Udoban, dovoljno prostran. Benzinac 1.4 je za mene dovoljno snažan. U kabini je tiho, motor se jedva čuje. Ima dobru opremu. Dovoljno pregrada u kabini što je retkost.
Felne (alu) su posle 7 godina počele da se ljušte. Imao je problem sa prekidačem za otvaranje gepeka.
Nije neko čudo što su posle 7 godina počele da se ljušte, mada nije ni pohvalno. Ali zavisi i u kakvim si uslovima vozio, mada pretpostavljam da nisi non-stop pičio po planinskim putevima punim rizle i soli. Jednostavno proizvođač felni je malo uštedeo na kvalitetu zaštite i to je to.
Imao sam do skoro i30 1.6 mpi 120 konja automatik,jako pouzdan,gotovo nista se ne kvari,nema zamajac,nema turbinu,ne radi se veliki servis,nema sta da crkne!Menjac automatski lepo salta i jako pouzdan,auto je lagan,volan izuzetno lak i okretan,gradska voznja je uzivanje(ako je put iole dobar).Instru...ment tabla je dosta uvucena pa ostavlja dosta prostora za putnike i napred i pozadi.
PotrošnjaKomfor
Citam komentare ljudi pa mi nije jasno da li pricamo o istom autu kad je rec o udobnosti ,odrzavanju i ubrzanju.Auto je neudoban(prethodno sam vozio astru j koja je daleko udobnija od njega,a astra se ne smatra za udoban auto).Odrzavanje je jako skupo u ovlascenom(ide u motor samo 3,3 l ulja a plati...o sam mali servis 15.000 din)Ubrzanje nista specijalno,pogotovo uzbrdo. Plastika jako loseg kvaliteta,ima losu izolaciju i bucan je.Meni je pokazivao potrosnju u gradu izmedju 8,8 i 9,8 L.
Ipak i pored svega navedenog,preporucujem auto ako vam je najbitnije da se auto ne kvari i da samo sipate i vozite.
Mora nekako da se naplati ta petogodišnja ili sedmogodišnja garancija, a pritom im je upala kašika u med s obzirom da se kola ne kvare mnogo. Ne smemo da zaboravimo da su se Južnokoreanci pokazali ekstremnijim od Japanaca kad je u pitanju posao, obrazovanje, ali i mnoge druge stvari. Zato i jesu pos...tali velesila kada je auto industrija, ali i mnoge druge industrije u pitanju. Ali zato imaju i ekstremno visok procenat samoubistava, depresivnih, odriču se porodice, tj. ženidbe/udaje da bi postigli što bolju karijeru... Isto kao i Japan. Takođe su ekstremno surovi po svim pitanjima iako pokušavaju da se predstave drugačije, a to najbolje znaju radnici u njihovim fabrikama u Srbiji. Nisu ni prema svojim sunarodnicima ništa bolji, da ne bude ovo da sam rasista ili nešto tako.Pročitaj više
ja ne znam o cemu ti pricas, ja sam sa I#) 2014 1,6crdi putovao od Beograda do Pariza i nazad, skoro 4000 km, i pored 3 operacije kicme, podneo put bez problema. Auto je udoban, sve odlicno
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nije neko čudo što su posle 7 godina počele da se ljušte, mada nije ni pohvalno. Ali zavisi i u kakvim si uslovima vozio, mada pretpostavljam da nisi non-stop pičio po planinskim putevima punim rizle i soli. Jednostavno proizvođač felni je malo uštedeo na kvalitetu zaštite i to je to.
Razlog za prijavu korisnika