Uzet sa 218.000 km.... 1.6 benzin-sekvent plin.Pozdrav za Mareta, decka od koga sam uzeo...Sada je negde oko 268.000 km, naravno, redovno odrzavanje je neophodno. Sta reci vise o njemu? Sasvim dovoljno snage, kada su u autu 4 osobe, mala zujalica, potrosnja plina oko 9.5- 10l/100 km,benzina oko 8-8....5l/100 km a ako se zavrti preko 3500 obrtaja brojka rapidno skace.
Limarija, kao sto su naveli mnogi i kasnija prodaja auta ukoliko se neki zasiti i zeli sa promeni, sto je kod mene slucaj i prodaja u bezcenje. Kod nas iskreno, je najbitnije da je auto iz DE, a ostalo manje bitno.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Одлична прегледност, врхунска стабилност у кривинама, висок безбедоносни пакет опреме за оно време. Електроника јапанског квалитета. Мотор 1. бензинац сасвим довољ...но снажан, воли да се врти али је и "жедан". Простран и лепо приступачан гепек. Лепо се седи и удобан је за дугачка путовања. Мењач прецизан са кратком првом, јако дугачком 2., 3. и 4. Дефинитивно му фали 6. брзина јер је бучан преко 3500-4000 обртаја и потрошња се буквално дуплира. Волан јако прецизан а вежање је мало тврђе, спортско. Ентеријер, нарочито кокпит јасан и прегледан, са Нарди пакетом опреме има спортски изглед - беле цајгере. Фабричка 14" заменити са 15" да би се добило на клиренсу и стабилности, а алуфелне су "маст хев" због естетике.
Није ми јасно како су јапанци смислили да праве непоцинковану лимарију. Та вражја лимарија је уједно и једини прави минус овог аута. Нешто тврђи, спортскије урађен ...рап је мало у свађи са нашим дивним путевима па буквално код сваке замене уља сам мењао и вертикалне стабилизаторе. За 4 године без и једног моторног или електронског квара. Али зато рађена лимарија и делови трапа.
Kad pogledaš tržište Mazde to je uglavnom istočno i južno tržište, zemlje sa toplom kililom, tamo gde su i kiše retkost, a snega nema uopšte tako da su im automobili po 40 godina bez korozije u prvoj boji, doduše izbledeli i uvek prašnjavi, ali zdravi limarijski. Iz tog razloga mislim da Japanci nis...u dugi niz godina ulagali puno u antikorozivnu zaštitu, mi smo za njih manje bitno tržište.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mala potrosnja, jednostavan za voznju i odrzavanje ,
losa rimarija oko krila a pogotovo zadnji rubovi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam 323f 2003, 2.0 ditd 74kw bez plivajućeg zamajca. Motor je mazdin dizel motor ditd i prelazi i više od 500000 bez potrošnje ulja ako se na vreme održava. Ja sipam 5w30 totalovo ulje na svakih 8000 km, a imam je dve godine i prosao sam skoro 40000 km bez ikakvih skupih ulaganja. Motor je taka...v da nikad neće da vas ostaviti na putu. Potrošnja za tu snagu motora je normalna otvoreno 4.5l - 5l sa klimom i 6-7l pogradu.
Mane još nisam primetio da ima.
Rđa jeste problem kod Mazde i Japanaca generalno, ali ako je auto uvezen iz Italije ili Frnacuske, vožen u južnim delovima zemlje gde su zime blaže i nema tolko soli, auto može biti dobro očuvan limarijski. Dalje mu treba obnoviti zaštitu i može izgurati još 10-ak godina bez korozije.
Potpisujem :) Bas tako - svaki auto zahteva redovno odrzavanje, ako se na vreme odradi zastita i redovno pere auto tokom zime da spadne so - nema zime :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan automobil jednostavne konstrukcije . Nema EGR ventil ni previše elektronike . Stara škola motora . Benzinac 1.6 sasvim dovoljno snage ako ne divljaš previše . Vozim na plin već 30 000 ( na satu je 200 000) i na motoru do sada nisam imao ni jedan kvar. Ulje u motoru posle 10 000 predjen...ih dodje na minimum . Cene delova uglavnom kao i kod ostalih proizvodjača u klasi a po neki i baš povoljni. Pre neki dan šolje amortizera 1400 din komad . Sve u svemu poslužio me bez ikakve zamerke.
Limarija je podložna truljenju kao i na većini Japanskih kola tog perioda. Vešanje je možda moglo da bude izdržljivije mada kada pogledam rupetine po putu u mom malom gradu shvatim da možda i nije do auta. U normalnoj zimskoj vožnji je OK ali nije za planinu i traži ili lance ili baš dob...re zimske gume . ABS i kontrola proklizavanja su prve generacije pa se ne snalaze baš najbolje u ekstremnim uslovima.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Siguran, pouzdan, odlican u krivini, brz, zivahan, vozacki auto, imam Mazdu 323f 2.0 benzin, za sada bez mane skoro godina dana, samo redovan servis na 10 hiljada, veliki na 90.
U gradu izmedju 9 I 11L potrosnje, ako je gazite a voli da se vrti trosi koliko hoces. Limarija je losa strana, voditi racuna o zadnjim rubovima, sajtnama I patosu, prednji kosevi, ako je odrzavate limariski sto I nije neki problem danas, odvesce vas na kraj sveta.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto je odlican udoban, konforan, veliki gepek, motor odlican
eto mozda ta limarija
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
izuzetan auto jednom rečju
lošija limarija, pod tim podrazumevam da brzo propada od soli ukoliko se ne održava zimi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za sada sve ok!
Prodavac nije hteo da spusti još cenu :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrhunski auto, sto se tice svega!
Nema.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.