Pozdrav svima.Kupio bih auto,razmisljao sam dugo i izbor je pao na Golfa 5.Zanima me koji model se najpouzdanije pokazao,cena ,kvalitet,potrosnja i odrzavanje.Vidim da imaju dosta verzija 1.4,1.6 1.9 2.0 citao sam sve i svasta pa me zanima sta je najbolja opcija?I sta mi je bolje da li benzin ili dizel.Benzinca sam vec imao...
27. Aug
Pozdrav svima.Kupio bih auto,razmisljao sam dugo i izbor je pao na Golfa 5.Zanima me koji model se najpouzdanije pokazao,cena ,kvalitet,potrosnja i odrzavanje.Vidim da imaju dosta verzija 1.4,1.6 1.9 2.0 citao sam sve i svasta pa me zanima sta je najbolja opcija?I sta mi je bolje da li benzin ili dizel.Benzinca sam vec imao...
27. Aug
Pozdrav svima.Kupio bih auto,razmisljao sam dugo i izbor je pao na Golfa 5.Zanima me koji model se najpouzdanije pokazao,cena ,kvalitet,potrosnja i odrzavanje.Vidim da imaju dosta verzija 1.4,1.6 1.9 2.0 citao sam sve i svasta pa me zanima sta je najbolja opcija?I sta mi je bolje da li benzin ili dizel.Benzinca sam vec imao...
27. Aug
Pozdrav svima.Kupio bih auto,razmisljao sam dugo i izbor je pao na Golfa 5.Zanima me koji model se najpouzdanije pokazao,cena ,kvalitet,potrosnja i odrzavanje.Vidim da imaju dosta verzija 1.4,1.6 1.9 2.0 citao sam sve i svasta pa me zanima sta je najbolja opcija?I sta mi je bolje da li benzin ili dizel.Benzinca sam vec imao...
27. Aug
Pozdrav svima.Kupio bih auto,razmisljao sam dugo i izbor je pao na Golfa 5.Zanima me koji model se najpouzdanije pokazao,cena ,kvalitet,potrosnja i odrzavanje.Vidim da imaju dosta verzija 1.4,1.6 1.9 2.0 citao sam sve i svasta pa me zanima sta je najbolja opcija?I sta mi je bolje da li benzin ili dizel.Benzinca sam vec imao...
27. Aug* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.4 BCA (75 коња) је поуздан, осим уколико уље није мењано често. Онда чак и после 100.000 км се може зачепити сито уљне пумпе и упропастити мотор. Зупчасти каиш пуца ако се не мења после 4-6 година.
Бобине не трају превише дуго. Мотор је слаб и бучан.
1.4 BUD (80 коња), је практично исти мотор као... и BCA.
1.4 FSI BKG (90 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Има комплексан усисни ситем са пуно сензора, који се често кваре. Због тог систем, током зиме мотор понекад неће лако да упали. Ланац обично траје кратко. Захтева честу замену уља. Бобине често цркавају.
1.4 BMY (140 коња). Турбо мотор са директним убризгавањем. Фазни регулатор на усисној брегастој. Захтева премијум гориво. Од детонација (код нискооктанског горива) оштећују се клипови. Захтева честу замену уља, у супротном запекну карике и мотор почиње да троши уље. Ланац наравно зависи од уља.
1.4 CADV (160 коња). Директно убризгавање, турбо плус компресор. Као и претходни, захтева квалитетно и високооктанско гориво и честу замену уља (на 7.500 км).
1.6 BGU (102 коњске снаге). Једноставан и поуздан мотор. Проблеми са бобинама. Може трошити уље на већој километражи.
1.6 BSE (102 кс). Сличан и још једноставнији мотор као као претходни. Може трошити уље због гумица вентила.
1.6 BSF (102 кс). Исти као претходни, само са нешто нижим степеном компресије.
1.6 BAG (115 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Доста проблематичан.
1.6 BLF (116 коња). Исти као и претходни.
2.0 BVY (150 коња). Лош рад на ниским температурама. Сви проблеми који настају као последица директног убризгавања и недовољно честе замене уља.
2.0 BWA, BPY и CAWB (200 коња). Сви проблеми због директног убризгавања и недовољно честе замене уља. Зупчаник пумпе високог притиска се врло често потроши. Бобине често цркавају.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.4 BCA (75 коња) је поуздан, осим уколико уље није мењано често. Онда чак и после 100.000 км се може зачепити сито уљне пумпе и упропастити мотор. Зупчасти каиш пуца ако се не мења после 4-6 година.
Бобине не трају превише дуго. Мотор је слаб и бучан.
1.4 BUD (80 коња), је практично исти мотор као... и BCA.
1.4 FSI BKG (90 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Има комплексан усисни ситем са пуно сензора, који се често кваре. Због тог систем, током зиме мотор понекад неће лако да упали. Ланац обично траје кратко. Захтева честу замену уља. Бобине често цркавају.
1.4 BMY (140 коња). Турбо мотор са директним убризгавањем. Фазни регулатор на усисној брегастој. Захтева премијум гориво. Од детонација (код нискооктанског горива) оштећују се клипови. Захтева честу замену уља, у супротном запекну карике и мотор почиње да троши уље. Ланац наравно зависи од уља.
