MojaGaraza - Marko Djurdjevic | MojaGaraža MojaGaraza - Marko Djurdjevic | MojaGaraža

Marko Djurdjevic

Član od 09. Aug 2016.

1 komentara

U garaži

Lista aktivnosti

Imam Astru h 1.9 cdti, 101ks, u najsurovijoj gradskoj voznji, 1.5. km do skole, pa jos 1.5 do vrtica, pa do posla jos 1.5, pa sve posle ponovo plus jos koja prodavnica, POTROSNJA 10-11 L na 100km, 100% tacno, auto 100% perfektan. SVE OSTALE PRICE OKO POTROSNJE SU GLUPOSTI.

02. Mar
Pogledaj ostalih 14 komentara
Dimitrije Nikolić MG moderator 03. Mar

Slažem se za to da realnu potrošnju treba meriti na duži period, ali jednostavno ljudi nisu raspoloženi da vode evidenciju kad su i koliko sipali gorivo, a da ne govorimo o sipanju do čepa. Jednostavno, takav nam je standard da sipamo malo po malo za 1.000 ili 2.000 dinara. Ali znam jednog lika koji...Pročitaj više

Srđan Mičić 03. Mar

Ne mora merenje sa sipanjem do čepa, dovoljno je pisati količine sipanog goriva i kilometražu tih 2000 km.
Ja to pišem onda kada mi se upali rezerva i svetli konstantno par kilometara pa onda sipam, nema veze koliko ali to zapišem.
Ako neko beš želi da zna koliko mu auto troši to nije ništa teško n
...Pročitaj više

Zoran Saz 03. Mar

Normalno je da ovom liku auto trosi od 10 do 11L jer vozi mnogo male relacije i aka motor tu nema sumlje.1.5km pa stane,pa opet,pa opet i tako vozi hladan motor to nije dobro ni za dzep ni za motor al kad covek mora tako onda mora.Ono...najbolje je da covek sedne u auto i odjednom prodje pa minimum ...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Komfor

Sa motorom 1.4 benzinac presao sam skoro 30.000,00 km. Auto je izuzetno tih,( do 130-140 gotovo nikakvih zvukova spolja) i za duza putovanja pruza prijatan osecaj neskučenosti, prilicno je udoban i zaista izuzetno stabilan iako prilicno visok.
Mislim da reportaza SAT emisije-Mirka Alvirovica koja ...

Iskreno za taj novac (10.900e) nisam primetio neke mane,po hvalitetu sve je to na nivou konkurencije, cak po opremi nudi i vise. Ono sta mi je bilo cudno na pocetku voznje bio je menjac koji mi se cinio sa prektatkim hodovima, sustina je u tome da su prvih 4 brzina razdeljene na 5, a 6-ta. brzina mu... je u stvari klasicna 5-ta.(3000 obrtaja oko 120km/h, 4000 malo manje od 160 km/h) Sta vise tako razdeljene brzine mogu da budu i strasno korisne posebno na bas brdovitom terenu, prva povlači kao traktor ali sluzi isključivo samo za kretanje (bilo kakvo cimanje prvom do 30 ili vise je mučenje),sa druge strane ladno mozete krenuti i iz druge a da se ne primeti, treća sasvim lagano vuče na brdovitom krivudavom terenu gde se kod klasičnih menjača inače koristi druga brzina ali ovde to mnogo bolje sljaka jer da tako kažem tačno je za toliko malo "duža" da auto ide na malom broju obrtaja a lepo vuće (umesto da vristi drugom ili trokira trećom) , prica se nastavlja tako i sa 4 brzinom koja ide od 60 do 120 i upravo ovom brzinom se i mora voziti pri ubrzanju od 80 do 120 i onda auto lepo vuče, ( primer kao kad bi klasican menjač ubrzavao trećom od 80 do 120, svaki tu dobro vuće).Nadam se da sam objasnio sustinu, treba se samo malo navici, u pocetku mi je bilo izuzetno cudno i glupo ali sto sam ga vise vozio uvideo sam da su uradi pravu stvar kako bi izvukli maksimum iz motora.Jos jednom napominjem auto je iuzuzetno tih, ne samo prema sumovima vetra vec posebno mislim na motor koji se ne cuje ni pri 4000 do 5000 obrtaja, valjda su znali da mora da se vrti brze pa su ga dobro izolovali.
Potrosnja, po gradu do 10 L na 100 km, vozim kratke relacije po kilometar dva,(kuća-vrtić-posao-opet vrtić-prodavnica- piljara itd...) stalno paljenje,gasenje, mahom je hladan ali pouzdano znam da svi savremeni auti- benzinci bilo koje marke 1.4 do 1.6. ove tezine-1260 kg, sa klimom, gumam 16 coli širine 205, troše apsolutno isto samo je pitanje ko hoce da laže ( većina laže i to sebe) a ko da kaže istinu. Na otvorenom opet od načina vožlje od 6.5 do 7.5 ako se gazi.To je to, nadam se da sam pomogao.Ja sam ugradio plin za 500e sa atestom, troši isto, ide isto samo jeftinije.

Pročitaj više

09. Aug 2016.
Top