Poštovani,
Imam hondu crv 2007 ,kad upalim auto poslenekih 3 min se upali ventilator i radi svo vreme dok auto radi i malo je bucniji,
Da li je to normalno za taj model ili postoji
neki problem?
Nema šanse da je normalno. Ventilator se pali tek kada treba da pomogne da se rashladi antifriz. A kvar treba tražiti u lancu komande da se upali ventilator - možda neki senzor temperature brlja.
Поздрав свима.
Скоро сам купио Црвоњу 2011. 2.0 бензин
83.000км
Ауто је у супер стању и задовољство је возити га.
Имам проблем са очитавањем нивоа уља јер је шипка наранџасто-жута, а и са једне стране ми показује максималан ниво, а са друге минималан (!?!?)
Има ли неко неки савет како да будем сигуран који је ниво уља у мотору, осим да одем код мајстора.
Хвала унапред ;)
Kako je moguće da proizvođači zakomplikuju takve najosnovnije i veoma važne stvari? Ili to možda rade namerno? Na primer da bi nas naterali da idemo u ovlašćeni servis?
Ne vidim ja tu neki problem. Kad je motor dobar, ne troši i ne prlja ulje svakako bi se slabo videlo jer je čisto ulje u tako tankom sloju providno pa samo vidiš dokle je "mokro". Kako se bliži vreme servisa možda postoji potreba da se kontroliše nivo a tada je ulje prljavo pa se lepo vidi na žutoj ...podlozi. Što se tiče min/max jeste neobično ali nije to sa druge strane celog auta nego tanke šipkice...Pročitaj više
Pozdrav,zanima me opste iskustvo za ovaj auto.razmisljam o kupovini,generalno me zanima 2.0 benzinski motor. Cena velikog i malog servisa,dostupnost delova its.znaci nemam ideju koliko bi kostala za hondu.nikad nisam vozio. Asflat ali bi svakako silazio sa njega ali nista extremno jer svakako verujem taj auto nije za to. Hvala na odgovoru
Auto je generalno odličan, kao i svaka Honda. Definitivno nije za bilo šta ozbiljnije van asfalta. Jedino što mislim da taj motor nije baš najpogodniji izbor, ali ako se dobro sećam osim 2.2 dizelaša drugi izbor ni ne postoji. Mislim da je pametno da pre kupovine prvo probaš kako auto vuče u iole o...štrijoj vožnji.Pročitaj više
Od 2008. je novi model i značajno je skuplji. Dakle do 2008. su pumpa - dizna motori i treba gledati šta se kupuje. 2.0 tdi ima neke mane, ako kupuješ gledaj da to bude sa 8 ventila (jedna bregasta). Pumpu ulja treba zameniti sa nekom drugom verzijom koja ima pogon preko zupčanika, to majstori znaju..., oko 60 evra je zamena i onda si miran dok traje motor...Pročitaj više
Како си дошао до тога да не ради?
Тај џип ја мислим да нема редуктор, њему све иде преко сензора за проклизавање.
Дигни ауто на стубну дизалицу и покрени га, прегледај детљно.
Мислим, једини разлог што не ради да је скинут кардан, њему је пренос нон стоп упаљен у току вожње...
Baš tako - možda jednostavno imaš verziju koja ima samo prednji pogon, a i kod verzije sa pogonom na svim točkovima u normalnim uslovima, npr. na suvom asfaltu vuku samo prednji točkovi, a zadnji ne rade ništa. Tek kad prednji proklizaju onda se uključuju zadnji i to samo na kratko, a to sve određuj...e kompjuter kako čitava ta akcija funkcioniše. Sad ostaje samo pitanje kako si zaključio da ne radi zadnji pogon i da li uopšte imaš verziju sa zadnjim pogonom.Pročitaj više
Kakav je 2.0 i-VTEC sa plinom? Potrošnja, pouzdanost? Gledam jedan primerak, prešao je 60.000 (kupljen ovde), automatik, pa me zanima da li se isplati kupiti ga i ugraditi plin.
