Zanima me Tiguan 2.0 tsi sa automatskim menjacem. Ima li neko iskustva sa ovim modelom? Da li je moguce da su tako losi? Zbog cega svaki majstor, cak i oni iz ovlascenog servisa na pomen ovog modela reaguju isto: prevrnu ocima i uhvate se za glavu. Svi kazu: ako kupujes Tiguana uzmi 2.0 tdi. Nemam nista protiv tdi ali prelazim 5-6000 godisnje pa mi dizel ne treba. Opet svi naglasavaju da je tsi skuplji za odrzavanje od tdi. Iskustva molim vas.
Problem, ne samo tih već većine novih benzinaca jeste da imaju blok od aluminijuma i tanke cilindarske košuljice. Takav blok je nemoguće reparirati, u inostranstvu se to lako rešava, kada se potroši motor kupi se novi blok sa klipovima i urađena generalna. Međutim, kod nas je problem broj motora koj...i je obavezan tako da zamena bloka je vrlo kompleksna stvar, a raditi reparaciju veoma je neefikasno. Zato se majstori hvataju za glavu i kad taj motor počne da troši ulje u većim količinama oni ne znaju šta da mu rade, zamena karika nekad nije dovoljna...Pročitaj više
Zanima me Tiguan 2.0 tsi sa automatskim menjacem. Ima li neko iskustva sa ovim modelom? Da li je moguce da su tako losi? Zbog cega svaki majstor, cak i oni iz ovlascenog servisa na pomen ovog modela reaguju isto: prevrnu ocima i uhvate se za glavu. Svi kazu: ako kupujes Tiguana uzmi 2.0 tdi. Nemam nista protiv tdi ali prelazim 5-6000 godisnje pa mi dizel ne treba. Opet svi naglasavaju da je tsi skuplji za odrzavanje od tdi. Iskustva molim vas.
Problem, ne samo tih već većine novih benzinaca jeste da imaju blok od aluminijuma i tanke cilindarske košuljice. Takav blok je nemoguće reparirati, u inostranstvu se to lako rešava, kada se potroši motor kupi se novi blok sa klipovima i urađena generalna. Međutim, kod nas je problem broj motora koj...i je obavezan tako da zamena bloka je vrlo kompleksna stvar, a raditi reparaciju veoma je neefikasno. Zato se majstori hvataju za glavu i kad taj motor počne da troši ulje u većim količinama oni ne znaju šta da mu rade, zamena karika nekad nije dovoljna...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Problem, ne samo tih već većine novih benzinaca jeste da imaju blok od aluminijuma i tanke cilindarske košuljice. Takav blok je nemoguće reparirati, u inostranstvu se to lako rešava, kada se potroši motor kupi se novi blok sa klipovima i urađena generalna. Međutim, kod nas je problem broj motora koj...i je obavezan tako da zamena bloka je vrlo kompleksna stvar, a raditi reparaciju veoma je neefikasno. Zato se majstori hvataju za glavu i kad taj motor počne da troši ulje u većim količinama oni ne znaju šta da mu rade, zamena karika nekad nije dovoljna...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me Tiguan 2.0 tsi sa automatskim menjacem. Ima li neko iskustva sa ovim modelom? Da li je moguce da su tako losi? Zbog cega svaki majstor, cak i oni iz ovlascenog servisa na pomen ovog modela reaguju isto: prevrnu ocima i uhvate se za glavu. Svi kazu: ako kupujes Tiguana uzmi 2.0 tdi. Nemam nista protiv tdi ali prelazim 5-6000 godisnje pa mi dizel ne treba. Opet svi naglasavaju da je tsi skuplji za odrzavanje od tdi. Iskustva molim vas.
22. Sep 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Problem, ne samo tih već većine novih benzinaca jeste da imaju blok od aluminijuma i tanke cilindarske košuljice. Takav blok je nemoguće reparirati, u inostranstvu se to lako rešava, kada se potroši motor kupi se novi blok sa klipovima i urađena generalna. Međutim, kod nas je problem broj motora koj...i je obavezan tako da zamena bloka je vrlo kompleksna stvar, a raditi reparaciju veoma je neefikasno. Zato se majstori hvataju za glavu i kad taj motor počne da troši ulje u većim količinama oni ne znaju šta da mu rade, zamena karika nekad nije dovoljna...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.