Što ne bi? Moći će sigurno još dosta godina sa se registruje regularno, a nakon 35 godina ako bude u dobrom stanju svakako će moći da se registruje kao oldtajmer ako zabrane drugačije...
Imam audi 80 b4,1.9 tdi 66 kw auto evo 5 6 mjeseci ide baš loše 50posto gore nego prije turbina mu je dobra, za bosh pumpu ne znam, uz brdo ide lose,prvom drugom odma oce da se ugasi,dosta mi je ljudi reklo da je protokomjer pa šta je ako neko ima iskustva sa njim?
Zdravo imam Audi 80 93 god 2.0 116ks trosio je vodu i pokazao tu ispod dihtunga glave i bloka ulje pa sam pomislio da je do njega, oterao sam kod majstora skinuo glavu i kaze da je dihtung dobar, a pre skidanja glave u voznji na primer oko 15-20km stvara pritisak u boci i voda izlazi iz boce, a na instrument tabli mi ne pokazuje temperaturu vise od 70°c nekad i cak i manje isao sam na duzi put isto stoji skala za temp, ali termostat ukljuci na 70 stepeni ali ukljuci retko kad kad na primer stoji... u mestu nekih 5 minuta, hladnjak je isto topao pa ne sumnjam da se negde zapusilo, sad ne znam dal je glava negde naprsla ili je vodena pumpa. Da dodam ne mesa vodu u ulje.Pročitaj više
Zdravo ima problem na ovom modelu auta, ler gas mi se spusti na 500-600 obrtaja pa se digne na 1600-1800, pricali su mi da je najverovatnije do protokomera ali sad je pocelo da kad upalim auto ako ne drzim na gasu auto se jednostavno ugasi. Inace je 2.0E benzin-plin
Pozdrav ljudi.. Zanima me realna cena Audija 80 B4, 2.3, petak, quattro, plin, propao limariski, lepljenje trake da bi mogao da se registruje, Motor produvao, nešto dihtung pa je to sve popravljno.. Covek mi traži 1700e. Ja takođe imam Audija 80 B3, 1.8s, uložio sam brdo para u njega jer ga sredjujem za sebe, bukvalno 80% stvari je promenjeno i uvek sam kupovao najskuplje delove koji se mogu naći na našem tržištu, a pritom je limariski u besprekornom stanju.. Pa me zanima da li sam ja lud i da l...i ovaj auto stvarno vredi te pare. Na oglasu inače pišu pogrešni podaci ali covek tvrdi da je sve legalno, samo je došlo do greške pri kucanju oglasa. Oglas: 'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13467468/audi-80-qattro'Pročitaj više
Svako hvali svoga konja,tako i ovaj sto prodaje auto u oglasu,a to sto trazi 1700e,mozda je mislio 700e,jer ne vredi vise,pa neka je i rols rojs,a ne audi
Pa prvo treba naci cevi koje ce da povezu turbinu sa izduvom.. 2.2 je petak a 2.0 ako se ne varam je sa 4 klipa... Dalje moras naci nacin sa sprovedes ulje do turba.. Verovatno moras da na karteru napravis lulu za creva... I zasto bi sa tog audija stavio turbo.. Imas dosta modernijih i jacih turba o...d tog cak mozes za 50-60 e da kupis odlican turbo... Mada po meni ti je najbolje da stavis kompresor..mnogo pouzdanije i prostije.. Ne dira ti ulje iz motora vec ima svoja dva rezervoara sa specijalnim uljem.. Tipa staje oko 1dl u oba rezervoara.. I nakacis ga na kais od alternatora.. Jos bolje ako nemas klimu npr pa nadjes neke fabricke nosaca za kompresor klime i samo prepravis kod strugara ili varioca da ti uklopi.. Spojis sa metalnom univerzalnom cevi i uzivas.. Dobices bar 30ks ako uzmes kompresor npr sa mercedesa nekog c klase oko 2000 godista.. I jos bolje je sto neces imati turbo rupu jer turbina koju bi stavio bi bila bez elektronike i nema varjabilnu geometriju pa bi imao oko 2 sekunde cekanja pa nalet snage.. A kompresor ima isti odaziv kao atmosferac.. Tj ravnomerno daje snagu.. Koliko ga vrtis sve vise i visePročitaj više
Ljudi imam problem, vozim Audi b4 2.0 verzija sa protokomerom, ima sekvent plin. E sad kad ga upalim i dok je hladan super vuce na benzin, cim se ugreje malo krene da gubi snagu, pustim papucicu gasa pa je nabodem opet on cimne pa ide i opet krene da gubi snagu, a kad prebacim na plin ide sasvim normalno. Jel imao neko slicnih iskustva?
Meni se isti problem desavao ali na 1.8s motoru. Od loseg plina se desilo da je zacadio dizne. Ja sam to resio sa pola rezervara benzina i bocicom aditiva za ciscenje sistema direktnog ubrigavanja. Muka dok je proterao sve.
