naravno zaboravio sam da je 1,6 cist benzinac, nije krut na rupama vec pliva po rupama, tajkome je krut mora proveriti amortizere,mana jesu sitnice pout resetkicfe na donjem delu branika/spojlea koje papreno kostaju po strani Ž(mpostoji leva i desna) i jedna kosta skoro 5000 dinara obicna plastika. ...nema turbinu takav je motor i euro 4 je jer je menjan u auduijevom servisu a porucen iz audi fabrike , sveodradjeno u milano -italija! cak i tamo drapaju, ukrali su mu šus pleh i tapacir na haubi!. preso do sada 114,000 km prosecna potrosnja na otvorenom 5-7 litara u gradu negde oko 7-8 litara sa normalnom voznjopm bez drzanja noge na gasu!Pročitaj više
KOMPAKTNI,BEZVREMENSKOG IZGLEDA ,DOSTA OPREME I JAK MOTOR ZA TAJ AUTOMOBIL,TAKO DA DOBRO POVUCE,.AUTOMATSKA KLIMA,.LEP ENTERIJER,.MALO KRUCE VESANJE,.STVAR,.ZELJE,.ALI SVE U SVEMU ZA TAJ NOVAC,.KOLIKO JE NA TRZISTU,.DOBAR AUTO,.
HOCE ELEKTRIKA,.NPR,PODIZACI PROZORA DA ZEZAJU,.MALO SKUPLJI DELOVI PRI ODRZAVANJU OD RIVALA,.TVRDJE VESANJE,.SVE U SVEMU SITNICE KOJE ZELITE MENJATI,.SU SKUPLJE NEGO NEKI DEO KOJI JE POTREBNIJI ZA SAM AUTOMOBIL,.I VOZNJU,.
SVE U SVEMU DOBAR AUTOMOBIL,.ALI NISAM IMAO SRECE JER 1 SRAF JE PUKAO KOJI DRZI KLIPNJACU I NAPRAVIO MI LOM U MOTORU ZATO I ZELIM KUPITI DRUGI,.POCEPAO JE BLOK,.OSTETIO RADILICU I OSTALE DELOVE UNUTAR MOTORA,.MOLIM AKO NEKO ZNA ILI IMA DA NAPISE U KOMENTARU ZA MOTOR,OZNAKE ASZ,.HVALA UNAPRED,.
Kupljen pre 4 meseci, 2001 1.8T 150hp sa manuelnim menjacem od 5 brzina i prednjom vucom. Odmah uradjeni mali servis(filter ulja, goriva i vazduha, puna sintetika Castrol Magnatec 5w40) i veliki servis(zupcasti kais, spaner, hidrozatezac, pumpa za vodu, spaner pk, pk. kais, filter klime, antifriz G1...2). Svecice su bile istrosene pa sam ih zamenio(NGK-R, komad 1400 din). U januaru kupljen nov akumulator. Auto pali ko mina.
Auto ide kao nevreme, pri bilo kojem broju obrtaja ubrzava izuzetno, prima gas kao blesav. S obzirom da vec pri 1750rpm ima 210 nm, moze se bez problema voziti i na nizim obrtajima. U prvoj ide 70km/h a u drugoj 110 km/h ako se vozi do crvene. Prosecno bucan za benzinca u kabini pri 100km/h u petoj brzini (oko 2500rpm). Takodje, proizvodi lep zvuk zbog turbine i zbog toga sto ima 5 ventila po cilindru. Sasvim stabilan auto u u krivini, pogotovu sa 17'' felnama. Volan nije narocito precizan u gradu, ali pri vecim brzinama dobija na cvrstini i postaje pun pogodak. Menjac i kvacilo odlicni.
Jedan od boljih paketa opreme posedujem (alkantara, automatska klima, el. siber, parking senzori), i zaista je uzivanje u voznji.
Ono po cemu je Audi poznat su materijali u enterijeru, tako da je kvalitet istih savrsen. Svakom detalju je posvecen trud i nakon 18 godina nista ne krcka i nije izlizano.
Sa limarijom nemam nikakvih problema, nigde trunke korozije.
Ako planirate kupovinu, uzmite limarijski zdravog jer je Audijeva limarija dosta skupa. Imao sam peh na parkingu, nezgodno sam ga cuknuo pri isparkiravanju i steta je bila 320e sa delovima i rukama.
Komfor
Jedini problem koji imam sa njim je blago variranje obrtaja. Problem se javlja narocito kod hladnog starta, ali cim se ugreje, vraca se u normalu.
Danas sam mu izmerio potrosnju i iznosi 11 litara "normalne" beogradske voznje, sto i nije neka mana jer je turbo benzinac od 150 konja, pritom 18 godina... star. Po tome bih rekao da na otvorenom putu trosi 8-8.5 litara.
Posto sam visok 195cm, mogu da se smestim udobno, ali iza mene fali prostora. Posto je dosta cvrst auto, oseca svaku neravninu na putu i mora postojati oprez zbog trapova, mada to i nije neka mana jer je veoma stabilan. Na otvorenom putu fali sesta brzina. Relativno mali ajnslag za manevrisanje u gradu za tu klasu automobila.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
naravno zaboravio sam da je 1,6 cist benzinac, nije krut na rupama vec pliva po rupama, tajkome je krut mora proveriti amortizere,mana jesu sitnice pout resetkicfe na donjem delu branika/spojlea koje papreno kostaju po strani Ž(mpostoji leva i desna) i jedna kosta skoro 5000 dinara obicna plastika. ...nema turbinu takav je motor i euro 4 je jer je menjan u auduijevom servisu a porucen iz audi fabrike , sveodradjeno u milano -italija! cak i tamo drapaju, ukrali su mu šus pleh i tapacir na haubi!. preso do sada 114,000 km prosecna potrosnja na otvorenom 5-7 litara u gradu negde oko 7-8 litara sa normalnom voznjopm bez drzanja noge na gasu!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika