Posle šest meseci korišćenja ovog automobila, mogu da kažem da "koliko para toliko muzike", u ovom slučaju ne važi. Motor je izvanredan. Lepo je imati jači motor iz ponude Škode, ali treba i platiti mnogo više (prvi sledeći 1.4TSI je skuplji 1300€). Ko je do sada vozio slabije motore, biće izuzetno ...zadovoljan dobijenim iz 105KS i 1200ccm.Pročitaj više
U gradu na kratkim relacijama potrošnja je oko 9l. Na otvorenom 5,7l (brzine do 90km/h). Auto-put (Grčka- brzine 120-140km/h) sa uključenom klimom 7,5l.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Posle šest meseci korišćenja ovog automobila, mogu da kažem da "koliko para toliko muzike", u ovom slučaju ne važi. Motor je izvanredan. Lepo je imati jači motor iz ponude Škode, ali treba i platiti mnogo više (prvi sledeći 1.4TSI je skuplji 1300€). Ko je do sada vozio slabije motore, biće izuzetno ...zadovoljan dobijenim iz 105KS i 1200ccm.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
А каква је потрошња, треба узети у обзир да је то мотор заснован на Твин Чарџер технологији. Сигурно може ДОСТА да попије ако га стиснеш?
Razlog za prijavu korisnika
U gradu na kratkim relacijama potrošnja je oko 9l. Na otvorenom 5,7l (brzine do 90km/h). Auto-put (Grčka- brzine 120-140km/h) sa uključenom klimom 7,5l.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?