Jao zasto takvo savrsenstvo od motora onistavati plinom,busiti motor,grijehota.Radit ce on i na plin,nije problem,ali taj motor moras da volis.Niko nema bolje benzinske motore od Honde na ovom svijetu,niko.
PS.Bgt kolika je godisnja kilometraza koju prelazis?
Nino, slažem se delimično, ali ja sam navikao da stavim plin u svakog benzinca do sada, nekako mi je psihološki lakše da ne dajem mesečno baš velike pare na gorivo :)
Znam da nije objektivno opravdano, ali CR-V ne može da troši ispod 12l u gradu, a prelazili bi između 10 i 15.000 godišnje.
Sa ovim se ne bih složio, jer pored gvožđurije, tu je i elektronika i ko zna šta još. Video sam da je CarGo stavio plin u Yaris-a 2020. god, motor 1.0, blago rečeno, auto je u haosu.
Zato i pitam za iskustva, da bih razmotrio sve mogućnosti.
Generalno super auto. Samo mislim da treba izbegavati benzinski motor, naročito u kombinaciji sa automatskim menjačem, a video sam da ih ima dosta u oglasima. Motor nije loš, ali nije odgovarajući za ovoliki auto. Dobar je za Civic ili Accord - za CR-V teško. Dizel je mnogo bolji izbor makar plaćao ...porez na luksuz.Pročitaj više
CR-V ja teži od accorda za nekih 80 kg, tako da slobodno možeš 2.0 benzin. Veća mu je potrošnja ali imaš 4x4 koji se uključuje po potrebi, stalni pogon mu je na prednjim točkovima. Što se menjača tiče, gledaj ručni, cvt u toj generaciji nije nesto.
Jako dobar i kvalitetan auto. Benzinac od 150ks sa automatskim menjacem je dosta tih, pouzdan, ugladjen, lepo menja brzine ali je preslab za ovaj auto i mnogo trosi. Mislim da je dizel bolja opcima
Intresuje me preporuka za servis (u Beogradu ili okolini) koji moze da uradi pravilan tehnicki pregled za Hondu CR-V 4WD? Naime vecina servisa nije upucena u to da 4WD na CR-V nema mogucnost rucnog iskljucenja pogona na sve tockove, pa moze doci do ozbiljnog kvara ako se tehnicki radi na jednom valjku. ovo je iz originalne dokumentacije: image.png.286ddf8274fb5b83dcea80ec7e8f8aac.png
Vidim da ubacivanje slike nije uspelo...:-)
Tekst je sledeci:
The real time 4WD dual pump system doesn't have a manual switch to disable 4WD system. Whenever service work requires spinning front or rear wheels with the engine, always lift up and support the vehicle so all 4 wheels are off the groun...d.Pročitaj više
Pa gde si dosad radio tehnički ako auto imaš 6 godina ? Inače, nađi neki malo zabačen tehnički u unutrašnjosti, za jednu crvenu neće ni da ti mere kočenje :D Važno je samo da se uslika :D
Postovani Vasilije,
Auto imam vec 11 godina a ne 6 (kako ste samo dosli do 6?).
Tehnicki sam radio pri Delti, dok nisu prestali da rade za stranke sa strane. Inace, odakle vam ideja da auto imam 6 godina? Takodje, moje pitanje je bilo da li neko zna za servis koji ima tehnologiju da odradi korektno ...tehnicki, a ne kako prevariti sistem, tako da nazalost ne mogu koristiti Vase savete.Pročitaj više
Honda CR-V 2.2 diesel 140 ks 2008g 194.000 pređenih km kupio nedavno,napravio do sada oko 4000 km
Na brzini od 130 km po kiši na auto putu nestabilna totalno. Čim točkovi dodirnu male naslage vode hoće me baciti s puta. Pri kretanju čak i na suvom putu ako je volan namotan do kraja imam osjecaj kao da prokliže kao da me zadnja vuča gura a prednji tockovi ne prate putanju motanja nego ide naprijed. Prekontrolisan trap sve ok. Amortizeri i kugle i spone sve ok. Gume nisu bas naj novije ali imaju ...oko 3mm ljetne !!!
Bio bih zahvalan ako ima neko od vlasnika ovakvog SUV-a da se susreo sa sličnim problemom ???
