Ukratko koji preporucujete i zasto?
A3 2000g 1.9 disel 96/131 ili 2001g 1.8 92/125 Benzin+gas
Unapred hvala...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
koliko moze da kosta veliki servis za A3, 1999.godiste?
28. Aug 2014.koliko se secam jednog kolegu je izashao 260 evra
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
planiram da kupima A3 1.6 75 kw molim za komentare vlasnika.
20. Feb 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Audi A3 2003 (facelift), 5 vrata, 1.9TDI 96kW(131KS), 6 brzina, uvezen iz Nemačke pre godinu i 4 meseca sa pređenih 164000. Prešao sam sa njim do sada 20000km BEZ IKAKVIH problema, menjao ulje i sve filtere prilikom uvoza i još jednom ulje i filtar ulja i to je sve. Veliki servis ću da radim za 20000km, dakle još nešto više od godinu sa ovakvim tempom vožnje. Auto sa 1275kg i sa motorom od 131KS LETI, potoršnja ide od 4 do 8l/100km zavisno od načina vožnje a u proseku 5-6l. Sipaj i vozi! Mislim ... da su VW TDI sa pump-duse najbolje što je VW izbacio u zadnjih 10-tak godina! Robusni motori, manje osetljivi na kvalitet goriva od Common Rail motora jer im se sklop pumpa-dizna podmazuju sa motornim uljem. Sipao sam na svim mogućim pumpama bez razlike, a pali na -22 bez problema. Pročitaj više
11. Feb 2012.Vladimire, imao sam 3 godine A3 131ks 6b, kupljen sa 180.000 prodat sa 270.000 na otvorenom i ako ga gazis tesko je preci 5 , 5,5l(ja sam cesto dobijao cifru 4,9). Nisam imao bord c. ali verujem da u gradu sigurno nikad nije presla 6,5l, 7 plafon(odokativno) osim ako ga bas forsiras, sto ja ne prakt...ikujem. Mozda ti motor nije bas u najboljem stanju, ne znam sta da ti kazem.Pročitaj više
Evo da još malo upotpunim utiske posle joše jedne godine vožnje - ukratko jedan veliki :)
Što duže vozim ovaj auto to je zabava veća :) Ne mislim uopšte o potrošnji mada volim da pogledam na board comp (BC) i pokušavam da nadmašim sebe posle svakog punjenja rezervoara, da smanjim potrošnju za koji d...ecilitar ali ne vredi, ovaj auto prosto te izaziva na oštriju vožnju :) I taman kad pomislim da sam postigao 6,3l otvori se prazan put ispred, dodam gas i nasmejem se :) ... I zaboravim na BC, hahahaha. Zabavi nikad kraja.
Šalu na stranu, ovaj motor je pravo čudo što se tiče snage i potrošnje. Ako se pažljivo vozi u bilo kojim uslovima zna da bude izuzetno štedljiv dok sa druge strane imate strašnu "aždaju" ispod haube koja može itekako da povuče kad treba. U mom slučaju se potrošnja na otvorenom kretala od 4,7 do 5,5 na putevima gde brzina ne prelazi 115-120km/h, najčešće od 5 do 5,3. Na autoputu oko 120-130km/h potrošnja je još uvek prihvatljivih 5,5 do 6l. Kad brzina prelazi 120km/h znatno raste potrošnja tako da preko 140km/h potrošnja ide oko 6-7l.
Prema dosadašnjem iskustvu potrošnja u gradu zavisi od mnogo faktora, broj semafora, gradska gužva, stil vožnje i stvarno može da dosegne i preko 8l naročito zimi kod većih gužvi i zastoja.
Ja koristim dobar dio autoputa kad idem na posao i s posla pa potrošnju držim u granicama oko 6,5l.
Možda izgleda čudno ali ujutro kad krenem na posao svaki put se obradujem vožnji od Zemuna ka Hramu na Vračaru gde radim jer znam da ću dobrim delom puta voziti autoputem koji je na svu sreću sada prilično dobro sređen. Glatka vožnja autoputom do 100km/h (KAMERE!!!) u 6-toj brzini sa tihim motorom na 1800-2000 obrtaja je prava milina a smanjuje prosječnu potrošnju.
Ko jednom proba ovaj auto sa 1.9TDI 96kw i 6 brzina teško da će da razmišlja o nečem drugom, upravljiv, stabilan (posebno zbog 225/45R17 guma!), štedljiv kad treba, može da povuče u svakoj brzini od 1800+ obrtaja. Jednom rečju prava zabava.
I posle svega ja ne razmišljam puno o održavanju, da li će da "crkne" turbo , da li ovo da li ono, ne plašim se i do sad nemam lošeg iskustva. Naravno da su kvarovi mogući ali mislim da ne treba puno razmišljati o mogućim kvarovima nego o tome da se auto MORA redovno i adekvatno održavati. Moj auto održava moj rođak, vlasnik jednog autoservisa za VW vozila koji inače u svom voznom parku ima Pasat sa 1.9 96kw istim motorom a koji mu je omiljeni auto za vožnju. Prema njegovom savetu, najbitnije je da se redovno menja ulje, prema njegovom predlogu oko 10000 iako je servis predviđen na oko 15000 (u Nemačkoj long life ide na 30000!!!) zatim da se motor čuva od pregrevanja i da se ne "tera" u crveno (broj obrtaja manji od 4300). Što se tiče turbine za njeno dobro "zdravlje", po njegovom savetu, nije loše motor poterati ponekad na veći broj obrtaja do 4000 na autoputu npr kad ubrzavate u nižem stepenu prenosa.
Toliko za sada.
Pozdrav svim vlasnicima VW TDI motora a posebno onima koji voze A3 :)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
decko taj auto sigurno nije presao toliko nego sigurno 300000km,tako racunaj na ulaganja,zamajca seta kvacila,turbine,itd.
20. Jan 2012.Tako je. Ziva istina. Plivajuci zamajac, Eger ventil, Turbina, pa jos nova, a ne valja. Ljudi cuvajte se ZEDERa. Pri ugradnji, toliko su grubi, da naprave stetu, koja premasuje zeder nekoliko puta, a posle, sta vam BOG da. Kod novije generacije automobila najvaznija je dijagnostika, a to je kod nas ...spansko selo, posto ima jako malo pravih Majstora. U vecini slucajeva padamo u ruke Montera, tj. Dundjera, koji su priuceni i jedino sto znaju, to je skini, stavi, odnosno ako nesto nije u redu sa motorom, najbolje bi bilo da se ceo zameni. Tako je to, na zalost, kod nas.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.