Takodje moze da te muci i taj elektronski sauh. Desi se da termodavac na rac...vi vode kod glave motora strada, tj da ostaje ukljucen.Pročitaj više
Dizne nemaju veze...ako hladan ide kako treba sto bi dizna pocela kasnije da zeza...vidi plin ne trazi puno vazduha jer je po svojstvu gas..zato si video na mnogim karburatorima da ljudi redukuju dotok vazduha.. Nekada cak toliko da ostane velicine cepa za flasu.. Probaj da raskacis sauh..ne secam s...e kako je kod audija.. Ali verovatno imas 1 dzek za protokomer i 1 za sauh.. Probaj da vidis sta se desava.. A mozes i kod nekog mehanicara da ti izmeri pritisak goriva hladnog auta i nakon 10 min voznje..mozda pumpa goriva crkava polakoPročitaj više
Pozdrv svima ,potrebna mi je pomoc. Posedujem Audi b4 2.3 benzin ,imam problem sa prednjim trapom,naime desini tocak lupa,trese kao da ce da otpadne. U servisu zamenjeno sve na trapu,nosaci motora ... I dalje lupa. Bio sam kod drugih majostora svi nagadjaju. Ima li neko neki predlog ili resenje. Hvala unapred.
Homokineticki zglobovi,proveriti i do tocka,kao i do menjaca i samu poluosovinu..
Nebih bilo lose da se skine,i pogleda u kakvom je stanju i koliko ima lufta
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Što ne bi? Moći će sigurno još dosta godina sa se registruje regularno, a nakon 35 godina ako bude u dobrom stanju svakako će moći da se registruje kao oldtajmer ako zabrane drugačije...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam audi 80 b4,1.9 tdi 66 kw auto evo 5 6 mjeseci ide baš loše 50posto gore nego prije turbina mu je dobra, za bosh pumpu ne znam, uz brdo ide lose,prvom drugom odma oce da se ugasi,dosta mi je ljudi reklo da je protokomjer pa šta je ako neko ima iskustva sa njim?
20. Mar 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Može biti, probaj da skineš džek protokomera i bez njega vozi. Ako se stvari poprave to je to.
Razlog za prijavu korisnika
Meni kad skinem dzek tek tad nece da prima gas
Razlog za prijavu korisnika
Treba probati drugi protokomer.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me sad kod mog auta sta znaci ovo REC dugme kod klime, ako moze neko da mi pojasni
31. Dec 2019.'ibb.co/wcN1khL'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To znaci recirkulacija vazduha, odnosno da li hoces "svez" vazduh spolja ili da vrti samo ovaj u kabini tj da zatvori klapnu za svez vazduh.
Razlog za prijavu korisnika
Imam toyoru corollu 2002god. d4d 66kw/90ks,auto vergla itreba mu samo malo da upali a nece
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo imam Audi 80 93 god 2.0 116ks trosio je vodu i pokazao tu ispod dihtunga glave i bloka ulje pa sam pomislio da je do njega, oterao sam kod majstora skinuo glavu i kaze da je dihtung dobar, a pre skidanja glave u voznji na primer oko 15-20km stvara pritisak u boci i voda izlazi iz boce, a na instrument tabli mi ne pokazuje temperaturu vise od 70°c nekad i cak i manje isao sam na duzi put isto stoji skala za temp, ali termostat ukljuci na 70 stepeni ali ukljuci retko kad kad na primer stoji... u mestu nekih 5 minuta, hladnjak je isto topao pa ne sumnjam da se negde zapusilo, sad ne znam dal je glava negde naprsla ili je vodena pumpa. Da dodam ne mesa vodu u ulje. Pročitaj više
01. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kad si skidao glavu trebalo je odraditi ravnanje i hidrotest glave. Svakako da dihtung nije bio dobar ako je puštao ulje.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi jaje 80 stranac dali moze da se registruje u srbiju ....
05. Aug 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Moze kao oldtimer ali je velikooooooo cimanje
Razlog za prijavu korisnika
Ne može. Mora da ispunjava Euro 3 standard.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo ima problem na ovom modelu auta, ler gas mi se spusti na 500-600 obrtaja pa se digne na 1600-1800, pricali su mi da je najverovatnije do protokomera ali sad je pocelo da kad upalim auto ako ne drzim na gasu auto se jednostavno ugasi. Inace je 2.0E benzin-plin
01. Jul 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kakva je klapna gasa ?
Razlog za prijavu korisnika
Ima protokomer
Razlog za prijavu korisnika
K-jet sistem, ko će se sa tim snaći....
