecivao veliku paznju, jako su udobna i kvalitetna, cak ni posle 17 godina stof nigde nije pocepan, rastegnut ili izlizan, i suvozacevo i vozacevo se podesavaju po visini, po nagibu i imaju lumbalnu podrsku, iako moj primerak nije u nekom visokom paketu opreme. Zadnja klupa i gepek pruzaju skroz dovoljno mesta za ovu klasu automobila. Hod menjaca je kratak i precizan, sto mi se posebno svidja. Oko pouzdanosti nemam sta trenutno mnogo da kazem, do sad nisam imao problema, ali s obzirom da je ovaj Volvo na osnovi Fokusa druge generacije i da je u pitanju HDI motor, trebao bi biti pouzdan automobil.
6. brzina bi bila dobrodosla, ali retko koji automobil sa ovom snagom je u to vreme imao 6 brzina. Znacajnih mana generalno nema.
Ako nekog zanima, kad sam ga kupio kostao je 3500 EUR sa odradjenom turbinom, setom kvacila i plivajucim. Došao je i sa dva seta dobrih guma na originalnim Volvo felnama. Stoga smatram da je kod ovog automobila odnos uloženo-dobijeno izuzetno dobar.
Deluje mi da jeste, ali nisi napisao koje je godište. A uvek treba imati u vidu i generalno stanje auta. Svaka čast što si ti napisao šta je sve odrađeno pre nego što si ga kupio, ali ljudi generalno uopšte ne razmišljaju o tome koliko još treba uložiti u auto nakon kupovine.
Za šestu brzinu se apsolutno slažem i mislim da bukvalno svaki auto treba da ima šest brzina. Već 20 godina me ubeđuju da su inženjeri iz nekog božanstvenog razloga odlučili da neki auto ima 5 brzina a ne šest ali ja u to apsolutno ne verujem. Malo sam stariji pa sam se vozio u Golfovima i Zastavama... kojima su ugrađivani menjači sa jednim stepenom prenosa više. I šta mislite da li je auto posle toga bio bolji ili gori? Bio je bolji i u gradskoj vožnji a naročito na otvorenom putu kad ga ubaciš u petu ili šestu brzinu koju ranije nije imao. Tako da svaka priča na tu temu po mom mišljenju može da se svede na neku teoriju zavere. Možda preterujem, ali ako kupim nov auto sa menjačem sa pet brzina i vozim na auto-putu i osećam da na 130 km/h on traži šestu brzinu... Jednostavno ne želim da vozim auto na 3.500 obrtaja nekoliko sati.Pročitaj više
Ako nekog zanima, kad sam ga kupio kostao je 3500 EUR sa odradjenom turbinom, setom kvacila i plivajucim. Došao je i sa dva seta dobrih guma na originalnim Volvo felnama. Stoga smatram da je kod ovog automobila odnos uloženo-dobijeno izuzetno dobar.
Deluje mi da jeste, ali nisi napisao koje je godište. A uvek treba imati u vidu i generalno stanje auta. Svaka čast što si ti napisao šta je sve odrađeno pre nego što si ga kupio, ali ljudi generalno uopšte ne razmišljaju o tome koliko još treba uložiti u auto nakon kupovine.
Za šestu brzinu se apsolutno slažem i mislim da bukvalno svaki auto treba da ima šest brzina. Već 20 godina me ubeđuju da su inženjeri iz nekog božanstvenog razloga odlučili da neki auto ima 5 brzina a ne šest ali ja u to apsolutno ne verujem. Malo sam stariji pa sam se vozio u Golfovima i Zastavama... kojima su ugrađivani menjači sa jednim stepenom prenosa više. I šta mislite da li je auto posle toga bio bolji ili gori? Bio je bolji i u gradskoj vožnji a naročito na otvorenom putu kad ga ubaciš u petu ili šestu brzinu koju ranije nije imao. Tako da svaka priča na tu temu po mom mišljenju može da se svede na neku teoriju zavere. Možda preterujem, ali ako kupim nov auto sa menjačem sa pet brzina i vozim na auto-putu i osećam da na 130 km/h on traži šestu brzinu... Jednostavno ne želim da vozim auto na 3.500 obrtaja nekoliko sati.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ne bi smeo on da se gasi bez obzira što je DSG, mada DSG u nekim verzijama ume da bude prilično nervozan. Znači da nešto nije u redu, ali ne mogu da pretpostavim šta.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima,
16. Aug 2022.Imam Pasata 2.0 TDI 150ks DSG, 2015. godište. Kupljen prošle godine sa proverenih 117 hiljada na satu, odmah po kupovini urađen mali i veliki servis i servis DSG menjača. Kada upalim auto i odmah ga stavim u rikverc ili drajv i vrlo malo dodam gas (pipnem samo, tek dovoljno da krene) hoće da se ugasi i moram ručno da ga startujem (stavim u P i pritisnem dugme za paljenje). Međutim, kada malo zadržim gas to se ne dešava. Šalta perfektno kad je u vožnji i tu nema nikakvih problema.... Da li je ovo kvar, nesto sto se moze nastelovati ili ja i dalje nisam navikao 100% na DSG? Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne bi smeo on da se gasi bez obzira što je DSG, mada DSG u nekim verzijama ume da bude prilično nervozan. Znači da nešto nije u redu, ali ne mogu da pretpostavim šta.