Koji je DPF u ovom modelu, motor 1,6 66kW, godište 2008-o. Da li radi regeneraciju preko aditiva/ulja koje se sipa u poseban rezervoar ili radi preko nafte kao na nekim modelima ili kako već?
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Koji je DPF u ovom modelu, motor 1,6 66kW, godište 2008-o. Da li radi regeneraciju preko aditiva/ulja koje se sipa u poseban rezervoar ili radi preko nafte kao na nekim modelima ili kako već?
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Jesi li siguran da ga ima?
Razlog za prijavu korisnika
Sto je najgore ima
Razlog za prijavu korisnika
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koji je DPF u ovom modelu, motor 1,6 66kW, godište 2008-o. Da li radi regeneraciju preko aditiva/ulja koje se sipa u poseban rezervoar ili radi preko nafte kao na nekim modelima ili kako već?
08. Aug 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jesi li siguran da ga ima?
Razlog za prijavu korisnika
Sto je najgore ima
Razlog za prijavu korisnika
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.