Pozdrav imam jedno pitanje, Hocu da kupim skodu oktaviu limuzinu od 2011 do 2015 1.9 tdi DSG ali sa bosh diznama .. Zanima me vasa iskustva kakvi su ti motori i sta je vase misnjenje koji motor kupovati a da je po dzepu manje kosta
Prva stvar ja mislim da je ta Octavia sa 1.9 motorima isla do 2010 godine, barem je tako zvanican podatak. Druga stvar, misim da je bolje uzeti 2.0 CR motor, daleko napredniji od 1.9 PD motora u svakom smislu. Treca stvar, ako nisi neki trkac i performanse ti i nisu nesto bitne mozda ne bi bio los ...izbor 1.6 TDI.Pročitaj više
Ne bih dodavao u vezi motora, ali DSG menjač ume da bude nezgodan i za popravljanje i za održavanje. Ne kažem da će da crkne nakon tri meseca, ali ja bih se ipak držao manuelnog, osim ako ti iz nekog razloga nije neophodan automatski menjač. Pritom ti robotizovani automatici uopše nisu pogodni za gr...adsku vožnju u gužvi kad se pomeraš milimetar po milimetar.Pročitaj više
Dobar je auto sasvim. Nije trenutno jeftino održavanje jer je još uvek svež model, ali će vremenom sigurno cene delova značajno pasti. Udobnost nije vrhunska jer je ogibljenje tvrdo, posebno pozadi gde je i upotrebljena polukruta tzv. H osovina, ali za vozača i suvozača je korektno. Gepek je ogroman..., pritom se otvara kao hečbek pa je praktičnost na veoma visokom nivou. Kvalitet delova enterijera i upotrebljeni materijali su na nivou klase. Sve u svemu ni po čemu se ne može pozicionirati niže od Golfa, u nekim stvarima je i iznad...Pročitaj više
Da li ima neko problema sa dizel motorima, tj da li ne 1.6 tdi 105ks, mnogo slabiji u odnosu na 2,0 150ks tdi. Koje su im prednosti i mane. Mislim na dugovečnost najviše. Ako uzmem polovan od 120.000 šta će mu sve trebati do 270.000, jer toliko ću preći za 5 godina npr.
1.6 tdi je imao problema sa diznama zbog lošeg goriva, nekima je stradao zamajac u garantnom roku, EGR i DPF standardno zezaju ako se vozi po gradu . VW se nije proslavio sa common-rail motorima, relativno su ok do 200-250 hiljada dok su kod prvog vlasnika, posle kako ti zapadne .
Pozdrav, ne znam da li je negdje bilo slično pitanje ali treba mi pomoć, da li je istina da motori 1.6 tdi imaju problem sa diznama i uljnom pumpom?
Konkretno škoda octavia, passat (2014 god)?
Hvala unaprijed
Jeste sumnjivo,ja mislim da je u pitanju,neki Amerikanci uporedjivali novi golf sa 1.6tdi motorom i 1.4tsi,a sad sto je zanimljivo u vezi 1.4tsi motora,oni oterase ga na dinu i umesto 125ks na dinu je pokazalo da ima oko 140ks,tako da ja mislim da je isti slucaj sa Oktavijom.
Da li je neko vozio ovaj novi 1.8 TSI mk3? Koje su još razlike u odnosu na 1.4 (osim samog motora) kod ove octavie? Vrlo me zanimaju utisci nekog ko je vozio taj motor (treće gen.).
Nisam vozio ali nesto znam :). 1.8tsi 160 konja turbo motor sa direknim ubrizgavanjem. 1.4 ti je obican atmosverac, razlika u voznji kao da vozis golf2 1.3 i golf2GtiG60
Ne, on misli na 1.4 TSI, ako se ne varam. Naravno velika je razlika u performansama, ovaj 1.8 je kao raketa u odnosu na 1.4. Potrsonja je veca za nekih 20%, sto znaci ako 1.4 trosi 6l, 1.8 trosi preko 7, mada seu gradu ta razlika znacajno povecava, tako da 1.8 u gradu moze da prozdere 11 - 12l. Inac...e ponasanje jaceg automobila je vise okrenuto sportskom, ima tvrdje amoertizere i jace stabilizatore, ima jace kocnice, vece felne i sire gume u standardnoj opremi. Sve u svemu, na prvi pogled isti automobil, u voznji portpuno drigaciji. 1.8 je kralj auto-puteva, tu je njegova sredina i tu se najbolje ponasa, samim tim je pogodniji kaoposlovni automobil, dok je 1.4 pogodniji za univerzalnu upotrebu, tacnije porodicnu.Pročitaj više
Hvala ljudi. Mislim na 1.8 TSI sa 180KS. Potrošnja je na papiru (zvanično) neobično mala a ljudi realno prijavljuju 6-10l što je stvarno jako mala potrošnja za tako živahan motor. Po belome svetu je najhvaljeniji od benzinaca a 1.4 je više porodična varijanta.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Prva stvar ja mislim da je ta Octavia sa 1.9 motorima isla do 2010 godine, barem je tako zvanican podatak. Druga stvar, misim da je bolje uzeti 2.0 CR motor, daleko napredniji od 1.9 PD motora u svakom smislu. Treca stvar, ako nisi neki trkac i performanse ti i nisu nesto bitne mozda ne bi bio los ...izbor 1.6 TDI.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ne bih dodavao u vezi motora, ali DSG menjač ume da bude nezgodan i za popravljanje i za održavanje. Ne kažem da će da crkne nakon tri meseca, ali ja bih se ipak držao manuelnog, osim ako ti iz nekog razloga nije neophodan automatski menjač. Pritom ti robotizovani automatici uopše nisu pogodni za gr...adsku vožnju u gužvi kad se pomeraš milimetar po milimetar.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pa kontam da je mnogo lakše vožnja sa automatikom samo ga u D gurneš i miran , a ovako manuelni samo šaltanje , a puno vozim i prelazim km ..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Škoda Oktavia 2015 godište, 1,6 TDI, iskustva?
23. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dobar je auto sasvim. Nije trenutno jeftino održavanje jer je još uvek svež model, ali će vremenom sigurno cene delova značajno pasti. Udobnost nije vrhunska jer je ogibljenje tvrdo, posebno pozadi gde je i upotrebljena polukruta tzv. H osovina, ali za vozača i suvozača je korektno. Gepek je ogroman..., pritom se otvara kao hečbek pa je praktičnost na veoma visokom nivou. Kvalitet delova enterijera i upotrebljeni materijali su na nivou klase. Sve u svemu ni po čemu se ne može pozicionirati niže od Golfa, u nekim stvarima je i iznad...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je ovo ok primerak?
10. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mišljenje o Škoda Octavia 1.6 tdi 2017.
24. Sep 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me kakva je Octavia ali motor 1.6 DTI.
28. Aug 2018.Sve vezano za njih. Unapred hvala.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Extra je. Mada bi bilo lepše da je 2.0 TDI.
Razlog za prijavu korisnika
Ovlasceni servis
Mali servis 22.000 RSD
Veliki servis 54.000 RSD
Veliki servis se radi na 210.000
Razlog za prijavu korisnika
Skoda octavia 2013 1.3 cena za mali servis
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li ima neko problema sa dizel motorima, tj da li ne 1.6 tdi 105ks, mnogo slabiji u odnosu na 2,0 150ks tdi. Koje su im prednosti i mane. Mislim na dugovečnost najviše. Ako uzmem polovan od 120.000 šta će mu sve trebati do 270.000, jer toliko ću preći za 5 godina npr.
15. Jul 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
1.6 tdi je imao problema sa diznama zbog lošeg goriva, nekima je stradao zamajac u garantnom roku, EGR i DPF standardno zezaju ako se vozi po gradu . VW se nije proslavio sa common-rail motorima, relativno su ok do 200-250 hiljada dok su kod prvog vlasnika, posle kako ti zapadne .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, ne znam da li je negdje bilo slično pitanje ali treba mi pomoć, da li je istina da motori 1.6 tdi imaju problem sa diznama i uljnom pumpom?
16. Apr 2018.Konkretno škoda octavia, passat (2014 god)?
Hvala unaprijed
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Za pumpu nisam čuo, za dizne jesam da ne podnose loše gorivo . Takođe nije baš za kratke relacije jer zeza DPF .
Razlog za prijavu korisnika
I ja sam cuo za dizne e sad koliko je to tacno kontam da nije do svakog primerka bas, mada je po meni bolje uzeti 2.0 izdrzljiviji su sigurno..
Razlog za prijavu korisnika
Hvala momci , posto će 70% vožnje biti grad, bolje da preskocim onda ovaj motor
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
STOP SVETLA stalno gore. NEMA prekidaca na pedali.IMA senzor na glavnom kocionom cilindru- proveren ISPRAVAN.
07. Sep 2017.KAKO resiti kvar?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
sta mislite,jel je moguce ovo?
29. Jun 2016.'www.youtube.com/watch?v=-6mdEUO5mDs'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Octavia ide sa 1.2 TSI motorom , tako da je sve u ovom videu vrlo sumnjivo .
Razlog za prijavu korisnika
Jeste sumnjivo,ja mislim da je u pitanju,neki Amerikanci uporedjivali novi golf sa 1.6tdi motorom i 1.4tsi,a sad sto je zanimljivo u vezi 1.4tsi motora,oni oterase ga na dinu i umesto 125ks na dinu je pokazalo da ima oko 140ks,tako da ja mislim da je isti slucaj sa Oktavijom.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je neko vozio ovaj novi 1.8 TSI mk3? Koje su još razlike u odnosu na 1.4 (osim samog motora) kod ove octavie? Vrlo me zanimaju utisci nekog ko je vozio taj motor (treće gen.).
03. Nov 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nisam vozio ali nesto znam :). 1.8tsi 160 konja turbo motor sa direknim ubrizgavanjem. 1.4 ti je obican atmosverac, razlika u voznji kao da vozis golf2 1.3 i golf2GtiG60
Razlog za prijavu korisnika
Ne, on misli na 1.4 TSI, ako se ne varam. Naravno velika je razlika u performansama, ovaj 1.8 je kao raketa u odnosu na 1.4. Potrsonja je veca za nekih 20%, sto znaci ako 1.4 trosi 6l, 1.8 trosi preko 7, mada seu gradu ta razlika znacajno povecava, tako da 1.8 u gradu moze da prozdere 11 - 12l. Inac...e ponasanje jaceg automobila je vise okrenuto sportskom, ima tvrdje amoertizere i jace stabilizatore, ima jace kocnice, vece felne i sire gume u standardnoj opremi. Sve u svemu, na prvi pogled isti automobil, u voznji portpuno drigaciji. 1.8 je kralj auto-puteva, tu je njegova sredina i tu se najbolje ponasa, samim tim je pogodniji kaoposlovni automobil, dok je 1.4 pogodniji za univerzalnu upotrebu, tacnije porodicnu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala ljudi. Mislim na 1.8 TSI sa 180KS. Potrošnja je na papiru (zvanično) neobično mala a ljudi realno prijavljuju 6-10l što je stvarno jako mala potrošnja za tako živahan motor. Po belome svetu je najhvaljeniji od benzinaca a 1.4 je više porodična varijanta.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.