Ko nije krupan komfor je dobar,udoban auto,atraktivan
Pun je elektronike i ima dva kompjutera,manji i glavni. Uglavnom uvek nešto crkne i onda mora oba kompjutera da se rade. Senzori oko DPF filtera crkavaju. DPF filetr se brzo prlja i onda blokira u sej mod,čišćenje u proseku 150 evra. Auto nije za gradsku vožnju jer ubija DPF filter. Auto je za ...duge puteve i slobodno mogu da kažem van puta ali sa 4x4,nikako samo prednka vuča jer vas ostavlja u snegu. Sa 4x4 je skuplje održavanje. Sve u svemu dobar je auto ali za onog ko ima para da ga konstantno održava i popravlja.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam Kugu 2010, 120kw, Titanium 4x4. Izuzetno pouzdan auto. I meni nekako neshvatljivo sa manje trosi od Audi a4 1.9 TDI. Jer sam i njega vozio nekih 5 godina. U lokalu je mnogo trosio. Oko 10. Ma otvorenom je isao oko 6. Sa Kugom je voznja dosta lepsa, preglednija... Fin osecaj. Kvarova do sada nis...am imao tako da ne znam za održavanje osim redovnih servisa koji nisu toliko skupi. Izuzetno pouzdan, brz i jak auto. Za sada sam vise nego zadovoljan.
Plastike nisi bas nekog naročitog kvaliteta. Dosta su tu stedeli. 😀 Previše. Ali u odnosu na sve ostalo sto Kuga nudi to se zanemari.
Ja samo imam jednu sugestiju oko te plastike gde se autoindustrija zaradjuje samo tako a to su te plastike na kontrolnoj tabli a plastika je jeftina nema gde pa i ta koza ako se ugradjuje isto je jeftina u danasnje vreme a naplacuje je ekstra skupo,ocu da kazem ako oblozite kozom celu tabli vi to i ...ne pipate skoro nikad osim kad je prebrisete i prebriste je krpom i prave famu oko toga kao da ugradjuju jos jedan auto u auto a koze prave ima samo u premijum kodelima i onih iznad premium sve ostalo je neka vestacka koza ili imitacija koze ili ako stave neku penusavu smesu meku kolko tolko na dodir opet je skupo,al takvi su prohtevi kupaca pa tako i ovi deru sa cene auto mozda lepse za oko ali se naviknes i na plastiku obicnu .Al jebi ga to je to.Ja imam Accenta prve generacije gde je tabla uradjena vizuelno mnogk lepa cak i za danasnje pojmove ali je kvalitet materijala veoma slab cak je napukla na par mesta ali se ne primecuje ako bas ne zagledas i sta im to trebalo tad je tu usteda kad su sve ostalo stavili vrhunsko cela mehanika je jaka,trap je jak,motor izdrzljiv ma sve,jedino ta usteda na kontrolnoj tabli je od reciklirane palstije cak je i Yugo imao jacu plastiku i kolku su ustedile ajde sad 20 do 30 evra da su uzeli malo deblju plastiku nista vise,jer veoma je tanka.Ludilo sto bi rekli.Jedina mana ovog mog auta je ta Tabla koja je tanka sa plastikom i korozija oko rubova ali korozija je pratila sva auta tih godista osim Audija Jaje koji pionir u auto industriji po poncikovanom limu.A drzim ga jos uvek jer bukvalno odrzavanje i da nema osim redovnog servisa a star je evo 25god.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan
Nema mane
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pre svega lep dizajn izgled vozila konkretno 2008 god Kuga medju dizel agregatima izabran je dobar motor HDI. Unutrasnjost lepa sa titanium opremom polu kozna sedista panorama dig klima.. ispod retrovizora osvetljenje grejaci soferke grejaci retrov itd. Menjac dosta korektan hod.Dobra izolacija zv...ucna motor skoro da se necuje.Polozaj vozaca u odnosu na putnicka bolji pregledniji. Mesto pozadi za putnike korektno.
