Toyota Auris 1.6, 97kw, 132 konja u Terra opremi. Auto je 2018 godiste, registracija prva 2019. Oprema Terra dakle osnovna. U njoj za razliku od ostalih konkurenata narocito "premium" brendova dobija se puno opreme u osnovnoj opremi koja se kod pomenutih masno doplacuje. Evo deo opreme: ABS+EBD+BA,... VSC, TRC, ESP naravno, prednji vazdusni jastuk za vozaca i suvozaca, stranicni vazdusni jastuci za vozaca i suvozaca, zastitne vazdusne zavese napred i pozadi, vazdusni jastuk za kolena za vozaca, elektricne retrovizore u boju sa grejacima u njih i zmigavce, Blutut ,Aux, Usb, Audio kontrole na volanu i za bord kompjutera, led dnevna svetla sa projektorima, full led zadnja svetla, Hill asist, Follow me home, Automatska klima, senzore za pritisak u gumama, naslon za ruku napred itd. itd.
Sto se motora tice, motor je atmosferac ali oni sto su navikli na turbake malo ce im teze doci taj prelaz sa turbaka na atomosferca zbog toga sto mora da se vrti u vecih obrtaja. Dakle motor ide fino ali naravno kao i svakog atmosferca treba da se pogura u obrtaje, tacnije do 2.000 obrtaja je mrtav tacnije za gradsku voznju(indikator za promene brzina tad daje znak da se prebaci u vecoj) a posle 2.000 obrtaja odnosno posle 3.000 pocinje bas fino da ide i auto uziva kad je u visim obrtajima. Izolacija je moram da napomenem vrlo dobra skoro pa odlicna, auto je necujan i pri vecim brzinama recimo pri 160km/h samo zna nekad da zasmeta buka od vetra ali to je zanemarljivo. Malo je tvrdja voznja verovatnije zbog multilink suspenzije ali nista preterano, na testovima citam da hvale suspenziju da je mekana ali sa obzirom sto imam i francuza i to iz starog kova meni je malo tvrdja voznja.
Udobnost je dobra narocito napred jer su sedista odlicno profilisana i odlicno drze u krivinama i ne umaraju puno na duze relacije. I pozadi ima mesta nije tesno ali nije ni preterano komforno. Gepek je manji nego kod ostalih konkurenata.
Od mane bih spomenuo pre svega losa preglednost narocito pri voznji unazad. Sve mora na retrovizore a u Luna opremi dobija se i kamera za voznji unazad.
Primecuje se i nedostatak obrtnog momenta, 160 NM. Mnogu ocekuju pa tako sam i ja kad vide konjazu da te auto zalepi za sediste ali od toga nema n...ista. Da se razumemo, auto nije uopste spor, odmah stize do 100 km/h i ima maksimalna brzina od 200 km/h i vece brzine dostize bez ikakvih mucenja ali jednostavno nije sportista. Oko odrzavanja jos nisam uradio prvi servis tek ce u Januaru ali kao i kod svakog novog automobila ne ocekujem da je nesto jeftin.
Koliko si je platio?
Razlog za prijavu korisnika
Obecao sam da cu nesto reci oko servisa i odrzavanje ali eto, tek sad sam se setio da napisem nesto o tome. Dakle do sad jedan servis uradjen na 9.8xxkm. Cena oko 120 evra, mali servis, ceka me jos jedan u Aprilu koji ce naravno biti skuplji, sad ima oko 14400km. Karoseriski delovi skupi, dakle obav...ezan kasko. Imao sam udarac, tako udaren da su srecom samo plastike bile u pitanju(branik, far, drzac branika, maska i poklopac maglenke) i mogu reci da je skupo, doduse kako i svaki "novi" auto samo nisam ocekivao toliko, ali sta je tu je. Na moju srecu limarija i mehanika netaknuta, kako sam i naveo sitan udarac ali na nezgodnom mestu.
Motor odlican! Zaista odlican ako se vozi kako treba, dakle samo obrtaji i u pravoj brzini. Atmosferac je u pitanju da se razumemo. Snaga se tek oseti posle 3000rpm. I da, ne znam ljudi se ovde zale na motora bucan kao i mogu reci da s*ru, izolacija je odlicna u autu. I na 180 km/h cuje se samo sum od vetra. Atmosferac koji se na 150km/h vrti na 3500 obrtaja. Na otvorenom potrosnja na oko 140 km/h na 700+ km u oba pravca je bila 6.8l. Po gradu narocito preko zime i kratke relacije zna i 10 da bije.
