Udoban, dovoljno prostran. Benzinac 1.4 je za mene dovoljno snažan. U kabini je tiho, motor se jedva čuje. Ima dobru opremu. Dovoljno pregrada u kabini što je retkost.
Felne (alu) su posle 7 godina počele da se ljušte. Imao je problem sa prekidačem za otvaranje gepeka.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam do skoro i30 1.6 mpi 120 konja automatik,jako pouzdan,gotovo nista se ne kvari,nema zamajac,nema turbinu,ne radi se veliki servis,nema sta da crkne!Menjac automatski lepo salta i jako pouzdan,auto je lagan,volan izuzetno lak i okretan,gradska voznja je uzivanje(ako je put iole dobar).Instru...ment tabla je dosta uvucena pa ostavlja dosta prostora za putnike i napred i pozadi.
Citam komentare ljudi pa mi nije jasno da li pricamo o istom autu kad je rec o udobnosti ,odrzavanju i ubrzanju.Auto je neudoban(prethodno sam vozio astru j koja je daleko udobnija od njega,a astra se ne smatra za udoban auto).Odrzavanje je jako skupo u ovlascenom(ide u motor samo 3,3 l ulja a plati...o sam mali servis 15.000 din)Ubrzanje nista specijalno,pogotovo uzbrdo. Plastika jako loseg kvaliteta,ima losu izolaciju i bucan je.Meni je pokazivao potrosnju u gradu izmedju 8,8 i 9,8 L.
Ipak i pored svega navedenog,preporucujem auto ako vam je najbitnije da se auto ne kvari i da samo sipate i vozite.
Cuo sam da se za elantru mali servis placa skoro 500 e,ne znam koliko je istina,deluje bas preterano mnogo...
Mora nekako da se naplati ta petogodišnja ili sedmogodišnja garancija, a pritom im je upala kašika u med s obzirom da se kola ne kvare mnogo. Ne smemo da zaboravimo da su se Južnokoreanci pokazali ekstremnijim od Japanaca kad je u pitanju posao, obrazovanje, ali i mnoge druge stvari. Zato i jesu pos...tali velesila kada je auto industrija, ali i mnoge druge industrije u pitanju. Ali zato imaju i ekstremno visok procenat samoubistava, depresivnih, odriču se porodice, tj. ženidbe/udaje da bi postigli što bolju karijeru... Isto kao i Japan. Takođe su ekstremno surovi po svim pitanjima iako pokušavaju da se predstave drugačije, a to najbolje znaju radnici u njihovim fabrikama u Srbiji. Nisu ni prema svojim sunarodnicima ništa bolji, da ne bude ovo da sam rasista ili nešto tako.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zaduzio nov 1.4 MPI 2015. Puno muzike za malo para.
* komforan
* udoban
* jak paket osnovne opreme
* pouzdan i povoljan za odrzavanje
* lenj motor
* izolacija kabine losa. Pri brzinama vecim od 120 km/h postaje jako bucan.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mekan i konforan auto pogotovo na zadnjoj klupi ,motor tih ,dobra zvučna izolacija
plastika je malo lošijeg kvaliteta
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupio sam nov, odnos cene i kvaliteta je odlican, velik paket opreme i paket bezbednosti. Lak za voznju i vrlo prostran. Zadovoljan sam autom 95% :)
Potrosnja na 120km/h 7l (3500rpm). Magistrala/grad 7l. 6.brzina kratka. Plastka na donjoj polovini interijera se lako grebe posto je losijeg kvaliteta. Fali jos 15ak % zvucne izolacije. Ulje i f.ulja 7000 u ovlascenom servisu. :(
Servis je samo ulje i filter ulja i ubedili ste me da nije skup :). Motor je 1.4 cvvt (samo na bregastoj za usisne ventile) 73.6 kw 16v dve bregaste. Inace mu sipam bmb 100 ili 98 i nadam se da je ta potrosnja zbog niskih temperatura.
Kazem ja da je Hyundai dzabe za odrzavanje,a kruzi prica da nema delova i da je zajebano da se nadje i skupo odrzavanje ne samo za njih nego i za Japance a kad vidis ima sve,a tek sto su pouzdani e to je druga prica.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma bogata oprema za cenu koja se placa, 1.4 CVVT motor elastican, dobro vuce, 6 brzina, potrosnja na otvorenom 5 - 5.5L po gradu od 7 - 7.5 L (bez klime). Cena servisa kao i za ostale automobile.
Samo 2 air-bega u osnovnom paketu opremu.
I do sada koliko si zadovoljan autom?
Sasvim zadovoljan. Auto je veoma udoban, potrosnja je minimalna za benzince te klase. Plastika je na dobrom nivou. Za sada sve pozitivno. Do grcke prosecna potrosnja 6.5L (sa klimom, pun auto), inace auto put od 5.5-6L, grad 7.5L-8.5L zavisi od stila voznje. 1.4 je sasvim dovoljan za mirnu voznju, ...moze da se vozi i pri nizim obrtajima kao dizel, zna veoma lepo da povuce, narocito kad predje 3000rpm kada dobija naglo ubrzanje. Motor je sasvim drugaciji od klasicnih 1.4 benzinaca, i elasticniji jePročitaj više
Taj motor ima varijabilnu remenicu, zbog toga se ponasa tako dobro na niskim obrtajma. Evo recimo Megan nema to i ume da se zagusi na niskim rezimima kada je klima ukljucena, sto ume da bude jako neprijatno na uzbridci ako padnu obrtaji, posebno u drugij brzini kada auto skoro sroz stane. Sa druge s...trane ta remenica, odnosno taj sistem zakretanja bregastih osovina moze dosta da kosta ako se pokvari...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nije neko čudo što su posle 7 godina počele da se ljušte, mada nije ni pohvalno. Ali zavisi i u kakvim si uslovima vozio, mada pretpostavljam da nisi non-stop pičio po planinskim putevima punim rizle i soli. Jednostavno proizvođač felni je malo uštedeo na kvalitetu zaštite i to je to.
Razlog za prijavu korisnika