Vanja Dimic
ima pitanje o
Vanja Dimic
ima pitanje o
N/A
Oceni ga i ti
Nakon silnih muka sa 2c01, odlučim da uzmem OBD2 čitač i skinem Torque pro za android i pokaže mi code P306F pri ubrzavanju na autoputu (od 60kmh naviše) i jako retko P0087 pri paljenju auta cold start (nakon gašenja auta i ponovnog starta greške nema). Increased emissions se javlja s vremena na vreme i uglavnom stoji žuta check engine lampica za P0087.
Zamenjeni filteri svi, sipan Liqui moly za dizne, ulje i antifriz novi.
Majstor Bob mi je pomogao na prethodnom postu o 2c01, ali te greške iz...
Pročitaj više
Треба да се утврди, да ли је сензор притиска горива, или кабл, конектор до њега, или је регулатор притиска горива, или пумпа високог притиска.
А може да буде да даје грешку јер чеп резервоара за гориво не заптива добро. Мада би то требало да буде грешка везана за EVAP систем, али ко ће га знати.
Razlog za prijavu korisnika
Sada da vidimo ocitavanja pritiska
Ides
Realtime information -> settings levo dole ->add display ->half dial meter -> fuel pressure i ponovo postupak -> fuel rail pressure
Razlog za prijavu korisnika
Fuel pressure ne učitava uopšte. Rail fuel pressure sa greškom P0087, kad upali auto nakon cold starta, 1000-1100psi. Ugasio sam auto, upalio opet, smirio se i radi na 700-750.
Inače, prilikom paljenja već dva dana kreće da torira na 1200-1300RPM umesto na normalnih 700. U mestu dignem na 3000-4000... RPM i izbacuje iz oba auspuha crno nešto (da l je ulje neko ili neizgoreo benzin ne znam), izbaci malo i to je to. Nakon toga vozim ga i brzo i sporo, nema greške. Samo s vremena na vreme pali increased emissionsPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pritisak goriva pumpe iz rezeroara je jos neophodan podatak da bih mogli konacno zakljuciti da se radi o pumpi VP
Pritisak u railu je dobar na prvi pogled
Pazi ovo/procitaj opis
'www.youtube.com/watch?v=EvHOu6z5vSk'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Треба да се утврди, да ли је сензор притиска горива, или кабл, конектор до њега, или је регулатор притиска горива, или пумпа високог притиска.
А може да буде да даје грешку јер чеп резервоара за гориво не заптива добро. Мада би то требало да буде грешка везана за EVAP систем, али ко ће га знати.
Razlog za prijavu korisnika
Sada da vidimo ocitavanja pritiska
Ides
Realtime information -> settings levo dole ->add display ->half dial meter -> fuel pressure i ponovo postupak -> fuel rail pressure
Razlog za prijavu korisnika
Fuel pressure ne učitava uopšte. Rail fuel pressure sa greškom P0087, kad upali auto nakon cold starta, 1000-1100psi. Ugasio sam auto, upalio opet, smirio se i radi na 700-750.
Inače, prilikom paljenja već dva dana kreće da torira na 1200-1300RPM umesto na normalnih 700. U mestu dignem na 3000-4000... RPM i izbacuje iz oba auspuha crno nešto (da l je ulje neko ili neizgoreo benzin ne znam), izbaci malo i to je to. Nakon toga vozim ga i brzo i sporo, nema greške. Samo s vremena na vreme pali increased emissionsPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pritisak goriva pumpe iz rezeroara je jos neophodan podatak da bih mogli konacno zakljuciti da se radi o pumpi VP
Pritisak u railu je dobar na prvi pogled
Pazi ovo/procitaj opis
'www.youtube.com/watch?v=EvHOu6z5vSk'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Треба да се утврди, да ли је сензор притиска горива, или кабл, конектор до њега, или је регулатор притиска горива, или пумпа високог притиска.
А може да буде да даје грешку јер чеп резервоара за гориво не заптива добро. Мада би то требало да буде грешка везана за EVAP систем, али ко ће га знати.
Razlog za prijavu korisnika
Sada da vidimo ocitavanja pritiska
Ides
Realtime information -> settings levo dole ->add display ->half dial meter -> fuel pressure i ponovo postupak -> fuel rail pressure
Razlog za prijavu korisnika
Fuel pressure ne učitava uopšte. Rail fuel pressure sa greškom P0087, kad upali auto nakon cold starta, 1000-1100psi. Ugasio sam auto, upalio opet, smirio se i radi na 700-750.
Inače, prilikom paljenja već dva dana kreće da torira na 1200-1300RPM umesto na normalnih 700. U mestu dignem na 3000-4000... RPM i izbacuje iz oba auspuha crno nešto (da l je ulje neko ili neizgoreo benzin ne znam), izbaci malo i to je to. Nakon toga vozim ga i brzo i sporo, nema greške. Samo s vremena na vreme pali increased emissionsPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pritisak goriva pumpe iz rezeroara je jos neophodan podatak da bih mogli konacno zakljuciti da se radi o pumpi VP
Pritisak u railu je dobar na prvi pogled
Pazi ovo/procitaj opis
'www.youtube.com/watch?v=EvHOu6z5vSk'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Треба да се утврди, да ли је сензор притиска горива, или кабл, конектор до њега, или је регулатор притиска горива, или пумпа високог притиска.
А може да буде да даје грешку јер чеп резервоара за гориво не заптива добро. Мада би то требало да буде грешка везана за EVAP систем, али ко ће га знати.
Razlog za prijavu korisnika
Sada da vidimo ocitavanja pritiska
Ides
Realtime information -> settings levo dole ->add display ->half dial meter -> fuel pressure i ponovo postupak -> fuel rail pressure
Razlog za prijavu korisnika
Fuel pressure ne učitava uopšte. Rail fuel pressure sa greškom P0087, kad upali auto nakon cold starta, 1000-1100psi. Ugasio sam auto, upalio opet, smirio se i radi na 700-750.
Inače, prilikom paljenja već dva dana kreće da torira na 1200-1300RPM umesto na normalnih 700. U mestu dignem na 3000-4000... RPM i izbacuje iz oba auspuha crno nešto (da l je ulje neko ili neizgoreo benzin ne znam), izbaci malo i to je to. Nakon toga vozim ga i brzo i sporo, nema greške. Samo s vremena na vreme pali increased emissionsPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pritisak goriva pumpe iz rezeroara je jos neophodan podatak da bih mogli konacno zakljuciti da se radi o pumpi VP
Pritisak u railu je dobar na prvi pogled
Pazi ovo/procitaj opis
'www.youtube.com/watch?v=EvHOu6z5vSk'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.