1.4 CADV (160 коња). Директно убризгавање, турбо плус компресор. Као и претходни, захтева квалитетно и високооктанско гориво и честу замену уља (на 7.500 км).
1.6 BGU (102 коњске снаге). Једноставан и поуздан мотор. Проблеми са бобинама. Може трошити уље на већој километражи.
1.6 BSE (102 кс). Сличан и још једноставнији мотор као као претходни. Може трошити уље због гумица вентила.
1.6 BSF (102 кс). Исти као претходни, само са нешто нижим степеном компресије.
1.6 BAG (115 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Доста проблематичан.
1.6 BLF (116 коња). Исти као и претходни.
2.0 BVY (150 коња). Лош рад на ниским температурама. Сви проблеми који настају као последица директног убризгавања и недовољно честе замене уља.
2.0 BWA, BPY и CAWB (200 коња). Сви проблеми због директног убризгавања и недовољно честе замене уља. Зупчаник пумпе високог притиска се врло често потроши. Бобине често цркавају.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.4 BCA (75 коња) је поуздан, осим уколико уље није мењано често. Онда чак и после 100.000 км се може зачепити сито уљне пумпе и упропастити мотор. Зупчасти каиш пуца ако се не мења после 4-6 година.
Бобине не трају превише дуго. Мотор је слаб и бучан.
1.4 BUD (80 коња), је практично исти мотор као... и BCA.
1.4 FSI BKG (90 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Има комплексан усисни ситем са пуно сензора, који се често кваре. Због тог систем, током зиме мотор понекад неће лако да упали. Ланац обично траје кратко. Захтева честу замену уља. Бобине често цркавају.
1.4 BMY (140 коња). Турбо мотор са директним убризгавањем. Фазни регулатор на усисној брегастој. Захтева премијум гориво. Од детонација (код нискооктанског горива) оштећују се клипови. Захтева честу замену уља, у супротном запекну карике и мотор почиње да троши уље. Ланац наравно зависи од уља.
1.4 CADV (160 коња). Директно убризгавање, турбо плус компресор. Као и претходни, захтева квалитетно и високооктанско гориво и честу замену уља (на 7.500 км).
1.6 BGU (102 коњске снаге). Једноставан и поуздан мотор. Проблеми са бобинама. Може трошити уље на већој километражи.
1.6 BSE (102 кс). Сличан и још једноставнији мотор као као претходни. Може трошити уље због гумица вентила.
1.6 BSF (102 кс). Исти као претходни, само са нешто нижим степеном компресије.
1.6 BAG (115 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Доста проблематичан.
1.6 BLF (116 коња). Исти као и претходни.
2.0 BVY (150 коња). Лош рад на ниским температурама. Сви проблеми који настају као последица директног убризгавања и недовољно честе замене уља.
2.0 BWA, BPY и CAWB (200 коња). Сви проблеми због директног убризгавања и недовољно честе замене уља. Зупчаник пумпе високог притиска се врло често потроши. Бобине често цркавају.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
1.4 BCA (75 коња) је поуздан, осим уколико уље није мењано често. Онда чак и после 100.000 км се може зачепити сито уљне пумпе и упропастити мотор. Зупчасти каиш пуца ако се не мења после 4-6 година.
Бобине не трају превише дуго. Мотор је слаб и бучан.
1.4 BUD (80 коња), је практично исти мотор као... и BCA.
1.4 FSI BKG (90 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Има комплексан усисни ситем са пуно сензора, који се често кваре. Због тог систем, током зиме мотор понекад неће лако да упали. Ланац обично траје кратко. Захтева честу замену уља. Бобине често цркавају.
1.4 BMY (140 коња). Турбо мотор са директним убризгавањем. Фазни регулатор на усисној брегастој. Захтева премијум гориво. Од детонација (код нискооктанског горива) оштећују се клипови. Захтева честу замену уља, у супротном запекну карике и мотор почиње да троши уље. Ланац наравно зависи од уља.
1.4 CADV (160 коња). Директно убризгавање, турбо плус компресор. Као и претходни, захтева квалитетно и високооктанско гориво и честу замену уља (на 7.500 км).
1.6 BGU (102 коњске снаге). Једноставан и поуздан мотор. Проблеми са бобинама. Може трошити уље на већој километражи.
1.6 BSE (102 кс). Сличан и још једноставнији мотор као као претходни. Може трошити уље због гумица вентила.
1.6 BSF (102 кс). Исти као претходни, само са нешто нижим степеном компресије.
1.6 BAG (115 коња). Атмосферски мотор са директним убризгавањем. Доста проблематичан.
1.6 BLF (116 коња). Исти као и претходни.
2.0 BVY (150 коња). Лош рад на ниским температурама. Сви проблеми који настају као последица директног убризгавања и недовољно честе замене уља.
2.0 BWA, BPY и CAWB (200 коња). Сви проблеми због директног убризгавања и недовољно честе замене уља. Зупчаник пумпе високог притиска се врло често потроши. Бобине често цркавају.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.