Unaprijed hvala !!!Pročitaj više
3mm,a dokle ste planirali da vozite takve gume do 0mm??
Voznju sa takvim gumama mozete kaznu da dobijete,jos ako ucestvujete i nekoj nesreci,ima da dobijete kaznu da ne mozete da je isplatite
Minimum za letnje gume je 1.6 milimetara, ali ne treba se baš igrati glavom jer bitan je i DOT . Često kod nas ljudi voze na gumama starim preko 10 godina koje su skroz plastične .
Honda CR-V 2.2 diesel 140 ks 2008g 194.000 pređenih km kupio nedavno,napravio do sada oko 4000 km
Na brzini od 130 km po kiši na auto putu nestabilna totalno. Čim točkovi dodirnu male naslage vode hoće me baciti s puta. Pri kretanju čak i na suvom putu ako je volan namotan do kraja imam osjecaj kao da prokliže kao da me zadnja vuča gura a prednji tockovi ne prate putanju motanja nego ide naprijed. Prekontrolisan trap sve ok. Amortizeri i kugle i spone sve ok. Gume nisu bas naj novije ali imaju ...oko 3mm ljetne !!!
Bio bih zahvalan ako ima neko od vlasnika ovakvog SUV-a da se susreo sa sličnim problemom ???
Unaprijed hvala !!!Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Bez ljutnje..,proveri dioptriju..to je nemoguće jedino da nisi iskosio auto ,npr dva točka na ivičnjak ili u jendek...
Razlog za prijavu korisnika
Nema šanse da je normalno. Ventilator se pali tek kada treba da pomogne da se rashladi antifriz. A kvar treba tražiti u lancu komande da se upali ventilator - možda neki senzor temperature brlja.
Razlog za prijavu korisnika
Zamenjen senzor i opet se pali ventilator posle nekih 3 min
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Поздрав свима.
02. Jun 2021.Скоро сам купио Црвоњу 2011. 2.0 бензин
83.000км
Ауто је у супер стању и задовољство је возити га.
Имам проблем са очитавањем нивоа уља јер је шипка наранџасто-жута, а и са једне стране ми показује максималан ниво, а са друге минималан (!?!?)
Има ли неко неки савет како да будем сигуран који је ниво уља у мотору, осим да одем код мајстора.
Хвала унапред ;)
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Obrišeš šipku krpom, pa ponovo izmeriš. Ako jedna strana odbija ulje, gledaš onu za koju se ulje bolje hvata...
Razlog za prijavu korisnika
Kako je moguće da proizvođači zakomplikuju takve najosnovnije i veoma važne stvari? Ili to možda rade namerno? Na primer da bi nas naterali da idemo u ovlašćeni servis?
Razlog za prijavu korisnika
Ne vidim ja tu neki problem. Kad je motor dobar, ne troši i ne prlja ulje svakako bi se slabo videlo jer je čisto ulje u tako tankom sloju providno pa samo vidiš dokle je "mokro". Kako se bliži vreme servisa možda postoji potreba da se kontroliše nivo a tada je ulje prljavo pa se lepo vidi na žutoj ...podlozi. Što se tiče min/max jeste neobično ali nije to sa druge strane celog auta nego tanke šipkice...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,zanima me opste iskustvo za ovaj auto.razmisljam o kupovini,generalno me zanima 2.0 benzinski motor. Cena velikog i malog servisa,dostupnost delova its.znaci nemam ideju koliko bi kostala za hondu.nikad nisam vozio. Asflat ali bi svakako silazio sa njega ali nista extremno jer svakako verujem taj auto nije za to. Hvala na odgovoru
19. Maj 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto je generalno odličan, kao i svaka Honda. Definitivno nije za bilo šta ozbiljnije van asfalta. Jedino što mislim da taj motor nije baš najpogodniji izbor, ali ako se dobro sećam osim 2.2 dizelaša drugi izbor ni ne postoji. Mislim da je pametno da pre kupovine prvo probaš kako auto vuče u iole o...štrijoj vožnji.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Dobar auto, nema greške. Motor je pouzdan i nije skup za održavanje. Troši malo više, to je očekivano...