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi.. Zanima me realna cena Audija 80 B4, 2.3, petak, quattro, plin, propao limariski, lepljenje trake da bi mogao da se registruje, Motor produvao, nešto dihtung pa je to sve popravljno.. Covek mi traži 1700e. Ja takođe imam Audija 80 B3, 1.8s, uložio sam brdo para u njega jer ga sredjujem za sebe, bukvalno 80% stvari je promenjeno i uvek sam kupovao najskuplje delove koji se mogu naći na našem tržištu, a pritom je limariski u besprekornom stanju.. Pa me zanima da li sam ja lud i da l... i ovaj auto stvarno vredi te pare. Na oglasu inače pišu pogrešni podaci ali covek tvrdi da je sve legalno, samo je došlo do greške pri kucanju oglasa. Oglas: 'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13467468/audi-80-qattro' Pročitaj više
30. Jan 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Svako hvali svoga konja,tako i ovaj sto prodaje auto u oglasu,a to sto trazi 1700e,mozda je mislio 700e,jer ne vredi vise,pa neka je i rols rojs,a ne audi
Razlog za prijavu korisnika
Ne vredi ni da je 700€, tablice ic taj je preterao krompira, malina, drva i kojecega a presao svega 200.000km malo sutra.
Razlog za prijavu korisnika
Taj je imao cukanje,jeste da ih nema mnogo ali ja nisam vidjao trule audije tih godina
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ljudi zanima me da li mogu na audi 80 b4 2.0 116 ks da ubacim turbinu od audija 100 2.2 turbo sta treba sve da se odradi?
06. Jan 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa prvo treba naci cevi koje ce da povezu turbinu sa izduvom.. 2.2 je petak a 2.0 ako se ne varam je sa 4 klipa... Dalje moras naci nacin sa sprovedes ulje do turba.. Verovatno moras da na karteru napravis lulu za creva... I zasto bi sa tog audija stavio turbo.. Imas dosta modernijih i jacih turba o...d tog cak mozes za 50-60 e da kupis odlican turbo... Mada po meni ti je najbolje da stavis kompresor..mnogo pouzdanije i prostije.. Ne dira ti ulje iz motora vec ima svoja dva rezervoara sa specijalnim uljem.. Tipa staje oko 1dl u oba rezervoara.. I nakacis ga na kais od alternatora.. Jos bolje ako nemas klimu npr pa nadjes neke fabricke nosaca za kompresor klime i samo prepravis kod strugara ili varioca da ti uklopi.. Spojis sa metalnom univerzalnom cevi i uzivas.. Dobices bar 30ks ako uzmes kompresor npr sa mercedesa nekog c klase oko 2000 godista.. I jos bolje je sto neces imati turbo rupu jer turbina koju bi stavio bi bila bez elektronike i nema varjabilnu geometriju pa bi imao oko 2 sekunde cekanja pa nalet snage.. A kompresor ima isti odaziv kao atmosferac.. Tj ravnomerno daje snagu.. Koliko ga vrtis sve vise i visePročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ps obavezno stavi i neki inter-kuler.. Dace ti i vise snage jer ce motor dobijati rashladjen vazduh
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ljudi imam problem, vozim Audi b4 2.0 verzija sa protokomerom, ima sekvent plin. E sad kad ga upalim i dok je hladan super vuce na benzin, cim se ugreje malo krene da gubi snagu, pustim papucicu gasa pa je nabodem opet on cimne pa ide i opet krene da gubi snagu, a kad prebacim na plin ide sasvim normalno. Jel imao neko slicnih iskustva?
27. Dec 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Elektronski sauh izgleda ostaje aktivan.. Zapekla klapnica mozda
Razlog za prijavu korisnika
Meni se isti problem desavao ali na 1.8s motoru. Od loseg plina se desilo da je zacadio dizne. Ja sam to resio sa pola rezervara benzina i bocicom aditiva za ciscenje sistema direktnog ubrigavanja. Muka dok je proterao sve.
Takodje moze da te muci i taj elektronski sauh. Desi se da termodavac na rac...vi vode kod glave motora strada, tj da ostaje ukljucen.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Dizne nemaju veze...ako hladan ide kako treba sto bi dizna pocela kasnije da zeza...vidi plin ne trazi puno vazduha jer je po svojstvu gas..zato si video na mnogim karburatorima da ljudi redukuju dotok vazduha.. Nekada cak toliko da ostane velicine cepa za flasu.. Probaj da raskacis sauh..ne secam s...e kako je kod audija.. Ali verovatno imas 1 dzek za protokomer i 1 za sauh.. Probaj da vidis sta se desava.. A mozes i kod nekog mehanicara da ti izmeri pritisak goriva hladnog auta i nakon 10 min voznje..mozda pumpa goriva crkava polakoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrv svima ,potrebna mi je pomoc. Posedujem Audi b4 2.3 benzin ,imam problem sa prednjim trapom,naime desini tocak lupa,trese kao da ce da otpadne. U servisu zamenjeno sve na trapu,nosaci motora ... I dalje lupa. Bio sam kod drugih majostora svi nagadjaju. Ima li neko neki predlog ili resenje. Hvala unapred.
17. Dec 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Proveri da li je matica homokinetičkog zgloba zategnuta. Proveri pločice i disk.
Razlog za prijavu korisnika
Homokineticki zglobovi,proveriti i do tocka,kao i do menjaca i samu poluosovinu..
Nebih bilo lose da se skine,i pogleda u kakvom je stanju i koliko ima lufta
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.