Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
KOMPAKTNI,BEZVREMENSKOG IZGLEDA ,DOSTA OPREME I JAK MOTOR ZA TAJ AUTOMOBIL,TAKO DA DOBRO POVUCE,.AUTOMATSKA KLIMA,.LEP ENTERIJER,.MALO KRUCE VESANJE,.STVAR,.ZELJE,.ALI SVE U SVEMU ZA TAJ NOVAC,.KOLIKO JE NA TRZISTU,.DOBAR AUTO,.
HOCE ELEKTRIKA,.NPR,PODIZACI PROZORA DA ZEZAJU,.MALO SKUPLJI DELOVI PRI ODRZAVANJU OD RIVALA,.TVRDJE VESANJE,.SVE U SVEMU SITNICE KOJE ZELITE MENJATI,.SU SKUPLJE NEGO NEKI DEO KOJI JE POTREBNIJI ZA SAM AUTOMOBIL,.I VOZNJU,.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kupljen pre 4 meseci, 2001 1.8T 150hp sa manuelnim menjacem od 5 brzina i prednjom vucom. Odmah uradjeni mali servis(filter ulja, goriva i vazduha, puna sintetika Castrol Magnatec 5w40) i veliki servis(zupcasti kais, spaner, hidrozatezac, pumpa za vodu, spaner pk, pk. kais, filter klime, antifriz G1...2). Svecice su bile istrosene pa sam ih zamenio(NGK-R, komad 1400 din). U januaru kupljen nov akumulator. Auto pali ko mina.
Auto ide kao nevreme, pri bilo kojem broju obrtaja ubrzava izuzetno, prima gas kao blesav. S obzirom da vec pri 1750rpm ima 210 nm, moze se bez problema voziti i na nizim obrtajima. U prvoj ide 70km/h a u drugoj 110 km/h ako se vozi do crvene. Prosecno bucan za benzinca u kabini pri 100km/h u petoj brzini (oko 2500rpm). Takodje, proizvodi lep zvuk zbog turbine i zbog toga sto ima 5 ventila po cilindru. Sasvim stabilan auto u u krivini, pogotovu sa 17'' felnama. Volan nije narocito precizan u gradu, ali pri vecim brzinama dobija na cvrstini i postaje pun pogodak. Menjac i kvacilo odlicni.
Jedan od boljih paketa opreme posedujem (alkantara, automatska klima, el. siber, parking senzori), i zaista je uzivanje u voznji.
Ono po cemu je Audi poznat su materijali u enterijeru, tako da je kvalitet istih savrsen. Svakom detalju je posvecen trud i nakon 18 godina nista ne krcka i nije izlizano.
Sa limarijom nemam nikakvih problema, nigde trunke korozije.
Ako planirate kupovinu, uzmite limarijski zdravog jer je Audijeva limarija dosta skupa. Imao sam peh na parkingu, nezgodno sam ga cuknuo pri isparkiravanju i steta je bila 320e sa delovima i rukama.
Jedini problem koji imam sa njim je blago variranje obrtaja. Problem se javlja narocito kod hladnog starta, ali cim se ugreje, vraca se u normalu.
Danas sam mu izmerio potrosnju i iznosi 11 litara "normalne" beogradske voznje, sto i nije neka mana jer je turbo benzinac od 150 konja, pritom 18 godina... star. Po tome bih rekao da na otvorenom putu trosi 8-8.5 litara.
Posto sam visok 195cm, mogu da se smestim udobno, ali iza mene fali prostora. Posto je dosta cvrst auto, oseca svaku neravninu na putu i mora postojati oprez zbog trapova, mada to i nije neka mana jer je veoma stabilan. Na otvorenom putu fali sesta brzina. Relativno mali ajnslag za manevrisanje u gradu za tu klasu automobila.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedovao sam ga 4 god i napravio s njim preko 100 000km. Motor je 1.9tdi 81kw ali je bio čipovan. Išao je kao nevreme. Od 0-100 za 8sec max brzina mu je bila 220km. Mogao je i više ali je nedostajala 6 brzina. Potrošnja nije bila velika pri normalnoj vožnji nije prelazila 5,5l. Održavanje tu ...i tamo prosek. Kvalitet izrade na nivou.
