Ćao drugari,
Danas sam gledao jedan sa 1.6i motorom 2008. Godište, 157000km, i primetio sam da kada skinem čep sa motora tokom rada, počne da se guši, kao da će se ugasiti, ali se onda smiri, i kada vratim čep, opet počne da se guši i smiri se posle 2-3 sekunde. Da li je to normalno tako, i ako nije, šta bi moglo biti?
Hvala!
Normalno.
Remetis pritisak u motoru, poremecen odskace od idealnih vrednosti zato sto se sve odigra naglo.
Zatim ECU preispita sisteme i nadje kompromis.
Potpuno isto se desi i kada vracas cep.
Zasto ga uopste i skidas na relativno novom automobilu?
I koji ti je to BMW 2008 sa 1.6i motorom???
Generalno gledano, uvek postoji razlika pritiska između kućišta radilice i kartera s jedne strane i spoljašnje atmosfere . Postoji i ventil koji reguliše taj pritisak u koji s jedne strane ulazi svež vazduh, a s druge strane izduvni gasovi koji su se "provukli" do kartera .
E sad, kad se ta razli...ka pritisaka na silu smanji, MAF i MAP senzori dobiju trenutno čudne podatke zbog kojih mogu da smanje ubrizgavanje goriva i onda motor počne da se guši. To sve zavisi od konstrukcije pojedinog motora .
Ja bih tebi preporučio da ako već daješ prilične pare na BMW iz 2008. , obavezno odeš negde da izmeriš kompresiju i naravno majstor će da pogleda i sva creva za vazduh i drugo .Pročitaj više
Ja kada kupujem neki auto,ne skidam cep ili merac za ulje,to su za mene gluposti,prvi servis za registraciju vozila,dam crvenu ubaci sondu u uspuh i vidi vrednosti motora tokom rada dali su ok ili odstupaju i proverim kako koci i rucnu u tu cenu
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Imam potvrdu o registraciji vozila.
Razlog za prijavu korisnika
Ne može, mora vlasnik lično. Jedino ako te ovlasti posebnim ovlašćenjem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko moze da mi objasni pojam rezonantni auspuh kod dvotaktnih motora?
21. Okt 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa, to ti je sportski auspuh za motocikle, dvotaktni motor imaju samo manji motocikli i skuteri.
Razlog za prijavu korisnika
Da ali na koji nacin funkcionise rezonantni auspuh?
Razlog za prijavu korisnika
Da ali kakvu funkciju ima rezonantni auspuh?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ćao drugari,
21. Maj 2016.Danas sam gledao jedan sa 1.6i motorom 2008. Godište, 157000km, i primetio sam da kada skinem čep sa motora tokom rada, počne da se guši, kao da će se ugasiti, ali se onda smiri, i kada vratim čep, opet počne da se guši i smiri se posle 2-3 sekunde. Da li je to normalno tako, i ako nije, šta bi moglo biti?
Hvala!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Normalno.
Remetis pritisak u motoru, poremecen odskace od idealnih vrednosti zato sto se sve odigra naglo.
Zatim ECU preispita sisteme i nadje kompromis.
Potpuno isto se desi i kada vracas cep.
Zasto ga uopste i skidas na relativno novom automobilu?
I koji ti je to BMW 2008 sa 1.6i motorom???
Razlog za prijavu korisnika
Generalno gledano, uvek postoji razlika pritiska između kućišta radilice i kartera s jedne strane i spoljašnje atmosfere . Postoji i ventil koji reguliše taj pritisak u koji s jedne strane ulazi svež vazduh, a s druge strane izduvni gasovi koji su se "provukli" do kartera .
E sad, kad se ta razli...ka pritisaka na silu smanji, MAF i MAP senzori dobiju trenutno čudne podatke zbog kojih mogu da smanje ubrizgavanje goriva i onda motor počne da se guši. To sve zavisi od konstrukcije pojedinog motora .
Ja bih tebi preporučio da ako već daješ prilične pare na BMW iz 2008. , obavezno odeš negde da izmeriš kompresiju i naravno majstor će da pogleda i sva creva za vazduh i drugo .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja kada kupujem neki auto,ne skidam cep ili merac za ulje,to su za mene gluposti,prvi servis za registraciju vozila,dam crvenu ubaci sondu u uspuh i vidi vrednosti motora tokom rada dali su ok ili odstupaju i proverim kako koci i rucnu u tu cenu
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.