Auto je udoban ali nije kao bmw 5 A6 itd. Kreće se fest lagano za 1700kg ali tek posle 50kmh. Nije za gradski saobraćaj, pogotovo ne neki manji grad. Kreni-stani voznja ubija plivajući zamajac, pa bih preporučio automatik(nisu loši) jer nemate priliku da ga potegnete.
Menjač je elastičan i non stop... ste u drugoj brzini jer može da ide do 70kmh u drugoj pa je i potrošnja oko 9l što je skoro duplo u odnosu na otvoren put.
Neki kažu da je Insignija nepredvidiva i da motor prolupava zbog gumece uljne pumpe koja leži u karteru(koji se teško otvara) ili zbog brave gepeka koji strada jer je običan taster na klik. Prvo što treba da gledate pri kupovini ovog auta je klima, jer često strada kompresor i popravka je od 300-500e a bez klime kabina kao da je rerna. Malo nepregledan u rikverc ali moj ima senzore pa i nije neki problem.
Plastika krcka (klasika) ali nije strašno kao npr kod francuza.
Mali servis je oko 200-250e veliki od 350-500 zavisi od servisa.
Opel 2.0cdti 163ks (190ks čip) 6br. Cosmo oprema u crnoj boji, krem enterijer. Sa obzirom da je dizajn star 15 godina, i dalje izgleda sveže. Stabilan kao pegla slično kao kod Alfe 159 samo dosta udobniji. Dosta elastičan izmedju 50-100kmh.
Potrošnja top I za ovu težinu idealna! Sa jednim rezervoa...rom (70l) može da se predje 800km po gradu a čak oko 1000km otvorenog puta.
Dosta praktičan, vrata "teška" imate osećaj da je viša klasa.Otvaranje i zatvaranje gepeka na dugme,digitalna dvozonska klima,adaptivni farovi itd.
Potrošnja na otvorenom 5l pri 130km - prosto neverovatno. Udobnost je dobra zavisno od felni, kod mene su 18ce pa mora malo više da se pazi,svaki udar u rupu katastrofa iskustvo.
Uopšte ceo doživljaj vožnje sličan Bmw 3 e91 samo što je prednji pogon(postoji i 4x4). Tako se kreću I cene delova, nekad pomislim da je čak i skuplje.
Dosta jeftiniji od Oktavije I Passata a ne odstupa mnogo.Auto vozim nekin 5000km i za sada sve ok.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Auto je udoban ali nije kao bmw 5 A6 itd. Kreće se fest lagano za 1700kg ali tek posle 50kmh. Nije za gradski saobraćaj, pogotovo ne neki manji grad. Kreni-stani voznja ubija plivajući zamajac, pa bih preporučio automatik(nisu loši) jer nemate priliku da ga potegnete.
Menjač je elastičan i non stop... ste u drugoj brzini jer može da ide do 70kmh u drugoj pa je i potrošnja oko 9l što je skoro duplo u odnosu na otvoren put.
Neki kažu da je Insignija nepredvidiva i da motor prolupava zbog gumece uljne pumpe koja leži u karteru(koji se teško otvara) ili zbog brave gepeka koji strada jer je običan taster na klik. Prvo što treba da gledate pri kupovini ovog auta je klima, jer često strada kompresor i popravka je od 300-500e a bez klime kabina kao da je rerna. Malo nepregledan u rikverc ali moj ima senzore pa i nije neki problem.
Plastika krcka (klasika) ali nije strašno kao npr kod francuza.
Mali servis je oko 200-250e veliki od 350-500 zavisi od servisa.
Cena delova (okvirna) :
Akumulator Ciak 85AH - 11817
Gumica uljne pumpe (menja se na 80-100k) - 2800
Manžetna zgloba - 780
4 Grejača - 5300
Senzor pritiska usisne cevi - 3115
Nosač motora - 3600
Semering 2x - 1044
Silen blok 2x - 5660
Silen blok viljuške 2x - 1535
Stabilizatori 2x - 1900
Gumice stabilizatora 2x -1900
Filter ulja - 1320
Ležaj amortizera 2x 13659
Filter vazduha - 1330
Filter goriva - 2000
Filter klime - 1400
Ulje Total Quartz 5w-30 - 4730
Ulje Pantherol Armis 75w-80 - 2780
Ukupno: 100,000 (+/-2000)
Cena rada je bila 230e
(dodatni troškovi)
Reparacija turba - 25000
Pranje DPF - 12000
Kompresor klime - 12000
Hladnjak klime - 7000
Popravka klime - 30000Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Opel 2.0cdti 163ks (190ks čip) 6br. Cosmo oprema u crnoj boji, krem enterijer. Sa obzirom da je dizajn star 15 godina, i dalje izgleda sveže. Stabilan kao pegla slično kao kod Alfe 159 samo dosta udobniji. Dosta elastičan izmedju 50-100kmh.
Potrošnja top I za ovu težinu idealna! Sa jednim rezervoa...rom (70l) može da se predje 800km po gradu a čak oko 1000km otvorenog puta.
Dosta praktičan, vrata "teška" imate osećaj da je viša klasa.Otvaranje i zatvaranje gepeka na dugme,digitalna dvozonska klima,adaptivni farovi itd.
Potrošnja na otvorenom 5l pri 130km - prosto neverovatno. Udobnost je dobra zavisno od felni, kod mene su 18ce pa mora malo više da se pazi,svaki udar u rupu katastrofa iskustvo.
Uopšte ceo doživljaj vožnje sličan Bmw 3 e91 samo što je prednji pogon(postoji i 4x4). Tako se kreću I cene delova, nekad pomislim da je čak i skuplje.
Dosta jeftiniji od Oktavije I Passata a ne odstupa mnogo.Auto vozim nekin 5000km i za sada sve ok.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?