Prva mana limarija. Istruno je bio na vratima na pragovima. Druga mana na 350 000 otišla glava motora. Veoma loša zvučna izolacija. Imate osećaj da je motor u kabini pored vas. Nazad skoro da i nema mesta za prosečnu osobu. Gepek takođe mali.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9TDI varijanta sa pet vrata. Glavna prednost mu je potrošnja. Troši oko 5 - 5.5l dizela. Čak ni po gradu ili sa agresivnijom vožnjom po autoputu ne troši bog zna koliko više od toga. Motor je generalno govoreći pouzdan, ali ima drugih stvari koje mogu zadati glavobolju.
Živahan je za dize...la sa relativno malo konjskih snaga (moj ima 90 i kusur) i zabavan je za vožnju.
Prednji trap se često i lako rastrese. Letva volana je problematična. Nije prohromska i lako zarđa ako je majstor ne montira dobro pa procuri, a remont košta 120€ plus ono što majstor uzme za demontažu i montažu (bar 60 evra još).
Nije neudoban, ali za dalja putovanja može biti problemat...ičan, mada je daleko od lošeg iskustva u tom smislu.
Sada su već punoletni uglavnom pa elektronika polako crkava i često im ne radi ili čudno radi zadnji brisač, kontrole retrovizora, centralna brava, radio podizači prozora i slično.
Ovo je trebalo da ode za Audi A3, 1.9 TDI. Ne znam otkud ovde
Promeniću ja model.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
EKSRA AUTO SA MOTOROM 18T PREKO 330000HILJADA RADI KO SAT
PREDNJI TRAP
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Od nedavno sam postao vlasnik ovog auta i to skroz ne planirano. 1.9tdi 131ks quattro auto ide kida,na putu je kao na sinama.Sedista su kadice meni se svidjaju drze u krivi ne mrdas.Potrosnja za tu snagu i pogon smesna jer ima 6 brzina naravno kad se tera pun gas trosi al normalne voznje 5 6 nafte ...pun je snage i elastican. Quattro zakon uz masnu banderu .
Mane neke ozbiljne jos nisam uocio mozda neke sitnice al to se sve lako sredjuje tipa lako se grebu plastike malo je nizi pa mora oprezno po nasim putevima i trotoarima.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U odnosu na Golf udobniji, veći prtljažnik, pouzdan i vrlo jak, nije veliki potrošač, stabilan, dugotrajan, mnogo prelazi, otporan na koroziju, enterijer kvalitetan i lep.
Skup za održavanje zbog seta kvačila i turbine sa promenljivom geometrijom, veliki servis se radi na 60000 zbog čestih slučajeva pucanja zupčastog kajiša, kvarljive instrument table, korodiranje zadnjih kočionih cevi, spadanje vrata kod kupea.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prvo i najvaznije, auto vuce bolesno, pri tom uopste nije bucan. Izolacija kabine perfektna. Potrosnja minimalna za tu konjazu. Sasija ne korozira, jos jedan veliki plus. Delovi dosta jeftini, u rangu sa opelom. Auto ne skripi, ne krcka, nema gresaka u elektronici. Izgled mu ne zastareva! Uz par sit...nih detalja, deluje 10godina mladje
Prevelike kadice za vozaca i suvozaca... Pozadi nema mesta, ali to nije moj problem, tako da i nije mana.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
naravno zaboravio sam da je 1,6 cist benzinac, nije krut na rupama vec pliva po rupama, tajkome je krut mora proveriti amortizere,mana jesu sitnice pout resetkicfe na donjem delu branika/spojlea koje papreno kostaju po strani Ž(mpostoji leva i desna) i jedna kosta skoro 5000 dinara obicna plastika. ...nema turbinu takav je motor i euro 4 je jer je menjan u auduijevom servisu a porucen iz audi fabrike , sveodradjeno u milano -italija! cak i tamo drapaju, ukrali su mu šus pleh i tapacir na haubi!. preso do sada 114,000 km prosecna potrosnja na otvorenom 5-7 litara u gradu negde oko 7-8 litara sa normalnom voznjopm bez drzanja noge na gasu!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika