Prijatelji,braco pomagajte ako neko ima ideju, izludeh od ovog auta. U Pitanju je BMW 120d N47, nikako ne mogu da resim ovaj kvar, pri paljenju auta, dok je hladan motor, recimo nekih 2-3 minuta voznje oscilira broj obrtaja za oko 100-150, nakon par minuta voznje auto se ponasa sasvim normalno i ima jako miran rad. Pri sledecem paljenju je sve normalno, sve dok auto ne odstoji neko vreme. Zamenjeni su senzori pritiska goriva, zamenjena je klapna gasa, navodno su dizne ispravne ( da su one u pita...nju, valjda bi i vruc pravio problem ), ostalo mi je da zamenim grejace, akumulator, i pumpu goriva ako uopste ovo moze da uzrokuje ovakav problem. Da napomenem da je pri zameni senzora pritiska goriva auto jedan dan radio bez smetnji, nakon sto je auto prenocio ponovo se javio isti problem.Pročitaj više
Зашто напамет мењаш делове? Иди код доброг мајстора да на дијагностици прати релевантне параметре мотора током испољавања тог проблема, па ће на основу тога закључити шта је квар.
Akumulator proveri u nekom specijalizovanom servisu, mada ako je već star 4-5 godina onda i možeš da ga promeniš čisto reda radi. Naročito ako nemaš neki takav servis u blizini. Što se tiče grejača, ne verujem da je do njih, a ni do pumpe goriva. Slažem se sa ovim što je rekao Slobodan Čovek.
Prijatelji,braco pomagajte ako neko ima ideju, izludeh od ovog auta. U Pitanju je BMW 120d N47, nikako ne mogu da resim ovaj kvar, pri paljenju auta, dok je hladan motor, recimo nekih 2-3 minuta voznje oscilira broj obrtaja za oko 100-150, nakon par minuta voznje auto se ponasa sasvim normalno i ima jako miran rad. Pri sledecem paljenju je sve normalno, sve dok auto ne odstoji neko vreme. Zamenjeni su senzori pritiska goriva, zamenjena je klapna gasa, navodno su dizne ispravne ( da su one u pita...nju, valjda bi i vruc pravio problem ), ostalo mi je da zamenim grejace, akumulator, i pumpu goriva ako uopste ovo moze da uzrokuje ovakav problem. Da napomenem da je pri zameni senzora pritiska goriva auto jedan dan radio bez smetnji, nakon sto je auto prenocio ponovo se javio isti problem.Pročitaj više
Зашто напамет мењаш делове? Иди код доброг мајстора да на дијагностици прати релевантне параметре мотора током испољавања тог проблема, па ће на основу тога закључити шта је квар.
Akumulator proveri u nekom specijalizovanom servisu, mada ako je već star 4-5 godina onda i možeš da ga promeniš čisto reda radi. Naročito ako nemaš neki takav servis u blizini. Što se tiče grejača, ne verujem da je do njih, a ni do pumpe goriva. Slažem se sa ovim što je rekao Slobodan Čovek.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Зашто напамет мењаш делове? Иди код доброг мајстора да на дијагностици прати релевантне параметре мотора током испољавања тог проблема, па ће на основу тога закључити шта је квар.
Razlog za prijavu korisnika
Akumulator proveri u nekom specijalizovanom servisu, mada ako je već star 4-5 godina onda i možeš da ga promeniš čisto reda radi. Naročito ako nemaš neki takav servis u blizini. Što se tiče grejača, ne verujem da je do njih, a ni do pumpe goriva. Slažem se sa ovim što je rekao Slobodan Čovek.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Prijatelji,braco pomagajte ako neko ima ideju, izludeh od ovog auta. U Pitanju je BMW 120d N47, nikako ne mogu da resim ovaj kvar, pri paljenju auta, dok je hladan motor, recimo nekih 2-3 minuta voznje oscilira broj obrtaja za oko 100-150, nakon par minuta voznje auto se ponasa sasvim normalno i ima jako miran rad. Pri sledecem paljenju je sve normalno, sve dok auto ne odstoji neko vreme. Zamenjeni su senzori pritiska goriva, zamenjena je klapna gasa, navodno su dizne ispravne ( da su one u pita... nju, valjda bi i vruc pravio problem ), ostalo mi je da zamenim grejace, akumulator, i pumpu goriva ako uopste ovo moze da uzrokuje ovakav problem. Da napomenem da je pri zameni senzora pritiska goriva auto jedan dan radio bez smetnji, nakon sto je auto prenocio ponovo se javio isti problem. Pročitaj više
14. Feb 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Зашто напамет мењаш делове? Иди код доброг мајстора да на дијагностици прати релевантне параметре мотора током испољавања тог проблема, па ће на основу тога закључити шта је квар.
Razlog za prijavu korisnika
Akumulator proveri u nekom specijalizovanom servisu, mada ako je već star 4-5 godina onda i možeš da ga promeniš čisto reda radi. Naročito ako nemaš neki takav servis u blizini. Što se tiče grejača, ne verujem da je do njih, a ni do pumpe goriva. Slažem se sa ovim što je rekao Slobodan Čovek.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.