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupio sam ga kao prvi auto, imam ga 6 meseci. Godiste 2005, 1.6 HDI, 109 ks, dobro poznat motor, za ovu limuzinicu sasvim dovoljan a i za mene kao pocetnika. Medjutim, ako niste ograniceni po pitanju snage uzmite 2.0 HDI, prosto je bolji. Uzeo sam ga prevashodno zato sto je limuzina a nije velikih d...imenzija, jos je Volvo tako da imate neki osecaj kvaliteta i sigurnosti dok se vozite. Odrzavanje prosecno kao i ostali dizelasi ovog ranga. Uglavnom ga vozim po gradu, potrosnja 6.8l sto je skroz okej i normalno. Jako lepa linija spolja, iznutra isto lepo i kvalitetno odradjeno. Posebno bih pohvalio sedista na kojima je Volvo uvek posvecivao veliku paznju, jako su udobna i kvalitetna, cak ni posle 17 godina stof nigde nije pocepan, rastegnut ili izlizan, i suvozacevo i vozacevo se podesavaju po visini, po nagibu i imaju lumbalnu podrsku, iako moj primerak nije u nekom visokom paketu opreme. Zadnja klupa i gepek pruzaju skroz dovoljno mesta za ovu klasu automobila. Hod menjaca je kratak i precizan, sto mi se posebno svidja. Oko pouzdanosti nemam sta trenutno mnogo da kazem, do sad nisam imao problema, ali s obzirom da je ovaj Volvo na osnovi Fokusa druge generacije i da je u pitanju HDI motor, trebao bi biti pouzdan automobil.
6. brzina bi bila dobrodosla, ali retko koji automobil sa ovom snagom je u to vreme imao 6 brzina. Znacajnih mana generalno nema.
Pročitaj više
04. Maj 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako nekog zanima, kad sam ga kupio kostao je 3500 EUR sa odradjenom turbinom, setom kvacila i plivajucim. Došao je i sa dva seta dobrih guma na originalnim Volvo felnama. Stoga smatram da je kod ovog automobila odnos uloženo-dobijeno izuzetno dobar.
Razlog za prijavu korisnika
Deluje mi da jeste, ali nisi napisao koje je godište. A uvek treba imati u vidu i generalno stanje auta. Svaka čast što si ti napisao šta je sve odrađeno pre nego što si ga kupio, ali ljudi generalno uopšte ne razmišljaju o tome koliko još treba uložiti u auto nakon kupovine.
Razlog za prijavu korisnika
Za šestu brzinu se apsolutno slažem i mislim da bukvalno svaki auto treba da ima šest brzina. Već 20 godina me ubeđuju da su inženjeri iz nekog božanstvenog razloga odlučili da neki auto ima 5 brzina a ne šest ali ja u to apsolutno ne verujem. Malo sam stariji pa sam se vozio u Golfovima i Zastavama... kojima su ugrađivani menjači sa jednim stepenom prenosa više. I šta mislite da li je auto posle toga bio bolji ili gori? Bio je bolji i u gradskoj vožnji a naročito na otvorenom putu kad ga ubaciš u petu ili šestu brzinu koju ranije nije imao. Tako da svaka priča na tu temu po mom mišljenju može da se svede na neku teoriju zavere. Možda preterujem, ali ako kupim nov auto sa menjačem sa pet brzina i vozim na auto-putu i osećam da na 130 km/h on traži šestu brzinu... Jednostavno ne želim da vozim auto na 3.500 obrtaja nekoliko sati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako nekog zanima, kad sam ga kupio kostao je 3500 EUR sa odradjenom turbinom, setom kvacila i plivajucim. Došao je i sa dva seta dobrih guma na originalnim Volvo felnama. Stoga smatram da je kod ovog automobila odnos uloženo-dobijeno izuzetno dobar.
Razlog za prijavu korisnika
Deluje mi da jeste, ali nisi napisao koje je godište. A uvek treba imati u vidu i generalno stanje auta. Svaka čast što si ti napisao šta je sve odrađeno pre nego što si ga kupio, ali ljudi generalno uopšte ne razmišljaju o tome koliko još treba uložiti u auto nakon kupovine.
Razlog za prijavu korisnika
Za šestu brzinu se apsolutno slažem i mislim da bukvalno svaki auto treba da ima šest brzina. Već 20 godina me ubeđuju da su inženjeri iz nekog božanstvenog razloga odlučili da neki auto ima 5 brzina a ne šest ali ja u to apsolutno ne verujem. Malo sam stariji pa sam se vozio u Golfovima i Zastavama... kojima su ugrađivani menjači sa jednim stepenom prenosa više. I šta mislite da li je auto posle toga bio bolji ili gori? Bio je bolji i u gradskoj vožnji a naročito na otvorenom putu kad ga ubaciš u petu ili šestu brzinu koju ranije nije imao. Tako da svaka priča na tu temu po mom mišljenju može da se svede na neku teoriju zavere. Možda preterujem, ali ako kupim nov auto sa menjačem sa pet brzina i vozim na auto-putu i osećam da na 130 km/h on traži šestu brzinu... Jednostavno ne želim da vozim auto na 3.500 obrtaja nekoliko sati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.