Razlog za prijavu korisnika
Od 2008. je novi model i značajno je skuplji. Dakle do 2008. su pumpa - dizna motori i treba gledati šta se kupuje. 2.0 tdi ima neke mane, ako kupuješ gledaj da to bude sa 8 ventila (jedna bregasta). Pumpu ulja treba zameniti sa nekom drugom verzijom koja ima pogon preko zupčanika, to majstori znaju..., oko 60 evra je zamena i onda si miran dok traje motor...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Поздрав свима,скоро сам купио hondu Cr-v 2.2 дизел 2008, и установио да задњи погон не ради,да ли је неко имао слично искуство са овим проблемом?
12. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Како си дошао до тога да не ради?
Тај џип ја мислим да нема редуктор, њему све иде преко сензора за проклизавање.
Дигни ауто на стубну дизалицу и покрени га, прегледај детљно.
Мислим, једини разлог што не ради да је скинут кардан, њему је пренос нон стоп упаљен у току вожње...
Razlog za prijavu korisnika
Mozda imas verziju samo sa prednjim pogonom 4wd se doplacuje uglavno kod svih proizvodjaca,jedino je kod Subarua standardno dolazi
Razlog za prijavu korisnika
Baš tako - možda jednostavno imaš verziju koja ima samo prednji pogon, a i kod verzije sa pogonom na svim točkovima u normalnim uslovima, npr. na suvom asfaltu vuku samo prednji točkovi, a zadnji ne rade ništa. Tek kad prednji proklizaju onda se uključuju zadnji i to samo na kratko, a to sve određuj...e kompjuter kako čitava ta akcija funkcioniše. Sad ostaje samo pitanje kako si zaključio da ne radi zadnji pogon i da li uopšte imaš verziju sa zadnjim pogonom.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kakav je 2.0 i-VTEC sa plinom? Potrošnja, pouzdanost? Gledam jedan primerak, prešao je 60.000 (kupljen ovde), automatik, pa me zanima da li se isplati kupiti ga i ugraditi plin.
23. Jun 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jao zasto takvo savrsenstvo od motora onistavati plinom,busiti motor,grijehota.Radit ce on i na plin,nije problem,ali taj motor moras da volis.Niko nema bolje benzinske motore od Honde na ovom svijetu,niko.
PS.Bgt kolika je godisnja kilometraza koju prelazis?
Razlog za prijavu korisnika
Nino, slažem se delimično, ali ja sam navikao da stavim plin u svakog benzinca do sada, nekako mi je psihološki lakše da ne dajem mesečno baš velike pare na gorivo :)
Znam da nije objektivno opravdano, ali CR-V ne može da troši ispod 12l u gradu, a prelazili bi između 10 i 15.000 godišnje.
Razlog za prijavu korisnika
Sa ovim se ne bih složio, jer pored gvožđurije, tu je i elektronika i ko zna šta još. Video sam da je CarGo stavio plin u Yaris-a 2020. god, motor 1.0, blago rečeno, auto je u haosu.
Zato i pitam za iskustva, da bih razmotrio sve mogućnosti.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me uopšteno o tom modelu
26. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Generalno super auto. Samo mislim da treba izbegavati benzinski motor, naročito u kombinaciji sa automatskim menjačem, a video sam da ih ima dosta u oglasima. Motor nije loš, ali nije odgovarajući za ovoliki auto. Dobar je za Civic ili Accord - za CR-V teško. Dizel je mnogo bolji izbor makar plaćao ...porez na luksuz.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
CR-V ja teži od accorda za nekih 80 kg, tako da slobodno možeš 2.0 benzin. Veća mu je potrošnja ali imaš 4x4 koji se uključuje po potrebi, stalni pogon mu je na prednjim točkovima. Što se menjača tiče, gledaj ručni, cvt u toj generaciji nije nesto.
Razlog za prijavu korisnika
Jako dobar i kvalitetan auto. Benzinac od 150ks sa automatskim menjacem je dosta tih, pouzdan, ugladjen, lepo menja brzine ali je preslab za ovaj auto i mnogo trosi. Mislim da je dizel bolja opcima
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Intresuje me preporuka za servis (u Beogradu ili okolini) koji moze da uradi pravilan tehnicki pregled za Hondu CR-V 4WD? Naime vecina servisa nije upucena u to da 4WD na CR-V nema mogucnost rucnog iskljucenja pogona na sve tockove, pa moze doci do ozbiljnog kvara ako se tehnicki radi na jednom valjku. ovo je iz originalne dokumentacije: image.png.286ddf8274fb5b83dcea80ec7e8f8aac.png
07. Sep 2019.Unapred zahvalan za preporuke/
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Vidim da ubacivanje slike nije uspelo...:-)
Tekst je sledeci:
The real time 4WD dual pump system doesn't have a manual switch to disable 4WD system. Whenever service work requires spinning front or rear wheels with the engine, always lift up and support the vehicle so all 4 wheels are off the groun...d.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pa gde si dosad radio tehnički ako auto imaš 6 godina ? Inače, nađi neki malo zabačen tehnički u unutrašnjosti, za jednu crvenu neće ni da ti mere kočenje :D Važno je samo da se uslika :D
Razlog za prijavu korisnika
Postovani Vasilije,
Auto imam vec 11 godina a ne 6 (kako ste samo dosli do 6?).
Tehnicki sam radio pri Delti, dok nisu prestali da rade za stranke sa strane. Inace, odakle vam ideja da auto imam 6 godina? Takodje, moje pitanje je bilo da li neko zna za servis koji ima tehnologiju da odradi korektno ...tehnicki, a ne kako prevariti sistem, tako da nazalost ne mogu koristiti Vase savete.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Panorama krov
15. Maj 2019.Cena me zsnima
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Šta, zamena, ugradnja?
Razlog za prijavu korisnika
Naravno i zamena i ugradnja prethodna je naprsla i to dosta.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Honda CR-V 2.2 diesel 140 ks 2008g 194.000 pređenih km kupio nedavno,napravio do sada oko 4000 km
10. Maj 2019.Na brzini od 130 km po kiši na auto putu nestabilna totalno. Čim točkovi dodirnu male naslage vode hoće me baciti s puta. Pri kretanju čak i na suvom putu ako je volan namotan do kraja imam osjecaj kao da prokliže kao da me zadnja vuča gura a prednji tockovi ne prate putanju motanja nego ide naprijed. Prekontrolisan trap sve ok. Amortizeri i kugle i spone sve ok. Gume nisu bas naj novije ali imaju ... oko 3mm ljetne !!!
Bio bih zahvalan ako ima neko od vlasnika ovakvog SUV-a da se susreo sa sličnim problemom ???
Unaprijed hvala !!! Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćelasonke jos ko zna koliko stare, bacaj to
Razlog za prijavu korisnika
3mm,a dokle ste planirali da vozite takve gume do 0mm??
Voznju sa takvim gumama mozete kaznu da dobijete,jos ako ucestvujete i nekoj nesreci,ima da dobijete kaznu da ne mozete da je isplatite
Razlog za prijavu korisnika
Minimum za letnje gume je 1.6 milimetara, ali ne treba se baš igrati glavom jer bitan je i DOT . Često kod nas ljudi voze na gumama starim preko 10 godina koje su skroz plastične .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Honda CR-V 2.2 diesel 140 ks 2008g 194.000 pređenih km kupio nedavno,napravio do sada oko 4000 km
10. Maj 2019.Na brzini od 130 km po kiši na auto putu nestabilna totalno. Čim točkovi dodirnu male naslage vode hoće me baciti s puta. Pri kretanju čak i na suvom putu ako je volan namotan do kraja imam osjecaj kao da prokliže kao da me zadnja vuča gura a prednji tockovi ne prate putanju motanja nego ide naprijed. Prekontrolisan trap sve ok. Amortizeri i kugle i spone sve ok. Gume nisu bas naj novije ali imaju ... oko 3mm ljetne !!!
Bio bih zahvalan ako ima neko od vlasnika ovakvog SUV-a da se susreo sa sličnim problemom ???
Unaprijed hvala !!! Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.