Nekvalitetna plastika koja skrcka ,skrcka struze u zadnjem delu a i u prednjim tapacirima .Nepodvoznost cim pustis gas izbacis iz brzine expresno pada brzina.Napomenuo bi auto je bio u top stanju bez ikakvih ostecenja kako unutra tako ispolja. Na nasim losim putevima sa zakrpama neravninama auto t...raskavo deluje, jednostavno nema tezinu i cvrstinu da nalegne na putu.Volan lak upravljiv ali preosetljiv za neravnine osecaj da nailazak na kamencic ispasce iz ruke ako se malo opustite . U krivinama ne izbacuje zadnji kraj drzi dobro ali vozacev tur na pola sedista i priljubljen malte ne za vrata ovo govorim pri brzini od 60 km u blazoj krivini. Cetri vuce deluju mocno na pomen ali ako ne zivite na nekom uzvisenju pa treba da vas po snegu ili ne asvaltiranom putu doveze do praga nemaju nikakav znacaj samo potencijalni trosak. Podlozan koroziji uvoz CH gde su zime sa snegovima kisom ceo pod odozdo je izsaran povrsinskom korozijom . U gepeku lim 0.6mm rukom se uvija gore dole nedopustivo. Dosta ustede oko plastike tapacir pritisnite palcem on se uvija skrcka jer je ispod suplje bez ispune spolja gola plastika bez imalo mekoce tapacirunga. Prtljaznik jako mali ako ne oborite neko od sedista . Ako zelite Dzip ovo izgleda samo po gabaritima ... Par meseci vlasnik ..pozz
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim Kugu 2.0 tdci sa 163 konjskih snaga, prešao sam nekih 6000 km sa njim i za sad sam poprilično zadovoljan automobilom. Auto je vrlo snažan i brz, ima odlicnu zvucnu izolaciju sto kod ostalih Fordovih modela se navodi kao mana. Auto je jedan gradski SUV model, koji moze da skrene i van puta i... tu ce Kuga biti odlična ali ne treba tražiti od nje da ide preko svojih mogućnosti, ukoliko neko želi da vozi auto po isključivo terenskim uslovima, po ogrmnom blatu i kaljugama onda bi definitvno preporučio Ladu Nivu a ne Kugu. Motor je veoma pouzdan, nema velikih kvarova, redovno održavanje i to je to,delovi su cenovno vrlo prihvatljivi u odnosu na neke modele u ovoj kategoriji i ovog godišta. Potrošnja goriva je u gradskim uslovima zadovoljavajuci, krece se izmedju 8 i 9l u zavisnosti od načina voznje, na otvorenom putu je potrošnja znatno niža jer auto poseduje i 6 brzinu i kreće se negde oko 6l, a često i ispod toga.Što se tiče enterijera vozila postoje mnogo velike razlike u opremii, pa tako Kuga sa full opremom ima komplet kožna sedišta sa grejačima i električnim podešavanjem, dok kod one sa salbijom opremom idu obična sedišta od štofa, takodje postoje i mnoge druge razlike u opremi od dvozonske klime, većih felni,fabrički zatamlejnih stakala... Tako da u ovom segmentu prilikom kupovine treba dosta obratiti pažnju na samu opremu, naravno što je veći paket opreme cena je i viša. Auto je svakako vrlo atraktivan i ako je model star 10+ godina, i dan danas cete biti primećeni sa njim gde god se pojavili.
Kao standardnu manu koju ovaj motor ima (2.0 tdci) je problem sa DPF filterom, gde skoro u 95% slučajeva kada se upali lampica (check engine) na kontrolnog tabli upozorava upravo na problem sa DPF-om. Lako se zapušuje naročito prilikom kraćih gradskih destinacija, zato bar jednom u 2 meseca tr...eba izaći na autoput i voziti par kilometara na malo višim obrtajima. Takodje često crkavaju i senzori na DPF filteru koji se nalaze jedan na samom DPF-u a drugi ispod haube, koji prijavljuju problem i ako ga nema, njihova zamena iznosi nekih 50e za nov filter. Mana je takodje šti je model redak kod nas i delove karoserije prodaje mali broj ljudi, pa su sa cenama dosta jaki, jedna obična ukrasna lajsna na haubi košta i do 100e. Neki kazu da je problem mali klierns koji ovaj automobil ima, medjutim ukoliko imate felne 16 ili 17 to ce vam se mozda ciniti da je tako, sa stavljanjem većih felni 18 coli, auto ce dobiti veci klierns, poptuno zadovolajvajuci a nece izgubit na udobnosti ni malo.
Pozdrav svima bivsi vlasnik Ford Kuga 2008 2.0 TDCI .Pokusacu da budem sto objektivniji da bi eventualno pomogao buducem vlasniku ovog vozila . Napomenucu da je Kuga bila sa 240.000 CH uvoz odlicno ocuvana unutra a i spolja motor super limarija bez mane. Sto se tice motora HDI 100KW dosta elastican... i mekaniji od grupacije ww . Rad bez klapetanja i cukanja miran i ne bucan u kabini skoro necujan. Potrosnja po bordu 8 l sto moze znaciti da je samo veca . Menjac neka zlatna sredina nije kratak Audijev a nije ni Pezo dugacak hod korektan. Lim podlozan koroziji ceo pod je bio zahvacen povrsinskom korozijom u prtljazniku rukom savijas ide gore dole 0.6mm lim. Na volanu izuzetno lagan sto bi rekli upravljiv za tako robusan auto medjutim ta osetljivost bas i nije dobra svaka izbocina preglabica ulegnuce bezi iz ruku kao ziv. Na putu naravno mislii se na ove nase krpljene losije Kuga bukvalno se traskavo ponasa ponaljam auto je bio stegnut maksimalno trapvi i ostalo. Plastika loseg kvaliteta krcka struze u zadnjem delu gde je auto laksi naravno.Uspeo sam na dva mesta da pronadjem ali ostalo je jos... Tapacir vrata prtisnite palcem on vec krcka pocinje i neko krckanje da s e cuje i izmedju table i soferke. Sve cetri vuce bespotrebne ako ne zivite negde na brdu pa da vas izvuce po snegu ili blatu do praga. U krivini nece da zabaci zadnji kraj drzi dobro ali utisak vozaca je da mu je tur na pola sedista i da se zalepio za vrata.Ne ocekujte dzip nema tezinu masu da gazi put atrktivan lep jeste ostalo ... tanko.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udoban...pregledan...visok...
nema cep.i kljuc za rezervoar......hauba se otvara kljucem...a dugme za paljenje automobila se nalazi pored dugmeta za "sva cetri migavca"
I bolje sto nema.
Ako ce neko da ti krade gorivo taj cep razbuca najobicnijim srafcigerom i napravi ti jos vecu stetu na kolima.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Cena vozila je ok u odnosu na ono što pruža. Vozim ovaj model već 6 godina i prezadovoljan sam. U totalnom fulu SUV za te novce niko ne nudi. Održavanje prihvatljivo, potrošnja otvoreno (100km/h) 6,5 grad do 8, zavisno od vožnje. Motor sa 136 konja veoma snažan
Manjak mesta u prtljažniku, kao i za sedenje na zadnjoj klupi. 5 odraslih osoba se teško smeste
Poštovanje...Neosporno da je ford kuga odličan suv.Ali me zanima da li je skup za održavanje,i cena velikog servisa,kao i potršnja na otvorenom i po gradu?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ono što je Ford uspeo to je da je napravio vozilo sa visokom dinamikom vožnje, inače karakterističnim za Ford, sa odličnim motorom, malo tvrđim trimovanjem i ogibljenjem, ali auto zbog toga nije neudoban. Upravljanje je jako precizno i zaista se moraju postići dosta velike brzine da bi se ose...tilo npr. pomalo vibracija na volanu. Kabina vozila je relativno moderna, a šalt tabla i prostor između vozača i suvozača izgledaju kao da su uzeti i ugrađeni iz bivšeg ristajl Fokusa. Sama kabina je odlično zvučno izolovana tako da se i pri većim brzinama nećeta nikada dovikivati sa saputnicima ili morati da pojačati muziku, zapravo baš morate dobro poterati Kugu u visoke brzine da biste čuli šumove vazduha ili neprijatno glasan zvuk motora. Sedišta su veoma udobna, komande mekane, a menjač je u ovoj verziji 4WD tzv. Powershift, tako da se Kuga lako vozi i ne zamara ni u gradskoj vožnji. Kočnice se dobro doziraju, vrlo su jake i ubedljive i vozilo pri naglim kočenjima ima kratak zaustavni put. Menjač Powershift sa duplim kvačilom odlično odrađuje svoj deo posla. Sve ovo na auto putu čini da se osećate odlično ili još i bolje. Motor 2.0 sa 163KS, moje lično mišljenje je dovoljan za Kugu, ali bi lično voleo da je nešto jači. Potrošnja je za jedan SUV pristojna i za ovu klasu vozila nećete baš često posećivati benzinske stanice.
