
Uzeo sam ovaj auto na slepo, ne znajuci prethodno nista o njemu, kao moj prvi auto i veoma sam zadovoljan kako me sluzi (nikad me nije ostavio na putu do sada) . Posto nije bio odrzavan lepo pre mene, morao sam dosta osnovnih servisa sto se tice kocnica i trapa da uradim, sva ulja da zamenim i nesto... malo oko limarije, ali to nije nikakav problem bio jer je sve ostalo unutar kabine bilo funkcionalno i ocuvano kao da je maltene nov. Takodje je i kompresor klime ispravan, iako je to jedna od mana ovog automobila, jer zna da propadne. Ono sto me je najvise zacudilo je da za 2002 godiste ovaj auto ima pravu kilometrazu na satu (230k trenutno).
Iako je stariji benzinac, na otvorem putu mi ne prelazi 6-6.5l/100km, iako ga svaku voznju teram do 4-5000rpm. Potrosnju u gradu nisam uspeo precizno da izmerim, varira od 7.5-9.5l/100km
Sto se udobnosti u voznji tice, definitivno nema konkurencije u ovoj cenovnoj klasi a i vise.
Zadnja greda je velika mana ovih automobila, obicno su uvek trule, i samo jedan majstor u Srbiji hoce da je menja i on se nalazi u Arandjelovcu.
Motor iako je pouzdan, nije uopste elastican. Mora da se tera u visoke obrtaje za maksimalnu snagu.
Osnovni/redovni servisi su jeftini, ali kad se nesto ok...o motora ili pogona pokvari onda je muka naci delove po normalnoj ceni. Svi koji prodaju delove ih u 90% slucajeva precenjuju, a kad nemas gde drugde, onda moras da kupis, hteo ili ne hteo.
Sve Liane u Srbiji na oglasima su precenjene, nisu vredne tih para i prodavci koju nabiju visoke cene nemaju ni malo srama.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dugogodisnji sam vlasnik. Odlican kvalitet izrade i zavrsne obrade. Proizveden u Japanu. Pouzdana i proverena mehanika. Motor 1.6 isti koji se kasnije ugradjivao u Sx4 i u Sx4 S-Cross, pogonjen lancem, 16 ventila, Vvti, ne trosi, ne rasipa i ne prlja motorno ulje...Odlicna prohodnost (4x4), prvi ste...pen prenosa je fabricki redukovan. Nema klasican diferencijal kao kod Samuraja, pa ne viri ispod poda ka tlu, vec je isti kao kod 4x4 modela Sx4, Sx4 S-Cross, Fiat Sedici, nove Fiat Pande...Komande ventilacije na konzoli iste kao kod Grand Vitare, upravljac isti kao kod Grand Vitare, ventilator sa 9 brzina, grejaci prednjih sedista sa dve jacine grejanja, veliki bocni retrovizori sa elektricnim podesavanjem, levi sa grejacem, kucista bocnih retrovizora u boji auta, maglenke prednje +zadnje, puno pregrada i ostava za sitnice, elektricni podizaci stakala za prednja i za zadnja stakla, fabricki tapacirana futrola za naocare, plafonjera za vozaca, zasebno za suvozaca, zasebno za suvozace na zadnim sedistima, zasebno u gepeku. Gepek ogroman, komfor vrhunski sa puno prostora i na prednjim i na zadnjim sedistima, futrole za dokumenta u ledjnom delu oba prednja sedista, fioka isred suvozaca, podesavanje vozacevog sedista po visini, fabricki nosac za 10 debelozidnih kutija za diskove, ili za 20 slim. Odlicna muzika sa 6 zvucnika. Podesavanje nagiba zadnjih sedista, nezavisno preklapanje / ili obaranje zadnjih sedista u odnosu 1/2/3. Jaki karabinjeri na ledjima zadnjih sedista radi ucvrscivanja prtljaga. Rezervni tocak standardnih dimenzija. Dizalica, kluc za dizalicu i za tockove stoji u boku prtljaznika, pa ako nekad zatreba, ne morate prazniti gepek. Lep spojler na gepek vratima sa integrisanim stop svetlom. Podesavanje upravljaca po visini, audio komande na upravljacu, zasebno