Pozdrav svima. Vozim Tipa sedana i pre desetak dana primetio sam da mi je prostor za rezervni točak do pola pun vode (čista bez prljavštine). Takođe na tapacirungu odozgo se već bila uhvatila buđ što govori da ta voda stoji tu duže vreme. Nije mi se ništa prosipalo u gepeku, pa me zanima da li je neko imao slična iskustva i odakle ta voda?
Nudimo zajam od minimalnog iznosa od 6.000 eura do
maksimalnog iznosa od 80.000.000 eura po fiksnoj
kamatnoj stopi od 5% . E-pošta : vioreliorgacreditservicii@gmail.com
WhatsApp:+33751839705
Dobrý den, jsem fyzická osoba, která nabízí krátkodobé a dlouhodobé půjčky mezi jednotlivci od 50 000 do 20 000 000 eur vážným lidem s úrokovou sazbou 2% ročně. Jsem připraven uspokojit své klienty bez protokolu maximálně 24 hodin Kontakt:
vioreliorgacreditservicii@gmail.com; whatapp: +33751839705
Potrebno je da si u stalnom radnom odnosu 3 mjeseca. Al traže ucesce 30 % al može i bez ucesca uzmeš gotovinski kredit. I onda je rata 18 hiljada dinara svaki mjesec 7 godina. Mislio uzeti sebi na kredit nov tipo. I uzo sevrolet kaptivu
Da li mogu vlasnici fiat dizela koji voze više gradske vožnje da kažu reč - dve o problemima sa dpf. Da li je istina da su moderni dizeli zbog tih problema postali pogodni samo za autoput? Razmišljam o kupovini novog Tipa sa jednim od dva dizel motora iz ponude.
Svakako su atmosferski MPI benzinci najbolji za grad jer imaju najčistije sagorevanje. Ipak dizelaši se mogu uspešno voziti ako se pravilno koriste i održavaju. S vremena na vreme nije loše produvati auto tako što će se voziti trećom do maksimalnog broja obrtaja. To je vrlo krosino za motor, mada mo...že i na nekih 50- ak hiljada km da se odradi dekarbonizacija i ona pročisti motor i izduv hemijskim putem. Takođe za motore sa DPF-om postoje i specijalna ulja koja sprečavaju prevremeno zapušenje (od posledica sagorevanja ulja). U suštini dok auto ima ispravne dizne, ispravan EGR ventil i ako korisiti to ulje ne bi smelo doći do nekog zagušenja. Ipak auto ne može ostati nov zauvek, pa vremenom se rad tih uređaja malo poremeti i to je glavni uzrok problema sa DPF-om. EGR ventil isto zna da pravi probleme, ali on se uspešno i jeftino čisti. Bitno je i njega održavati jer on može izazvati mnogo problema oko lošeg sagorevanja. Sve u svemu dizel zahteva kvalitetnije održavanje kako ne bi došlo do skupih kvarova.Pročitaj više
Ja ti ne bi preporucio da uzmez ga za 16000e,ne vredi toliko precenjen je ,ovaj auto je na nivou dacie logan,znatno je ispod i30,astre,megana i ostalih
Preterana potrosnja ulja. Vozim Tipo 1.4 sedan vec 2000km. Dakle vec dva puta sam merio i dosipao ulje. Po mojoj proceni trosi cak pola litra na 1000km (uglavnom po Beogradu). Litar ulja kosta 1000 dinara! Ovo mi je jako sumljivo. Koliko vas Tipo 1.4 trosi ulja?
Troši, ali ne toliko. Otprilike za godinu dana i cca 10000km potroši nešto manje od 1litra. U servisnoj knjižici piše koliko je normalno. Takođe na početku korišćenja svakog novog auta potrošnja je nešto veća.
Sad sam proverio servisnu knjigu i piše da je do 400 grama na 1000km normalno. Ako su tvoji podaci tačni, ti si negde na granici. Idi do servisa, makar na proveru.
