MojaGaraza - Milan Je | MojaGaraža MojaGaraza - Milan Je | MojaGaraža

Milan Je

Član od 17. Apr

1 komentara

U garaži

Lista aktivnosti

Pouzdanost Komfor

Veoma udoban i prostran automobil. Ogroman gepek.

Potrošnja Motor

Benzinski motor je katastrofalan: potrošnja, buka, loša ubrzanja. Dizajn kabine je očajan, izgleda kao da je dizajniran pre 30 godina.

17. Apr

Pouzdanost

OK udobnost, lepo urađen dizajn spolja, ima prostora na zadnjoj klupi.

Potrošnja Motor

Motor! (1.6 132 KS) Čuje se kao da je u pitanju trkački automobil (veoma je bučan), a vuče kao traktor. Ne znam na koliko obrtaja se oslobađaju navedeni konji, ali se to sigurno ne dešava u opsegu u kojem normalni ljudi voze automobil. Potrošnja je veća od motora svih konkurenata. Veoma, veo...ma slab motor.
Volan u ruci ostavlja OK utisak, dok ne počnete sa vožnjom. Posle 2 minute vožnje, u rukama ćete imati osećaj kao da se igrate sa kineskim volanom na dečijem automobilu.
Sedalni deo bi trebao da bude duži.
Dizajn unutrašnjosti je...kao da ga nisu dizajnirali, nego da su ga preuzeli sa nekog automobila iz 80-ih godina. Svi mogući oblici su zastupljeni. Nivo opreme je jadan i nema ni jedan jedini napredni sistem (ni bezbednosti, ni sistem koji doprinosi komforu u vožnji, ulasku/izlasku iz vozila...). Ovaj automobil je jedno veliko razočarenje.

Pročitaj više

17. Apr
Vasilije Zderonjic 17. Apr

Ne znaš da voziš japanske automobile . To su vrlo uglađeni motori tamo gde voze "obični smrtnici" a postaju divlje zveri na oko 4500 obrtaja i preko toga . Kad hoćeš da pretičeš onda se ide dve brzine nadole i pun gas . Nije za ekipu kojoj je 1.9 TDI vrhunski motor .

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

D5 motor je neshvatljivo štedljiv, kada se uzme u obzir veličina automobila. U proseku 6,5 l/100km u kombinovanoj vožnji. Motor je izuzetno snažan i izdržljiv. Sa punim rezervoarom se lagano prelazi preko 1000 km. Sjajna udobnost i veoma prijatan audio sistem. Ogroman prtljažnik. Lakoća vožn...

Skupa registracija (ovo nije mana automobila, već glupe vlasti koja drpa pare po svim osnovama). Eko koža na sedištima i menjaču nije na nivou ostalih materijala i prva strada. Neki delovi su besmisleno skupi (npr. far za ksenonska svetla).

Pročitaj više

17. Apr
Top