Milos Prijovic
ima pitanje o
Milos Prijovic
ima pitanje o
Jesi li siguran da ga ima?
Razlog za prijavu korisnika
Sto je najgore ima
Razlog za prijavu korisnika
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ima, vrši se pomoću dizela i to odmah iza zaštitnog lima koji imaš kad otovoriš haubu na sredini (ja sam mislio da je to zaštita samo za izduvnu granu). Najbolje se vrši regeneracija ako voziš 20-30 minuta u kontinuitetu na 2300-2600 obrtaja (zato je grad smrt za to...)
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam na C3 2010 ali je imao rezervoar za onaj glupi aditiv, ovo je super sto je preko nafte i sto ne moram da kupujem to cudo. Hvala decaci!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jesi li siguran da ga ima?
Razlog za prijavu korisnika
Sto je najgore ima
Razlog za prijavu korisnika
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ima, vrši se pomoću dizela i to odmah iza zaštitnog lima koji imaš kad otovoriš haubu na sredini (ja sam mislio da je to zaštita samo za izduvnu granu). Najbolje se vrši regeneracija ako voziš 20-30 minuta u kontinuitetu na 2300-2600 obrtaja (zato je grad smrt za to...)
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam na C3 2010 ali je imao rezervoar za onaj glupi aditiv, ovo je super sto je preko nafte i sto ne moram da kupujem to cudo. Hvala decaci!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jesi li siguran da ga ima?
Razlog za prijavu korisnika
Sto je najgore ima
Razlog za prijavu korisnika
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ima, vrši se pomoću dizela i to odmah iza zaštitnog lima koji imaš kad otovoriš haubu na sredini (ja sam mislio da je to zaštita samo za izduvnu granu). Najbolje se vrši regeneracija ako voziš 20-30 minuta u kontinuitetu na 2300-2600 obrtaja (zato je grad smrt za to...)
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam na C3 2010 ali je imao rezervoar za onaj glupi aditiv, ovo je super sto je preko nafte i sto ne moram da kupujem to cudo. Hvala decaci!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Jesi li siguran da ga ima?
Razlog za prijavu korisnika
Sto je najgore ima
Razlog za prijavu korisnika
Mni je majstor rekao da ga radi preko nafte, znači nikakav specijalni rezervor. I objasnio mi da za to idealan auto put ili magistralni put da ga vozim 20-30 minuta u kontinuitetu na oko 2300-2600 obrtaja. Zato je smrt grad za regenraciju, jer milion puta počne a nikada se ne uradi do kraja. Nisam s...tručan, smo prenosim ono što mi je majstor rekao. I da, da ne zaboravim, regenaracija se vrši odmah čim otovoriš haubu i vidiš zaštitni lim na sredini, ja sam mislio da je to zaštita od izduvne grane...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ima, vrši se pomoću dizela i to odmah iza zaštitnog lima koji imaš kad otovoriš haubu na sredini (ja sam mislio da je to zaštita samo za izduvnu granu). Najbolje se vrši regeneracija ako voziš 20-30 minuta u kontinuitetu na 2300-2600 obrtaja (zato je grad smrt za to...)
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam na C3 2010 ali je imao rezervoar za onaj glupi aditiv, ovo je super sto je preko nafte i sto ne moram da kupujem to cudo. Hvala decaci!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.