Za tvoju informaciju, ovaj auto ima 17" gume. Imam isti takav samo u crnoj boji i ide za tu kubikazu odlicno. To nije klasican 1.2, vec Turbo motor.
Sa 16" ide jos bolje.
svaki je auto dobar do ne stane ;) tom logikom bih vozio najtromiju dačiju :) .. ipak 1.4 turbo mi deluje dosta elastičan za vožnju, a automatik uzimam 100% ...
nego zanima me ima li neko iskustva po pitanju potrošnje i cene održavanja (ne mislim ako nešto crkne nego redovno održavanje)
Cena odrzavanja je visa nego za obicne motore jer zahteva specijalno ulje. Sve je skuplje jedno 2 puta u odnosu na klasicne motore. Ako nesto crkne to su dizne na prvom mestu koje kostaju kao pola motora, za turbinu nisam cuo da je do sad ckravala, ali svakako da je jedan od naksupljih delova na aut...omobilu. Potrosnja goriva je manja za 30% teoretski, 5% u praksi u odnosu na atmosverski motor sa kalsicnim ubrizgavanjem jednake snage. Preformanse su bolje na nizim obrtajima, ali maksimum se ne razlikuje previse. Menjac je brz u promeni stepena, ali ne postoji apsolutna rucna kontrola, tako da ti nece dozvoliti promenu brine kad proceni da to nije pozeljno ili ce sam promeniti brzinu ako po njegovim parametima nisi to odradio na vreme. Automatski mod je efikasan, ali potrosnja je ipak veca neko kod manuelnog menjaca. Sve u svemu jako slozena masina sa velikom kolicinom elektronike i na motoru i na menjacu, za sta ne postoji adekvatan servis kod nas.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dizel svakako. Tsi ti ne treba u životu...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pali se lampica za proklizavanje tockova
08. Dec 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
ljudi kako moze da ide ovo sa 1.2 motor? :) gume 16cola,tezak..www.polovniautomobili.com/oglas4985108/skoda_yeti_12_tsi_adventure/
25. Sep 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Za tvoju informaciju, ovaj auto ima 17" gume. Imam isti takav samo u crnoj boji i ide za tu kubikazu odlicno. To nije klasican 1.2, vec Turbo motor.
Sa 16" ide jos bolje.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na informaciji
Razlog za prijavu korisnika
da li yeti postoji sa 1.9 tdi motorom ?
i koja je potrosnja sa 1.2 motorom i 105 ks ?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
zanima me 1.4 TSI sa DSG menjačem, ima li neko iskustva po pitanju potrošnje, cene održavanja (u ovlašćenom servisu) itd?
13. Feb 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jako rizicna kombinacija. Skup motor, skup menjac. Sve je dobro i lepo dok ne stane...
Razlog za prijavu korisnika
svaki je auto dobar do ne stane ;) tom logikom bih vozio najtromiju dačiju :) .. ipak 1.4 turbo mi deluje dosta elastičan za vožnju, a automatik uzimam 100% ...
nego zanima me ima li neko iskustva po pitanju potrošnje i cene održavanja (ne mislim ako nešto crkne nego redovno održavanje)
Razlog za prijavu korisnika
Cena odrzavanja je visa nego za obicne motore jer zahteva specijalno ulje. Sve je skuplje jedno 2 puta u odnosu na klasicne motore. Ako nesto crkne to su dizne na prvom mestu koje kostaju kao pola motora, za turbinu nisam cuo da je do sad ckravala, ali svakako da je jedan od naksupljih delova na aut...omobilu. Potrosnja goriva je manja za 30% teoretski, 5% u praksi u odnosu na atmosverski motor sa kalsicnim ubrizgavanjem jednake snage. Preformanse su bolje na nizim obrtajima, ali maksimum se ne razlikuje previse. Menjac je brz u promeni stepena, ali ne postoji apsolutna rucna kontrola, tako da ti nece dozvoliti promenu brine kad proceni da to nije pozeljno ili ce sam promeniti brzinu ako po njegovim parametima nisi to odradio na vreme. Automatski mod je efikasan, ali potrosnja je ipak veca neko kod manuelnog menjaca. Sve u svemu jako slozena masina sa velikom kolicinom elektronike i na motoru i na menjacu, za sta ne postoji adekvatan servis kod nas.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko zna kolika je potrosnja ovog auta sa 1.2 TSI motorom u gradu i na otvorenom?
09. Jan 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
u gradu izmedju 7 i 9 litra
na otvorenom pri brzini 80 - 100 5.5l
pri brzini preko 120 8 l
Razlog za prijavu korisnika
Cak i najslabiji benzinac dosta trosi po gradu, nije bas stedljiv kao sto su mi neki od vlasnika rekli.
Razlog za prijavu korisnika
Ne bi se pravili onda dizeli da benzinci trose koliko pojedini vlasnici pricaju da im potrosi benzina niti bi ko platio skluplje za dizela.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.