Pomoć,
Molim Vas ako neko zna da mi pomogne...
Naime,imam Audi A6 plin benzin,( plin je sekvent),do danas normalno radio,bez problema,sad slabo pali,ne drzi Ler gas uopste, takodje kad se napokon upali malo radi,pa se ugasi,ne znam sta mu je,auto je bas održavan. Ne pokazuje gresku na kompjuteru,ali eto kao da negdje gubi struju. Muz je verglao pola sata danas pod gasom radi,cim se gas pusti ugasi se. Onda neko vrijeme dobro radi,pa opet isti problem. Ukoliko je imao neko slicna iskustva volila ...bih da podjeli sa mnom. Hvala unaprijed.Pročitaj više
S obzirom da se pali na benzin,pa nakon nekog vremena sam prebaci na plin,na benzinu ne drzi dugo,ugasi se odmah...Kad napokon sastavi i kad se vozi,na plinu nema problema uopste...Cim se upali na benzin,brzo se ugasi,tj.uopste nema Ler gasa.Kao da mu je problem to prebacivanje sa benzina na plin......Ne znam,jutros normalno upalio,sve u redu ne cuje se.Nisam pametna vise ,hvala za svaku pomoć i bilo koju informaciju.Pročitaj više
Zamijenio sam displej na kilometar satu audi a6 2001. godina. Sad mi na novom displeju ne pokazuje ni jedan podatak tačno, recimo trenutna potrošnja je 0,2 l, kilometraža koja se može preći se mijenja i nije ni približna, a temeperaturu okolnu prikazuje da je veća za najmanje 5 stepeni. Je li u pitanju taj novi displej LCD ili se nešto mora podesiti?
Da li nakon zamjene lcd displeja na kilometar satu audija a6 treba podešavati parametre ili ne? Naime, zamijenio sam lcd displej i na njemu su netačni podaci o potrošnji goriva, temepraturi vazduha i slično. Ili je to do lcd displeja?
Pozz svima, uzeo bih audi a6 2002 god, 2.0 benzin plin, sad, dobio sam informaciju da sekvent taj ne prebacuje na plin, dok ne postigne radnu temperaturu motora, interesuje me koliko je to tacno... 🙂🙂 Jer ako je tako, po gradu ce mi biti kao da idem na benzin...
Ne radnu temperaturu motora, nego temperaturu na kojoj može raditi uređaj. To se podešava, može biti na 30, 40 stepeni. 30 stepeni leti praktično odmah postiže, čim pređe 1500 obrtaja prebaci i automatski. Zimi je potrebno 2-3 do 5 min. zavisno koliko je hladno. Tada je idealno da pustiš motor na le...ru da radi 5 min. da se zagreje, tako manje troši benzin i kad kreneš odmah prebaci na plin.Pročitaj više
pozdrav svima.Evo ovako imam jedan problem, mozda mi neko moze pomoci. U pitanju je AUDI A6 2,5 TDI , 2002 godiste. 130 kw. Pre nedelju dana sam mu menjao filter za naftu , ali sam napravio jednu gresku ,prilikom zamene filtera nisam dolio naftu u filter koji sam zamenio , pokusavao sam da ga upalm (verglao sam ceo dan) ali nije hteo da upali. Posle su mi ljudi rekli da sam morao da sipam naftu u filter pre nego sto sam ga namontirao , da ne bi povukao vazduh, jer ga je posle vrlo tesko upaliti.... ajde ja sam shvatio gde sam pogresio i zasto nece da upali , sipao sam naftu u filter i u creva (skroz sam ih napunio) , onda sam opet pokusavao da ga upalim i verglao sam (cak sam i dizne odvrtao da bi , ako ima negde vazduh, izbacio na dizne) , i dalje nije hteo da upali, na kraju sam ga pod punim gasom palio, i nekako sam ga upalio.Ostavio sam ga da radi 10-15 minuta i onda sam ga ugasio.Sutra dan , ujutru sam ga opet upalio (normalno je upalio, sve je bilo u redu) , malo sam ga provozao kroz grad , jedno 10 km i , da bi , ako ima jos vazduha u sistemu, izbacio (lepo je je radio i vuko, nije se gasio, sve normalno) onda sam ga parkirao i ugasio. Nakon toga 2-3 dana ga nisam palio, 4 dan sam pokusao da ga upalim, ali nije hteo ni da cuje, cak sam mu i akumulator ispraznio, ma jok, nije hteo. Mislio sam da je jos imao vazduha u sistemu, pa sam skinuo crevo koje izlazi iz filtera za naftu i za njega prikacio jos jedno providno crevo , da bih sve mehure (vazduh) izbacio , tako sam i uradio vise nije bilo mehura , vratio sam crevo (zakacio) za filter, ali nije bilo sanse da upali. Jedan majstor mi je reko , da mu je najverovatnije crkla pumpa, koja se nalazi u rezervoaru koja gura naftu do bosh pumpe, a drugi majstor mi je reko da ta pumpa ,koja se nalazi u rezervorau ne sluzi da bi gurala tu naftu do bosh pumpe , i da mi sigurno ona nije crkla, nego da moze da se desi da je crkla bosh pumpa, posto ona sluzi da bi vukla naftu do nje i onda pod pritiskom je gura do dizni, ali ako ima vazduha ona verovatno nije crkla nego radi u praznu zbog vazduha. Sad ja sam vazduh izbacio iz sistema i dogurao je do bosh pumpe ali i dalje nece da upali (cak sam i rezervoar napunio do pola) . Jos da kazem da sam sva creva proverio i da nigde ne ubacuje vazduh. Ako moze neko da mi pomogne (kaze) da li mozda zna neku caku koju mozda nisam uradio , a da moze da mi pomogne? (Mozda ima vazduh u bosh pumpi, ali ako zna neko kako mogu da izbacim taj vazduh iz nje?) . Mozda je cak crkla bosh pumpa nez vise ni ja sve sam pokusavao. Zna li neko???Pročitaj više
prijatelju nemoj da pucas pare i zivce idi na dijagnostiku i znaces sta je u pitanju.ali sigurno je ocitao gresku jer nije dobijao naftu pise ti negde fuel nresetuj i sve ce biti u redu ali pre toga moras da ispustis vazduh iz sistema ako jesi samo na dijagnostici ga resetuj i to je to sto posto ce ...raditi inace ja se time bavim pa da znas iz prve ruke dijagnostika kosta 20e.uradi je bilo gde izbacice sve sta nije uredu i zasto nece da upali.srecnoPročitaj više
nisam derikoza kod mene je dijagnostika 10e ali znam mnoge koji rade za 15 i 20e i nezaboravi da moras imati u vecini slucajeva orginalnu dijagnostiku jer samo pojedine univerzalne mogu da prikazu tacan kvar.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Da li se isto dešava na plin i na benzin?
Razlog za prijavu korisnika
S obzirom da se pali na benzin,pa nakon nekog vremena sam prebaci na plin,na benzinu ne drzi dugo,ugasi se odmah...Kad napokon sastavi i kad se vozi,na plinu nema problema uopste...Cim se upali na benzin,brzo se ugasi,tj.uopste nema Ler gasa.Kao da mu je problem to prebacivanje sa benzina na plin......Ne znam,jutros normalno upalio,sve u redu ne cuje se.Nisam pametna vise ,hvala za svaku pomoć i bilo koju informaciju.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Znači da ne radi dobro na benzin, na plin radi. Promeni filter benzina pošto povremeno ne radi dobro, možda ima vlagu u benzinu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zamijenio sam displej na kilometar satu audi a6 2001. godina. Sad mi na novom displeju ne pokazuje ni jedan podatak tačno, recimo trenutna potrošnja je 0,2 l, kilometraža koja se može preći se mijenja i nije ni približna, a temeperaturu okolnu prikazuje da je veća za najmanje 5 stepeni. Je li u pitanju taj novi displej LCD ili se nešto mora podesiti?
29. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Da li nakon zamjene lcd displeja na kilometar satu audija a6 treba podešavati parametre ili ne? Naime, zamijenio sam lcd displej i na njemu su netačni podaci o potrošnji goriva, temepraturi vazduha i slično. Ili je to do lcd displeja?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz svima, uzeo bih audi a6 2002 god, 2.0 benzin plin, sad, dobio sam informaciju da sekvent taj ne prebacuje na plin, dok ne postigne radnu temperaturu motora, interesuje me koliko je to tacno... 🙂🙂 Jer ako je tako, po gradu ce mi biti kao da idem na benzin...
10. Maj 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sekvent uredjaj prebacuje na onoliko stepeni koliko ga majstor nasteluje. Obicno je u pitanju oko 45-50 stepeni celzijusa.
Razlog za prijavu korisnika
Meni prebacuje na 30c.bukvalno ga vozim minut do dva maksinalno i potrosi mi leti oko 700din.leti a zimi max.1500.