Jedna od mana su i svetala. Fabricka nisu nista posebno. HIR2 sijalice su u pitanju. U Makedoniji nisam mogao nigde da nadjem performance halogenu sijalicu, u Toyoti mi trazili 12.000 dinara. Porucio sam na kraju preko Amazon-a, bolji su od originalne mada jos nisam imao priliku da ih bolje testiram. Sve u svemu za taj novac, u osnovnoj opremi(koja i nije bas osnovna kad se pogledaju nemacke konkurente narocito) i to sa tim motorom ne znam sta jednom prosecnom korisniku vise treba. Nije idealan naravno ali nije ni razocaranje kako ga ove u ovoj sekciji predstavljaju. Kazem sve ovo na osnovu 2 godine voznje auta ne nakon jedne test voznje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
OK udobnost, lepo urađen dizajn spolja, ima prostora na zadnjoj klupi.
Motor! (1.6 132 KS) Čuje se kao da je u pitanju trkački automobil (veoma je bučan), a vuče kao traktor. Ne znam na koliko obrtaja se oslobađaju navedeni konji, ali se to sigurno ne dešava u opsegu u kojem normalni ljudi voze automobil. Potrošnja je veća od motora svih konkurenata. Veoma, veo...ma slab motor.
Volan u ruci ostavlja OK utisak, dok ne počnete sa vožnjom. Posle 2 minute vožnje, u rukama ćete imati osećaj kao da se igrate sa kineskim volanom na dečijem automobilu.
Sedalni deo bi trebao da bude duži.
Dizajn unutrašnjosti je...kao da ga nisu dizajnirali, nego da su ga preuzeli sa nekog automobila iz 80-ih godina. Svi mogući oblici su zastupljeni. Nivo opreme je jadan i nema ni jedan jedini napredni sistem (ni bezbednosti, ni sistem koji doprinosi komforu u vožnji, ulasku/izlasku iz vozila...). Ovaj automobil je jedno veliko razočarenje.
Pročitaj više
17. Apr 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne znaš da voziš japanske automobile . To su vrlo uglađeni motori tamo gde voze "obični smrtnici" a postaju divlje zveri na oko 4500 obrtaja i preko toga . Kad hoćeš da pretičeš onda se ide dve brzine nadole i pun gas . Nije za ekipu kojoj je 1.9 TDI vrhunski motor .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto spada u rang - klasu Golf 7 a svi parametri govore da je za nijasnu bolji od njega, veci, sigurniji, lepsi a golf je bio automobil godine 2013 god, izuzetno prijatan za voznju, zvucna izolacija fenomenalna, upravljivost precizna a potrosnja samo 10 % veca nego u katalogu sto je zanemarljivo jer... svi proizvodjaci ostrupaju od 20-50 % u odnosu na kataloske cifre i njihova merenja
mozda je malo nepregledan pozadi ali samo na prvu loptu jer je kamera je sirokougaona za voznju nazad standardna oprema i sa njom je bas lako voziti samo treba par dana da se navikne covek na to. Svi noviji automobili sada zbog sigurnosti imaju velike stubove nazad i male prozore tako da je to neizb...ezno za 2106... i euro 6 standard
Pročitaj više
17. Feb 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa ja bi pre rekao zbog dizajna, ipak su evropski konkuretni stalno i iznova pravili lepse automobile....
Meni samo nije jasno zasto oni ne prebace nekog iz lexusa da im dizajnira za njih... Ja ne znam ni jedan ruzan lexus, a sa druge strane na prste mogu da nabrojim lepe toyote...
Mada mozda i ne... treba menjati pobednicki tim, posto ovaj generalno u celom svetu pobedjuje po prodaji i navodno lepse konkurente :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Boki, VW grupa je na prvom mestu, informisi se. Znate li vi da bogati Japanci kupuju vise Mercedes nego Lexus? I da su Audi i BMW tu negde.
Sto se tice Aurisa, ovaj auto nije po evropakom ukusu zato su tanki ovde. Mora daje dosta jeftiniji od Golfa da bi nnesto uspeo.
Razlog za prijavu korisnika
Širom sveta u 2016. isproručeno je 952.576 Toyota Corolla - Auris naziv u Evropi a Volkswagen Golf prodat je u 859.845 primeraka, od čega je više od polovine završilo kod evropskih kupaca.
Ne moze biti jeftiniji od golfa jer je za to zaduzen Hjundai i Kia a Toyota daje 5 godina garanciju bez obrira ...na kilometrazu dok je za VW 4 god ili 150.000 sta pre nastupiPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.