podesavanje jacine svetla na intrument tabli, zasebno na centralnoj konzoli, tapacirana hauba motora i kod benzinca, merac kolicine tecnosti za pranje vetrobrana, po dve prskalice na svakom brisacu, zasebna tecnost za kvacilo, zasebna za kocnice. Jedan ventilator za motor, drugi za klimu. kartet sa fabrickim levkastim ispustom kod srafa, tako da prilikom zamene ulja i na ravnoj podlozi, bez problema istece svo ulje. Ulje koje istocim kod zamene (na 10000 km predjenih) je podjednako bistro i odlicnog viskoziteta kao i novo koje se sipa. Sve je na dohvat ruke i lako pristupacno radi odrzavanja. Prednji kos (predeo oko motora) je fabricki voskiran. Odlicne i vise nego dovoljne perfomanse, ubrzanja, medjuubrzanja, ekonomican sa potrosnjom goriva. Tih u radu. Tockovi imaju brezone kao kod Jimnija, Samuraja i slicnih (zatezu se maticama) , pa i to smatram kao prednost.
Malkice bucniji preko 140km/h, ali uslovno to i nije problem, s obzirom na zakonske regulatove kod nas (maksimalno do 130km /h autoputem). Ako neko zna, neka javi ovde gde se moze naci/kupiti krovni nosac za ovaj model (karavan 2001.g.-2007.g.)?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Super auto
Automatski menjac ooodlican dok je ispravan..pokušavam vec par meseci da nabavim drugi ..polovan
Ma bre delova ima, nije to vise satro gistro. Samo kad ti nesto zatreba bas toga nema, nestalo itd
Najpametnije bi ti bilo da ubacis manuelni, jeste da ce izaci to kao svetog petra kajgana ali ces imati auto
Ja se vozim sa njim super i salta sve super bez trzaja i udaraca ali slajfuje posle 1700 obrtaja..niko pa cak ni onaj u beceju ih nije radio..u madjarskoj su bas lijane sklapali i tamo bi trebalo da ima tih menjača ..ako neko ima neki kontakt..nekog ko donosi to iz madjarske npr
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
4x4
Slab motor
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ovaj auto 11 godina i mogu da kazem sve naj naj za ovaj auto.
Za sve ove godine osim redovnih servisa (ulje i filteri) ostali troskovi su zanemarivi.
Cak ni veliki servis nisam radio jer ima lanac.U autu ima neverovatno mnogo prostora, kako za putnike tako i u gepeku.
Nekih posebnih mana ovaj auto nema. Mala zamerka jedino za kvalitet plastike mada nista ne zvecka i ne cuje se kao kod nekih automobila.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ovaj auto 3 godine, i do sada sam i vise nego zadovoljan. Redovno servisiranje i nemate o cemu da razmisljate, nece vas izdati.
Nemam nista posebno da istaknem sto se mana tice, osim da kazem da moj trosi okruglo 7l benzina, sto je po meni sasvim prihvatljivo.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
bas prostran i udoban.motor 4x4 ide dobrolepo prima gas itd
ima mana ali jos nisam imao iskustva sa kvarovima posto sam ga skoro kupio
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Jednom davno bio ja u dilemi da li da uzmem ovaj auto. Svi ga hvalili da se ne kvari. Ali kad sam video da je problem sa servisima i delovima, odustao. Ja i dan danas imam problem da nađem delove za šugavu Citroen Xsaru, tako da mogu da zamislim kako je tražiti delove za Japanca za kojeg niko nikad ...nije čuo (bez uvrede). Inače, bio sam ja i na granici da uzmem Kia Shuma i sam bog me spasao, iak je taj auto realno veoam dobar. Ali džaba ako nema delova i majstora za njega.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika