MojaGaraza - BMW 1-Series Cabrio (2008 - 2011) | MojaGaraža MojaGaraza - BMW 1-Series Cabrio (2008 - 2011) | MojaGaraža

Pronađi automobil

3 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A

Jedno prosto pitanje, da li mogu podici saobracajnu u muriji od automobila kojeg nisam vlasnik. Imam potvrdu.

27. Jun 2020.

Da li neko moze da mi objasni pojam rezonantni auspuh kod dvotaktnih motora?

21. Okt 2018.
Učitaj još odgovora

Ćao drugari,
Danas sam gledao jedan sa 1.6i motorom 2008. Godište, 157000km, i primetio sam da kada skinem čep sa motora tokom rada, počne da se guši, kao da će se ugasiti, ali se onda smiri, i kada vratim čep, opet počne da se guši i smiri se posle 2-3 sekunde. Da li je to normalno tako, i ako nije, šta bi moglo biti?
Hvala!

21. Maj 2016.
Miljan HDI 21. Maj 2016.

Normalno.
Remetis pritisak u motoru, poremecen odskace od idealnih vrednosti zato sto se sve odigra naglo.
Zatim ECU preispita sisteme i nadje kompromis.
Potpuno isto se desi i kada vracas cep.
Zasto ga uopste i skidas na relativno novom automobilu?
I koji ti je to BMW 2008 sa 1.6i motorom???

Vasilije Zderonjic 21. Maj 2016.

Generalno gledano, uvek postoji razlika pritiska između kućišta radilice i kartera s jedne strane i spoljašnje atmosfere . Postoji i ventil koji reguliše taj pritisak u koji s jedne strane ulazi svež vazduh, a s druge strane izduvni gasovi koji su se "provukli" do kartera .
E sad, kad se ta razli
...Pročitaj više

Sasa Miladinovic 21. Maj 2016.

Ja kada kupujem neki auto,ne skidam cep ili merac za ulje,to su za mene gluposti,prvi servis za registraciju vozila,dam crvenu ubaci sondu u uspuh i vidi vrednosti motora tokom rada dali su ok ili odstupaju i proverim kako koci i rucnu u tu cenu

Učitaj još odgovora
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top