Razlog za prijavu korisnika
Ne radnu temperaturu motora, nego temperaturu na kojoj može raditi uređaj. To se podešava, može biti na 30, 40 stepeni. 30 stepeni leti praktično odmah postiže, čim pređe 1500 obrtaja prebaci i automatski. Zimi je potrebno 2-3 do 5 min. zavisno koliko je hladno. Tada je idealno da pustiš motor na le...ru da radi 5 min. da se zagreje, tako manje troši benzin i kad kreneš odmah prebaci na plin.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8200696/audi-a6-30-quattro ' DA LI NEKO IMA ISKUSTVA SA OVIM MOTOROM?
16. Dec 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
pozdrav svima.Evo ovako imam jedan problem, mozda mi neko moze pomoci. U pitanju je AUDI A6 2,5 TDI , 2002 godiste. 130 kw. Pre nedelju dana sam mu menjao filter za naftu , ali sam napravio jednu gresku ,prilikom zamene filtera nisam dolio naftu u filter koji sam zamenio , pokusavao sam da ga upalm (verglao sam ceo dan) ali nije hteo da upali. Posle su mi ljudi rekli da sam morao da sipam naftu u filter pre nego sto sam ga namontirao , da ne bi povukao vazduh, jer ga je posle vrlo tesko upaliti.... ajde ja sam shvatio gde sam pogresio i zasto nece da upali , sipao sam naftu u filter i u creva (skroz sam ih napunio) , onda sam opet pokusavao da ga upalim i verglao sam (cak sam i dizne odvrtao da bi , ako ima negde vazduh, izbacio na dizne) , i dalje nije hteo da upali, na kraju sam ga pod punim gasom palio, i nekako sam ga upalio.Ostavio sam ga da radi 10-15 minuta i onda sam ga ugasio.Sutra dan , ujutru sam ga opet upalio (normalno je upalio, sve je bilo u redu) , malo sam ga provozao kroz grad , jedno 10 km i , da bi , ako ima jos vazduha u sistemu, izbacio (lepo je je radio i vuko, nije se gasio, sve normalno) onda sam ga parkirao i ugasio. Nakon toga 2-3 dana ga nisam palio, 4 dan sam pokusao da ga upalim, ali nije hteo ni da cuje, cak sam mu i akumulator ispraznio, ma jok, nije hteo. Mislio sam da je jos imao vazduha u sistemu, pa sam skinuo crevo koje izlazi iz filtera za naftu i za njega prikacio jos jedno providno crevo , da bih sve mehure (vazduh) izbacio , tako sam i uradio vise nije bilo mehura , vratio sam crevo (zakacio) za filter, ali nije bilo sanse da upali. Jedan majstor mi je reko , da mu je najverovatnije crkla pumpa, koja se nalazi u rezervoaru koja gura naftu do bosh pumpe, a drugi majstor mi je reko da ta pumpa ,koja se nalazi u rezervorau ne sluzi da bi gurala tu naftu do bosh pumpe , i da mi sigurno ona nije crkla, nego da moze da se desi da je crkla bosh pumpa, posto ona sluzi da bi vukla naftu do nje i onda pod pritiskom je gura do dizni, ali ako ima vazduha ona verovatno nije crkla nego radi u praznu zbog vazduha. Sad ja sam vazduh izbacio iz sistema i dogurao je do bosh pumpe ali i dalje nece da upali (cak sam i rezervoar napunio do pola) . Jos da kazem da sam sva creva proverio i da nigde ne ubacuje vazduh. Ako moze neko da mi pomogne (kaze) da li mozda zna neku caku koju mozda nisam uradio , a da moze da mi pomogne? (Mozda ima vazduh u bosh pumpi, ali ako zna neko kako mogu da izbacim taj vazduh iz nje?) . Mozda je cak crkla bosh pumpa nez vise ni ja sve sam pokusavao. Zna li neko??? Pročitaj više
08. Apr 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
prijatelju nemoj da pucas pare i zivce idi na dijagnostiku i znaces sta je u pitanju.ali sigurno je ocitao gresku jer nije dobijao naftu pise ti negde fuel nresetuj i sve ce biti u redu ali pre toga moras da ispustis vazduh iz sistema ako jesi samo na dijagnostici ga resetuj i to je to sto posto ce ...raditi inace ja se time bavim pa da znas iz prve ruke dijagnostika kosta 20e.uradi je bilo gde izbacice sve sta nije uredu i zasto nece da upali.srecnoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Koji si ti derikoza KEBO
Razlog za prijavu korisnika
nisam derikoza kod mene je dijagnostika 10e ali znam mnoge koji rade za 15 i 20e i nezaboravi da moras imati u vecini slucajeva orginalnu dijagnostiku jer samo pojedine univerzalne mogu da prikazu tacan kvar.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.