Pozdrav planiram da kupim Tipo,1.4 95 ks,sad me zanima potrosnja,nesto sam nacuo da vuce bas bas puno,mnogo vise sto pise u specifikacijama?i da se posle 110 lose ponasa,da bukvalno nema razlike izmedj 5 i 6 brzine...
hvala unapred
Troši dosta više od fabrički deklarisanog, što je sasvim očekivano jer je obrtni moment pomeren ka visokim režimima i traži da se stisne gas da bi išao. Brzine jesu kratke što donekle olakšava vožnju sa takvim motorom, zato je utisak da su peta i šesta slične, ali tako mora inače bi se zagušio motor.... Sve u svemu za jedan savremen auto mislim da motor nije idealan, ali završava posao.Pročitaj više
Vozim tipa već dve nedelje, po novom sadu, dva izleta do beograda, 1.4 95 ks, potošnja malo ispod 11L / 100 km. Da li neko ima iskustva sa tolikom potrošnjom. Auto je prešao nekih 600 km, ide osetno boje nego prvih dana. Pitanje je, da li će se i ta potrošnja malo smanjiti razrađivanjem motora ili da ga menjam za multidžeta ?
Posle 10000km će potrošnja pasti za 0,5 - 1,0litre.
Vozim Tipo 1,6 MJ i prvih godinu dana je trošio između 7,5-8,2l/100km i bio sam dosta razočaran!
Sada posle 17000km troši prosečno do 7litara.
Motor 1,4 95ks je inače po meni preslab za tu karoseriju.
Sumnjam da će prosečna potrošnja pasti ikada... ispod 9,5litara.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Sliva se verovatno pored vrata vepeka ili ako ima šiber možda odvod od njega.
Razlog za prijavu korisnika
Nudimo zajam od minimalnog iznosa od 6.000 eura do
maksimalnog iznosa od 80.000.000 eura po fiksnoj
kamatnoj stopi od 5% . E-pošta : vioreliorgacreditservicii@gmail.com
WhatsApp:+33751839705
Razlog za prijavu korisnika
Dobrý den, jsem fyzická osoba, která nabízí krátkodobé a dlouhodobé půjčky mezi jednotlivci od 50 000 do 20 000 000 eur vážným lidem s úrokovou sazbou 2% ročně. Jsem připraven uspokojit své klienty bez protokolu maximálně 24 hodin Kontakt:
vioreliorgacreditservicii@gmail.com; whatapp: +33751839705
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kako se pokazao tipo benzinac 1,4
04. Jun 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je za kupovinu novog Tipa obavezan depozit? I da li za ostvarivanje kredita za kupovinu obavezan radni odnos ili moze svako da ostvari?
01. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Potrebno je da si u stalnom radnom odnosu 3 mjeseca. Al traže ucesce 30 % al može i bez ucesca uzmeš gotovinski kredit. I onda je rata 18 hiljada dinara svaki mjesec 7 godina. Mislio uzeti sebi na kredit nov tipo. I uzo sevrolet kaptivu
Razlog za prijavu korisnika
Uzmi sebi djip i pjevaj ip mala ip sjedi mi na djip
Razlog za prijavu korisnika
Dj kao djak
Dz kao dzak
Djip ne postoji u recniku
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li mogu vlasnici fiat dizela koji voze više gradske vožnje da kažu reč - dve o problemima sa dpf. Da li je istina da su moderni dizeli zbog tih problema postali pogodni samo za autoput? Razmišljam o kupovini novog Tipa sa jednim od dva dizel motora iz ponude.
17. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Svakako su atmosferski MPI benzinci najbolji za grad jer imaju najčistije sagorevanje. Ipak dizelaši se mogu uspešno voziti ako se pravilno koriste i održavaju. S vremena na vreme nije loše produvati auto tako što će se voziti trećom do maksimalnog broja obrtaja. To je vrlo krosino za motor, mada mo...že i na nekih 50- ak hiljada km da se odradi dekarbonizacija i ona pročisti motor i izduv hemijskim putem. Takođe za motore sa DPF-om postoje i specijalna ulja koja sprečavaju prevremeno zapušenje (od posledica sagorevanja ulja). U suštini dok auto ima ispravne dizne, ispravan EGR ventil i ako korisiti to ulje ne bi smelo doći do nekog zagušenja. Ipak auto ne može ostati nov zauvek, pa vremenom se rad tih uređaja malo poremeti i to je glavni uzrok problema sa DPF-om. EGR ventil isto zna da pravi probleme, ali on se uspešno i jeftino čisti. Bitno je i njega održavati jer on može izazvati mnogo problema oko lošeg sagorevanja. Sve u svemu dizel zahteva kvalitetnije održavanje kako ne bi došlo do skupih kvarova.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja ti ne bi preporucio da uzmez ga za 16000e,ne vredi toliko precenjen je ,ovaj auto je na nivou dacie logan,znatno je ispod i30,astre,megana i ostalih
Razlog za prijavu korisnika
Da, ali Megan sa tom opremom i takvim motorom košta 25.000 evra. Taj za 15.000 je kolt sa najslabijim benzincem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Preterana potrosnja ulja. Vozim Tipo 1.4 sedan vec 2000km. Dakle vec dva puta sam merio i dosipao ulje. Po mojoj proceni trosi cak pola litra na 1000km (uglavnom po Beogradu). Litar ulja kosta 1000 dinara! Ovo mi je jako sumljivo. Koliko vas Tipo 1.4 trosi ulja?
05. Aug 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Troši, ali ne toliko. Otprilike za godinu dana i cca 10000km potroši nešto manje od 1litra. U servisnoj knjižici piše koliko je normalno. Takođe na početku korišćenja svakog novog auta potrošnja je nešto veća.
Razlog za prijavu korisnika
Kad je nkv motor, mora malo troskariti ulja dok sve ne dodje na svoje, ali ovo je stvarno previse. Reklamiraj to.
Razlog za prijavu korisnika
Sad sam proverio servisnu knjigu i piše da je do 400 grama na 1000km normalno. Ako su tvoji podaci tačni, ti si negde na granici. Idi do servisa, makar na proveru.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav planiram da kupim Tipo,1.4 95 ks,sad me zanima potrosnja,nesto sam nacuo da vuce bas bas puno,mnogo vise sto pise u specifikacijama?i da se posle 110 lose ponasa,da bukvalno nema razlike izmedj 5 i 6 brzine...
15. Jun 2018.hvala unapred
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Troši dosta više od fabrički deklarisanog, što je sasvim očekivano jer je obrtni moment pomeren ka visokim režimima i traži da se stisne gas da bi išao. Brzine jesu kratke što donekle olakšava vožnju sa takvim motorom, zato je utisak da su peta i šesta slične, ali tako mora inače bi se zagušio motor.... Sve u svemu za jedan savremen auto mislim da motor nije idealan, ali završava posao.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
koja je potrosnja neke kombinovane voznje ?
Razlog za prijavu korisnika
Fabrika kaže kombinovano oko 6 i u gradu oko 8 litara. Zato mislim da će u gradu verovatno biti oko 10, a kombinovano 7-8.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Vozim tipa već dve nedelje, po novom sadu, dva izleta do beograda, 1.4 95 ks, potošnja malo ispod 11L / 100 km. Da li neko ima iskustva sa tolikom potrošnjom. Auto je prešao nekih 600 km, ide osetno boje nego prvih dana. Pitanje je, da li će se i ta potrošnja malo smanjiti razrađivanjem motora ili da ga menjam za multidžeta ?
29. Jun 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sačekaj još par hiljada km, prati uputstva proizvođača o razradi motora .
Razlog za prijavu korisnika
Posle 10000km će potrošnja pasti za 0,5 - 1,0litre.
Vozim Tipo 1,6 MJ i prvih godinu dana je trošio između 7,5-8,2l/100km i bio sam dosta razočaran!
Sada posle 17000km troši prosečno do 7litara.
Motor 1,4 95ks je inače po meni preslab za tu karoseriju.
Sumnjam da će prosečna potrošnja pasti ikada... ispod 9,5litara.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
u zavisnosti od stila voznje trebalo bi da padne ispod 9
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.