E sad onaj sumračniji deo priče. Po meni Ford Kuga je SUV koji je rastrgnut između želja sa kojima je napravljen i mogućnosti koje ostvaruje. Dobre vozne karakteristike ostvaruje sve dok je suvo i dok temperature nisu oko nule ili niže. Na mokroj površini ili na snegu bez obzira na 4WD Kuga p...roklizava. Stvar je u tome što se na zadnje točkove prenosi pola snage tek kada prednji proklizaju. Sve to ide preko Haldex spoja koji je jako sličan na onome kod Volvo modela, sa tim da kod Volvo-a iz nekog razloga mnogo bolje funkcioniše. Ako želite na izlet i roštilj na Košutnjak, Kuga će vas slušati, probajte avanturu po malo ozbiljnijem blatu i platićete lokalnom meštaninu da dođe traktorom da vas izvlači. Kuga nema osim inteligentnog 4WD ni blokadu diferencijala ni ništa slično, tako da pustinju i prašumu odmah zaboravite. Sa druge strane ima klirens niži od 20 santimetara, tako da je dobra za penjanje na ivičnjake i ništa osim toga, jer to je zaista mali klirens za jedan SUV. Sa druge strane zadnja klupa nudi mesta za dva putnika, a tri ako baš mora. Uz to nema dovoljno mesta za kolena za krupnije osobe. Gepek mu po mom mišljenju plitak i mali. Kuga je SUV za grad, a ako hoćete vozilo i za njivu i za igranku vi lepo razmislite o Subaru Foresteru. To nije nelogično kada se uporede cene, jer zaista mi nije jasno kako se Ford Kuga cenovno našao u društvu, jednog Forestera, CR-V ili Mazde CX-5, koji su po meni, pogotovu Subaru mnogo ozbiljniji SUV od Kuge. Sa druge strane očajna mreža usluga i kvaliteta održavanja servisa Grand Motorsa, kao i skupi delovi nisu dobra preporuka. To ne znači da je Kuga nekvaltetan auto, naprotiv. Nije sklona kvarovima, udobna je i brza. Ona po meni samo nije ono šta ja očekujem od jednog SUV-a.
Kakava je ford kuga 2016 god. tdci 88 kw - 120 ks
Bas ovoliko da napljujes Kugu,nije red jbg,subaru forester puca radilica ko staklo na 150 000 km,popravka problematicna-boxer motor ako rikne dizna moras ceo da vadis napolje posto je takva konstrukcija motora,Hondra CRV jako dobar SUV ali znatno tromija masina i samo jedan agregat za normalnu regi...straciju,msm na 2000kubika,a potrosnja katastrofa...nije Ford sjajan,ali je ekonomicniji auto od CRV-a i Subaru-aPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Mislim da ove mane po pitanju održavanja u stvari i nisu mane pošto generalno važe za bilo koji iole mlađi dizelaš. Na svima crkavaju i senzori i kompjuteri i svašta drugo, a DPF na bilo kojem autu ubija gradska vožnja - to je jednostavno tako i tu ne može ništa da se učini osim da jednom nedeljno i...zađeš na auto put i da ga voziš sve ukupno sat - sat i po vremena dok ne očistiš DPF. Za ovo sa 4x4 pogonom nisam očekivao da je naročito skuplje održavanje, mada je logično da može doći do nekih kvarova i da treba menjati ulje u diferencijalu. Generalno sam veliki ljubitelj ovog auta. I iskreno mi nije jasno zašto nije popularniji.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika