Kupio sam ga kao prvi auto, imam ga 6 meseci. Godiste 2005, 1.6 HDI, 109 ks, dobro poznat motor, za ovu limuzinicu sasvim dovoljan a i za mene kao pocetnika. Medjutim, ako niste ograniceni po pitanju snage uzmite 2.0 HDI, prosto je bolji. Uzeo sam ga prevashodno zato sto je limuzina a nije velikih d...imenzija, jos je Volvo tako da imate neki osecaj kvaliteta i sigurnosti dok se vozite. Odrzavanje prosecno kao i ostali dizelasi ovog ranga. Uglavnom ga vozim po gradu, potrosnja 6.8l sto je skroz okej i normalno. Jako lepa linija spolja, iznutra isto lepo i kvalitetno odradjeno. Posebno bih pohvalio sedista na kojima je Volvo uvek posvecivao veliku paznju, jako su udobna i kvalitetna, cak ni posle 17 godina stof nigde nije pocepan, rastegnut ili izlizan, i suvozacevo i vozacevo se podesavaju po visini, po nagibu i imaju lumbalnu podrsku, iako moj primerak nije u nekom visokom paketu opreme. Zadnja klupa i gepek pruzaju skroz dovoljno mesta za ovu klasu automobila. Hod menjaca je kratak i precizan, sto mi se posebno svidja. Oko pouzdanosti nemam sta trenutno mnogo da kazem, do sad nisam imao problema, ali s obzirom da je ovaj Volvo na osnovi Fokusa druge generacije i da je u pitanju HDI motor, trebao bi biti pouzdan automobil.
6. brzina bi bila dobrodosla, ali retko koji automobil sa ovom snagom je u to vreme imao 6 brzina. Znacajnih mana generalno nema.
Ako nekog zanima, kad sam ga kupio kostao je 3500 EUR sa odradjenom turbinom, setom kvacila i plivajucim. Došao je i sa dva seta dobrih guma na originalnim Volvo felnama. Stoga smatram da je kod ovog automobila odnos uloženo-dobijeno izuzetno dobar.
Deluje mi da jeste, ali nisi napisao koje je godište. A uvek treba imati u vidu i generalno stanje auta. Svaka čast što si ti napisao šta je sve odrađeno pre nego što si ga kupio, ali ljudi generalno uopšte ne razmišljaju o tome koliko još treba uložiti u auto nakon kupovine.
Za šestu brzinu se apsolutno slažem i mislim da bukvalno svaki auto treba da ima šest brzina. Već 20 godina me ubeđuju da su inženjeri iz nekog božanstvenog razloga odlučili da neki auto ima 5 brzina a ne šest ali ja u to apsolutno ne verujem. Malo sam stariji pa sam se vozio u Golfovima i Zastavama... kojima su ugrađivani menjači sa jednim stepenom prenosa više. I šta mislite da li je auto posle toga bio bolji ili gori? Bio je bolji i u gradskoj vožnji a naročito na otvorenom putu kad ga ubaciš u petu ili šestu brzinu koju ranije nije imao. Tako da svaka priča na tu temu po mom mišljenju može da se svede na neku teoriju zavere. Možda preterujem, ali ako kupim nov auto sa menjačem sa pet brzina i vozim na auto-putu i osećam da na 130 km/h on traži šestu brzinu... Jednostavno ne želim da vozim auto na 3.500 obrtaja nekoliko sati.Pročitaj više
Odlican auto, udoban, veoma bezbedan, pouzdan, odrzavanje nije skuplje od proseka, motor je odlican, menjac precizan sa kratkim hodom, potrosnja 7l po gradu, 4.5l na otvorenom
Na zadnjoj klupi ima manje mesta i prostora za glavu
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ako nekog zanima, kad sam ga kupio kostao je 3500 EUR sa odradjenom turbinom, setom kvacila i plivajucim. Došao je i sa dva seta dobrih guma na originalnim Volvo felnama. Stoga smatram da je kod ovog automobila odnos uloženo-dobijeno izuzetno dobar.
Razlog za prijavu korisnika
Deluje mi da jeste, ali nisi napisao koje je godište. A uvek treba imati u vidu i generalno stanje auta. Svaka čast što si ti napisao šta je sve odrađeno pre nego što si ga kupio, ali ljudi generalno uopšte ne razmišljaju o tome koliko još treba uložiti u auto nakon kupovine.
Razlog za prijavu korisnika
Za šestu brzinu se apsolutno slažem i mislim da bukvalno svaki auto treba da ima šest brzina. Već 20 godina me ubeđuju da su inženjeri iz nekog božanstvenog razloga odlučili da neki auto ima 5 brzina a ne šest ali ja u to apsolutno ne verujem. Malo sam stariji pa sam se vozio u Golfovima i Zastavama... kojima su ugrađivani menjači sa jednim stepenom prenosa više. I šta mislite da li je auto posle toga bio bolji ili gori? Bio je bolji i u gradskoj vožnji a naročito na otvorenom putu kad ga ubaciš u petu ili šestu brzinu koju ranije nije imao. Tako da svaka priča na tu temu po mom mišljenju može da se svede na neku teoriju zavere. Možda preterujem, ali ako kupim nov auto sa menjačem sa pet brzina i vozim na auto-putu i osećam da na 130 km/h on traži šestu brzinu... Jednostavno ne želim da vozim auto na 3.500 obrtaja nekoliko sati.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako lep auto, potrosnja ok, udoban, osjecaj kvaliteta kad se vozi.
Ma ne su dizelski agregati i malo mu je elektronika osjetljiva.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Razmisljam se da li da kupim Volvo S 40 dizel ili Golf 5 koja je bolja opcija
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican auto, udoban, veoma bezbedan, pouzdan, odrzavanje nije skuplje od proseka, motor je odlican, menjac precizan sa kratkim hodom, potrosnja 7l po gradu, 4.5l na otvorenom
Na zadnjoj klupi ima manje mesta i prostora za glavu
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Klasika za tu klasu. Kupiš A4, seriju 3 ili C klasu kao u fazonu porodični auto, a zadnja klupa čista klaustrofobija.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.